• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Jaké používáte palivo? Dojezd, zkušenosti ...

IMO se s tim budeš muset naučit zacházet - dělají to tak hlavně proto, abys zkrátka nejezdil na výpary. Spíš to je ochrana palivového systému ;)
 
Dneska jsem tankoval plnou. Po 1070 km se rozsvítilo hladové oko (dojezd 70 km), no a tankoval jsem do plné a natankoval 55,52 l, pistole cvakla cca 2x. Ale na 0km dojezd, jsem se dostal 2x a jednou jsem jel do extrému a pak to omezuje výkon a stejně jsem nenatankoval víc jak 60l, ikdyž je 64litrová nádrž.

On dojezd je nastaven na styl jízdy a přepočítává to, ale průměrnou spotřebu mi PC počítá správně +-1dcl.
 
Mám to podobně, max. jsem dotankoval 58l, ale to jsem zkoušel kam až si to můžu dovolit, leč svěrače mi už začínaly povolovat :D
 
Tak ja som včera dotankoval 62,9l. Bol to test o koľko to kecá. Tým som práve prišiel na tých 70km plus. Už to do takého extrému hnať nebudem. Je však dobré vedieť, že tam ešte niečo je a dá sa podľa toho uvažovať.
 
sedvo, ty si uz prerobil tu svoju sestku na vetrny pohon , na plachetnicu ? Alebo jazdis stale dole kopcom ? :D
A to jsem to napsal blbě, najel jsem 1100 km a pak začalo hladovět a dojezd byl 70 km. A průměrnou rychlost mám cca 70 km/h. Je fakt, že 70% jízd je po okrsce a tachometrových 110 km/h a motor točí cca 1800rpm, proto mám takovou spotřebu. Takže žádné dodělávky.
 
normální stav :) Když se rozsvítí hladové oko, dotankuju maximálně 57 litrů při 64 litrové nádrži. Takže si PC nechává cca. 75km rezervu (při mojí průměrné spotřebě 9l ) Zatím jsem nejvíc natankoval lehce přes 60l a ta už jsem jezdil docela dlouho na dojezd nula km ......
 
Svítila mi rezerva a auto psalo, že mám dojezd 48 km. Natankoval jsem na maximum na dvojí cvaknutí pistole 49,75 l nafty. Když jsem vydělil litry najetýma kilometry a vynásobil stem dostal jsem shodnou spotřebu jako na palubním počítači 7,7 l/100 km. Takže v 62 litrové nádrži zůstalo před dotankováním 12,25 l! Tento pokus jsem opakoval několikrát a vždy byla spotřeba na PC správná, ale rezerva se rozsvěcuje, když je v nádrži +/- 13,5 l ! Když jsem se na to ptal opakovaně v servise a chtěl seřídit plovák, tak mi bylo řečeno, že to je správně a že to je kvůli chlazení čerpadla v nádrži. Takže co 550 až 580 km mažu na pumpu. Připadám si jako motorkář :-( . U Peugeotu 508, 2.0 HDI, 120 kW, aut., jsem najel na nádrž 1.100 km a ještě tam něco bylo! Tak nevím, co tím chtěl Japonský básník říci.
 
Jenom takový technický dotaz, od kdy má common-rail čerpadlo v nádrži? Jestli se nepletu, tak vstřikovací čerpadlo si to podává samo z nádrže. A u toho stavu paliva je to hlavně z několika důvodů:
1) aby vstřikovací čerpadlo nejelo naprázdno - mazáno naftou
2) pokud nastane regenerace, tak ať je dostatek paliva (fiat umí hezky pozlobit, tam se nesmí jezdit na rezervu, protože se nespustí regenerace a DPF trpí)
3) zavzdušnění palivového systému - opět ochrana čerpadla

Je fakt, že u SkyD je možné, že to vyřešili pomocným čerpadlem v nádrži, potom postrádá smysl, že se hladové oko rozsvítí tak brzo.
 
Ahoj, nechci dělat nikomu reklamu, ale sam jsem zůstal překvapený - posledních cca 500km najeto na OMW tu lepší naftu (nevím jak tomu teď říkají, maxxmotion?), cena 32kč/l. Zmizelo klepání po nastartování na studeném motoru, je to tišší, zatím to vypadá i na lepší spotřebu. Už dříve jsem měl CR diesel (2.4jtd) a tam jsem rozdíl nepozoroval, u mazdy je to čím dál patrnější. Dříve jsem tankoval u EuroOil + VIF.

K prispevku vyse, moje mazda (GY) ma cerpadlo jen u CR a to si taha z nadrze primo, drivejsi Lancia / fiat 2.4jtd melo ale urcite cerpadla dve, CR i v nadrzi podavaci.
 
Velmi sa nevenujem tejto zalezitosti, kolko je este dojazd, ked pocitadlo v aute uz ukazuje dojazd nula (alebo zacne svietit konrolka).
Tankujem vaecsinou v predstihu , dnes som to ale vystihol. :oops:
Dojazd podla PP 3 km ! , natankovane 46 litrov nafty (uplne na doraz, este aj do potrubia k nadrzi).
Takze zbytok nafty v 55 lit. nadrzi bol este minimalne 9 litrov

Zlozenie ubehnutej trasy 830 km : 600 km dialnice, 190 km okresky, 40 km mesto.
46 litrov nafty vystacilo na 830 km jazdy t.j 5, 54 lit/100 km
 
600 km dialnice, 190 km okresky, 40 km mesto. 46 litrov nafty vystacilo na 830 km jazdy t.j 5, 54 lit/100 km

tak by to přece mělo být! Proto si ty diesly kupujete, aby to málo žralo :) btw: při složení dalnice/okresky/mesto, jak píšeš , bych jel se mým dvoulitřikem v benzínu za 6,4 na 100km , pokud jedu tachopředpisovku ,-) jestli tys na to moc nešlapal? :D
 
Zdar,tankoval jsem 54,5l Verva 100 a vydrželo mi to 500 rovných,95% cesty jezdilo auto město svižně.
Teď jsem natankoval Maxxmotion 100 52,5l tak uvidíme.
 
Verva 100 od novoty a prumerne pri najetych 500ti km mi to haze hladove oko coz jsou jeste 2 carky a pak az sjedu i ty 2 carky tak urcite najedu jeste min 50 km...Prumer cca 6,8/100. Rozhodne lepsi spotreba nez u moji stare 1,6 benzin ale ta zase mela lepsi odezvu od volantu ale to je bohuzel vina toho elektronickeho serva :( Jedina vec co bych asi tak vytknul
 
tak by to přece mělo být! Proto si ty diesly kupujete, aby to málo žralo :) btw: při složení dalnice/okresky/mesto, jak píšeš , bych jel se mým dvoulitřikem v benzínu za 6,4 na 100km , pokud jedu tachopředpisovku ,-) jestli tys na to moc nešlapal? :D
Velmi nadšený zo spotreby nie som, skor som pisal o zostatku v nadrzi. Nemal som ten zbytkovy obsah nadrze este odskusany na M3 diesel.
Keby ale neprebehla regeneracia DPF, bol by som niekde okolo 4,7-4,8 l / 100 km.
 
Kdyz jsem jel nedavno za Doris pro vosk s mou G-165 tak spotreba po 40ti kilometrove eko jizde byla 5,5l/100 coz je hodne slusne . Normalne tak za 6,2-6,5/100.
 
Jezdím na EuroOil bez bio složky a aditivuji VIFem. Mám panickou hrůzu z poruchy vstřikovačů :) Na nádrž, než se rozsvítí hladové oko, ujedu okolo 700 - 800 km. Spotřebu mi palubák ukazuje kolem 7 l/100 km, ale přesně to nevím, palubák nesleduji to, jelikož je mi spotřeba fuk. Nicméně píši si tankování, kvůli přehledu nájezdu a výměn oleje a tam je to 6,6 l/100 km. Jednoznačně je to dost, ale je to mou jízdou. Jsem poměrně svižný jezdec a s rychlostí mívám občas problém. Navíc řadím na diesel poměrně vysoko (2000-25000) a motor klidně nechám nahlédnout i za 4000 ot/min. Je pak logické, že více žere, ale zase nemám problémy s DPF... ťuk, ťuk
 
Poslední úprava:
Nechal jsem se přesvědčit a koupil aditiva na benzině.tak uvidíme jestli se něco zlepší po nějaké době. Tak Ať ji chutná.
 
já se teď hecnul a dal jsem na reklamní akci Benziny, tzn. nechal jsem si zřídit a poslat kreditní dobíjecí kartu Tank karta Benzina a zkusím nějaký čas tankovat ten jejich nový N95 - Efecta s aditivy. Karta je dobíjecí a umožňuje slevu 0,60 na litru k dnešnímu dni :)
 
Back
Top