• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Kodecar Ostrava Poruba

Zkušenost se servisem Kodecar Ostrava Poruba mám


  • Celkem voličů
    8

Miky

rodinný člen KLANu
237
Před rokem tam koupila sestra starší Mazdu 3BL velice pěknou a moc dobře slouží.
Byl jsem pozván s KubajszMPS na předváděcí akci MX -5 a čekání návštěvníků na Svezení, jsme spestřovali projížďkou v MPS.
Kodecar nás velice překvapil dárky které jsme za to dostali. DSC_1082.JPG
 
Akce s Mx-5 v Kodecar byla skvělá. Myslím, že jsme si to oba dva užili a takovou odměnu za jízdy s MPS jsme nečekali. Celkový přístup k zákazníkovi by mohl jít příkladem jiným prodejcům a servisům... za mě palec nahoru.
 
Poslední úprava:
Chystám se tam 18.12.2017. Tak jsem zvědav jak to dopadne. Jinak všechny zdravím. Jsem nováček jak tady na tomto fóru tak i jako uživatel Mazdy.
 
Ahoj. Tak návštěva servisu Kodecar v Ostravě dopadla dobře. Kvůli počasí jsem se nemohl dostavit ve smluveném čase. Po telefonické domluvě mě bez problémů a vymlouvání přeobjednali. Nabídli mi dokonce stejný den v jiný čas a nebo hned další den. Věc to nevídaná u servisů jiné značky. Za sebe hodnotím kladně. Příště tam pojedu určitě znova.
 
Má někdo zkušenost kolik si berou za 1. prohlídku Mazda3 (+výměna oleje, filtr, apod.)?
 
Do Kodekaru v Ostravě jsem přestal chodit. Opakovaně negativní zkušenost se servisem. Takže netuším kolik. V auto Halfar v Dolním Benešově jsem platil za výměnu oleje, filtry atd cca. 6000.
 
Mně v Kodecaru lakovali bok Mazdy na pojišťovnu a taky flinkli podběh (jakoby ustřihnutý a jde vidět, že byl opravovaný).
 
Super, taky bych tady mohl napsat svůj příběh. Byl jsem taky na akci představení MX-5 v Kodecaru Poruba. Měl jsem tam vystavenou svoji starši NBFL

Poté jsem se na ně obrátil, že si chci koupit lehce jetou M6. Psal se rok 2016 a bral jsem M6 GJ rv. 2012-13, už nevím. Poslal jsem jim VIN a oni mi řekli, že znají lidi v Mazdě v Ústí nad Orlicí - konkrétně jednoho, protože byla blízko bazaru, kde jsem měl mazdu vyhlídnutou. A sami řekli, že auto je předváděčka z Rakouska a vypadá v pohodě. Nájezd 34tis km. V Mazdě v Ústí, kde mi to domluvili, mě ten dobrý známý skoro ani nepozdravil a druhý, který se nechutně houpal na židli byl arogant, který mluvil velmi zvláštním jazykem. Po prohlídce mi řekli, že je všecko skvělé, akorát že to auto někdo lakoval na dveřích a že to tam nechali i špinavé, načež se obrátil na bazaristu a víc už radši nemluvil, vypadalo to, že mají mezi sebou nějakou speciální komunikaci.

Příběh pokračuje. Kamarád do mazdy nacouval, tak jsem si šel nechat v Kodecaru opravit auto. Při prohlídce mi obě postavičky řekli, že to bude chtít i geometrii a výměnu celého blatníku a nárazníku - hradí pojišťovna a je mi to jedno, jen jsem si to poslechl. Předpokládaná cena 75tisíc. Termín jsem přesně určil a vysloveně jsem chtěl náhradní vůz. Přijel jsem v termín, vypadali překvapeně a ptali se mě, že já jsem nechtěl náhradní vůz, že? Řekl jsem, že naopak ho chci, tak mi improvizovaně a překvapeně nějaký dali. Když bylo auto hotové, oprava do 30tisíc, tak jsem se ptal, jestli dělali geometrii, řekli mi, že není třeba, proč jako??? Nepamatují si vůbec, co komu říkají. Využijte to, každý jak chcete.

Pak přišla doba, kdy jsem si přečetl všechny záležitosti s vakuovou pumpou, turbem, vačkovou hřídeli. (Takový příběh motory 2,2 D skyactiv víte, ne?) V 65tis to všechno přišlo, i když mi v Kodecaru řekli, že u mého auta projížděli VIN a rozhodně to nehrozí. Prostě jsem na dálnici dobržďoval ze 160km/h a se sešlápnutou spojkou při prudším dobržďováním a opakovaném sešlápnutí pedálu zatuhla brzda a málem jsem naletěl do AUDI přede mnou. V Kodecaru to okomentovali, že 160 se ani nemá jezdit. Každopádně problém, který jsem zmiňoval a preventivně se chtěl proti němu bránit, jsem samozřejmě měl.

Poté se táhnul půlroční souboj, kdo prověří, co s autem je a že oni to platit nebudou a pokud to nepokryje prodloužená záruka, kterou jsem u nich sjednal, tak oni na to nesáhnou. Řekl jsem, že je jednoznačná závada typická pro tento vůz a jedná se o závadu na motoru, tudíž hrazené pojišťovnou. Oni samozřejmě řekli, že to je můj názor. Po asi 3 měsících se rozhodli, že teda na své náklady a já bych jim za to měl děkovat a že jsou vlastně skvělí, udělají rozborku a zjistí, co s autem je. Sešlápli tedy spojkový pedál a vícekrát zabrzdili, aby zjistili, že se jedná o vadnou vakuovou pumpou s jasnou příčinou. Po 3 měsících. Pojišťovna nechtěla nic platit a tak proběhlo další kolečko a další měsíc dohadování. Pak, že pojišťovna, že zaplatí asi 160 tisíc za opravy na motoru a turbu a že my zaplatíme jen 13 tisíc za vakuovou pumpu, při čemž se všechny díly poškodily vadou motoru, ale pojistky jsou prostě ušité proti lidem, to je jasné. No, tak jsme na to kývli. Auto opravené. Po půl roce urgence, že jsme nezaplatili fakturu za opravu a poslali nám fakturu, která měla být adresovaná pojišťovně a bylo tam asi materiálu za 20 tisíc - opravná sada vačková hřídel a turbo. Takže houby nové díly a oprava motoru za 160tis. Úplný šok.

Mimochodem na té faktuře, kterou jsme platili my s vakuovou pumpou byla i výměna baterie v ovladači, kterou si měním sám a mám doma dodnes náhradní. Za asi 200kč baterie plus 0,2h práce x sazba.

Pak mi ještě vibroval 5. a 6. rychlostní stupeň při určité rychlosti na amerických i německých webech se dá dočíst a problémy s převodovkami, ale v Kodecaru jsem byl za blázna a po měsíci rozborek vyměnili sadu těsnění a koleček a do měsíce ježdění byl problém zpátky, že prý výměna převodovky by nic nevyřešila.

V roce 2017 mi v autopalkovice měnili silentblok, protože jsem zmínil, že mám pocit, že někdy něco slyším. Ano, uslyšeli a vyměnili a řekli, že to byl silentblok, že když se v Kodecaru dělala ta větší akce, že špatně osadili zpět ramena. V roce 2017 začátkem zimy měněn zadní třmen, protože přestal fungovat a málem mi zhořel kotouč. Teprve v dubnu mi přišlo info z Kodecaru, že mám jít na svolávačku na plynové vzpěry a ten třmen, který už jsem zaplatil v autopalkovice - asi 9 tisíc :) . Ale už je nový příjímací technik a vypadá trošku více prozákaznicky, tak asi jsem nebyl jediný, kdo tam měl podobné zkušenosti.

No zážitky ... Kdyby jste chtěli vědět víc, protože je to zmatené, tak napište
 
No to je ale strašné,takové diletantství.Ale jak já říkám,kvalitní automechanik nedělá v autorizáku.Ten si vždy udělá svou živnost,at nemusí živit kravatáky.A ti ostatní-škoda mluvit.Můj syn dělal praxi v nejmenovaném autorizáku a to co mi říkal,jaké praktiky tam panovaly,to mi vstávaly vlasy na hlavě.Výměna rádoby nových značkových dílů za díly Starline nebo za díly z vrakáče,které mají za dílnou,to je to nejmenší.Ale vyměnit kapalinu vysátím nádobky a nalití 2dc nové a hotovo,to je fakt fušerství.Asi ekonomika je neúprosná.
 
Pánové, auta dělám dlouho a dělat v autorizovaném není žádný med - kamerový systém na dílnách, kamera nad každým heverem, skladové hospodářství (na všechno je potřeba papír).
 
Příběh 1. Chápu, že dělat s lidmi není žádný med. Sám s tím mám mnohaletou zkušenost. Mohl bych vyprávět. Proto se snažím být trpělivý a při jednání s druhými se chovám většinou slušně. A mám pochopení i pro ostatní. Samo sebou jaksi očekávám to samé jednání i od druhé strany. Dokonce chápu, že někdo může být i přepracovaný, mít problémy v rodině, nebo prostě den blbec. Znáte to. Nicméně pojďme k pointě. Stalo se mi, že jsem vlastní hloupostí najel předním pravým kolem na obrubník. Ložisko na předním kole šlo do háje. Chyba a za chybu se platí. Volám Kodekar, super jednání, po telefonu domluvená schůzka. Hotovo. Dojel jsem ve sjednaný termín. Technik si udělal na mě čas a jel se mnou auto projet. Povídá, že je to na výměnu ložiska s čímž jsem jaksi počítal. Byl tak ochotný, že mi i ukázal na svém pracovním pc cenu za nové ložisko a povídá, že to stojí 6000 Kč bez DPH. Ale že mám štěstí a možná mi sežene neznačkové ložisko přes někoho dalšího. Volal tam hned, bohužel ložisko nebylo k mání. Tak mi říká, že se ještě pokusí sehnat ložisko jinde a že mi zavolá příští týden jak to dopadlo a domluvíme se na dalším postupu. Prý nemám věšet hlavu. Přinejhorším tam dají ten originál a hotovo. Co myslíte, že se stalo. Uběhl týden a nikdo nevolal. Řeknete si, to je v pohodě, má toho moc, zapomněl, do servisu chodí mraky lidí nemá jenom mě. Volám tedy zpátky po týdnu čekání. A upozorňuji, že mi slíbil, že zavolá v úterý. Takže jsem čekal další dva dny a nic. Volám, technik telefon zvedl a omlouval se mi, že je momentálně na služební cestě, že mi zavolá hned další týden v Pondělí. Už jsem byl trochu naštvaný, ale říkal jsem si hlavně klid a počkám tedy do příštího Pondělka. No a co myslíte, zavolal? Chyba lávky. Zase nic. Volám mu tedy na druhý den, páč jsem jaksi v nitru duše doufal, že se ve slíbený termín ještě ozve. Nic. Tak volám v úterý a hádejte co. Omlouvám se Vám, mám tady zákazníka pane, jakmile s ním skončím určitě Vám hned zavolám zpátky. A já mu povídám po předchozí zkušenosti: Jste si jistý? Vím, že toho máte moc. Jestli chcete zavolám já Vám zpátky, řekněme za hoďku. Pán ze servisu na to: Né néé..já Vám za chvíli zavolám zpátky, jen co tady skončím ze zákazníkem. Od té doby se neozval :D To mě už teda vytočil. Zavolal jsem do Dolního Benešova, popsal problém. Ve smluvený termín jsem dojel a vyměnili na počkání. Ke cti technika v Kodekaru slouží, že se mi ozval asi za dalších 14 dní, že mi teda bohužel nesehnal to levnější ložisko ale že můžeme se domluvit a dají mi tam to dražší od Mazdy. :D To už jsem měl 14 dní opraveno.

Příběh 2. Podotýkám, že tento druhý zážitek se servisem Kodekar má počátek ještě v době před fatální akcí Přední ložisko. Akce se tentokrát jmenuje: Přezutí kol. Ale pěkně popořádku, protože je to trochu zamotané. Vyrazil jsem do Kodekaru přezout kola. Využil jsem možnosti, která mi byla nabídnuta a kola s disky s letními jsem uložil po přezutí v Kodekaru. Klasika. Cena za uložení byla příjemná a nechtělo se mi zrovna se tahat domů s 19 komplet koly. (). Na přezutí na zimu jsem si koupil zimní pneu Nokian 17 palců a nechal jsem si je nazout na své nové alu disky, které jsem hrdě zakoupil v Kodekaru pro svojí novou Magdu. Pro Majdu chci to nejlepší. Fungl nové pneu jsem si koupil jinde. Celkem mě ta paráda vyšla na 30 000 Kč. No tak dál. Na zimních pneu přezutých v Kodekaru jsem odjezdil celou zimu. Žádné problémy. Skončila zima a opět jsem vyrazil do servisu přezout kola na léto. S lítostí mi bylo v Kodekaru Ostrava oznámeno, že poskytovatel prostor pro uložení kol, se kterým měli smlouvu jim tuto smlouvu neprodloužil. Tudíž mi už nemají kam uložit přezuté zimní pneu s disky. Po přezutí, že se tedy budu muset postarat sám a odvést si je kam je libo. Oká, co se dá dělat. Ještě že jsem měl dobré vztahy z jedním pneuservisem, kde mi za úpis, že budu přezouvat kola u nich, tyto kola za mírnou úplatu uložili. V Kodekaru přezuli na léto, já zaplatil, a každý jsme si šli po svých. A už se pomalu dostávám k jádru pudla. Přišla zima a vyrazil jsem tedy jako každý, do zmíněného nového pneuservisu vyměnit kola na zimu. Říkal jsem si rutina, za půl hodiny frčím domů. K mé nelibosti za chvíli přiběhl technik a vítězoslavně mi oznámil, že mám problém, a to docela velký problém. Vyšlo totiž najevo, že pánové ve značkovém servisu Mazda mi na loňskou zimu nasadili kola na disky naopak a já s nimi najel cca 9000 km v zimě za plného provozu na dálnici. Uznávám, všichni chybujeme a podobné omyly se stávají. Ruku na srdce, všichni děláme chyby. I já je dělám. A hlavně uznávám, že jsem trouba a neměl jsem se spoléhat na značkový servis Mazda a sám si kola při odjezdu zkontrolovat. Člověk nemá věřit nikomu. Čert nikdy nespí. Nejen, že jsem se mohl s celou rodinou někde na dálnici zabít, ale navíc kdybych to přežil, tak bych nic nedostal od pojišťovny. Technik v pneu mi kola tedy přehodil s kroucením hlavy s tím, že můžu očekávat zhruba po pár stovkách kilometrů problémy s hlukem. Prý jsou kola pravděpodobně zničená. Pěkně to se mnou zamávalo. 15 000 v čudu. Poradil mi, ať si zavolám to toho slavného servisu kde mi to spískali a ať se s nimi pokusím domluvit. Podle něho to bylo na výměnu všech čtyřech kol. Sice po předchozí zkušenosti jsem tomu moc naději nedával, ale zkusil jsem to. Technikovi jsem telefonicky vysvětlil problém a ten mi řekl že všichni jsme lidi a děláme chyby. Oká, souhlas, takže co s tím? Kola jsou zničená, a tak se tedy ptám co navrhuje. A on na to ať mu zavolám příští týden a já mu dovezu ukázat auto, že se tedy na to podívá. Prý stačí tak 15 min předem aby se mohl nachystat. Sice nevím, co na tom chtěl vidět (asi borce co se na tom nezabil) ale budiž. Volám tedy a hádejte. Nezvedal. Klasika. Asi po desáté, když jsem ho prozváněl (asi poznal že toho nenechám) to konečně zvedl. Měl dovolenou. Ať prý zavolám příště. No a příště už to nezvedl vůbec a ani nikdy nezavolal zpátky. Celkem jsem byl rozčarován a dokonce jsem zvažoval, že napíšu špínopis do Hirošimy ať jim to v Ostravě zavřou, protože takové jednání si žádný zákazník nezaslouží. Pak jsem si řekl, že mi za to nestojí. Ona si už ho karma najde sama. A proto jsem napsal, že v ostravském Kodekaru mě už nikdo neuvidí. Pěkný večer.
 
Super. Přesně tohle se dělo. Sliby, a k tomu podfuky a omyly na cizích věcech, které si nechají draze zaplatit. To celé v kabátku kávy zdarma a jakože příjemných lidí. Prakticky ani jednou, když něco slíbili, nedodrželi. Ať už provedené akce nebo termíny. Nerozváděl jsem například, jak vrátili auto špinavé, přitom jsem jim dal jimi vystavený kupon na umytí zdarma při garanční prohlídce atd. SLíbili, že příště a příště to samé i při výslevném upozornění, u kterého jsme se oba zasmáli a pomalu potřásli rukou. Těch zážitků na člověka, který jen nekýve hlavou bylo strašně moc. Ale řekl bych, že nový pán přijímací technik si nezaslouží takovou nedůvěru, jako ten předchozí.
 
No a proto já i když mám KODEKOKOTÁRNU 3km od baráku, tak raději jezdím 15km do Benešova !!!

Jinak pánové a dámy, poslední dobou si můžete už klidně zavolat nebo napsat do MAZDY ČR a sdělit jim svojí negativní zkušenost s autorizovaným servisem a věřte nebo ne, ale oni opravdu když mají za negativní přístup z toho nějakou finanční ujmu (už si přesně nepamatuji, ale bavil jsem se o tom s jedním majitelem MAZDY a není to malá částka).
 
No... s Mazdou jsem se snažil ohledně této reklamace komunikovat. A protože je to plošný problém, jejich chování bylo zvláštní. Nekontaktovali přímo mě, kontaktovali přímo Kodecar a pak přišli s návrhem, že teda uhradí tu půlku opravy - víceméně žádný individuální přístup. Rozčiloval jsem se a psal jim, že zveřejním videa. Stejně to bylo víceméně k hovnu. Pro mě nějaká Mazda import ČR není žádná záruka ani modla.
 
Na začátku min. měsíce jsem byl na svolávací akci v Kodekar Ostrava na výměně tlumičů pátých dveří bohužel až dnes jsem si všimnul že na pravé straně je buchuntý plech tipuju jak to páčil ven buchnul tlumičem do toho plechu .. na reklamaci už je asi pozdě po takové době.

20190201_134534.jpg 20190201_134542.jpg
 
Jelikož mi interval garančky vyšel zrovna, když jsem byl v ČR, byl jsem nucen auto objednat někde v Ostravě a okolí. První volba padla na Dolní Benešov, kde ale měli nejdříve volno až v sprnu, takžeš jsem postupně zkoušel všechny 3 servisy, které jsou v Ostravě. Rovnou napíšu, že Kodecar byl jediný kdo zvednul vůbec telefon. Nevím, co se děje u Hrušky a v Autolaros ale, aby se tam opakovaně nedalo dovolat a nikdo ani nezavolal zpět, tomu říkám služby.
Takže jsem tedy skončil v Kodecaru a očekávání dle příspěvků nade mnou byly skoro nulové. Byl jsem nakonec velmi příjemně překvapen. Přístup za mne profesionální, technik, kterému jsem auto předával se mne hned na záčatku zeptal co chci a nechci na autě případně dělat, byl jsem obeznámen i o kontrole karoserie, jestli ano nebo ne, co a kolik to případně znamená. Následně jsem si sice počkal déle, než bylo domluveno, ale automaticky zohledněno v ceně. Navíc pravidelná informace o stavu prací a i starost jestli něco nepotřebuji. Takže za mne palec nahoru a vím, že pokud budu potřebovat dělat servis zase na Ostravsku, tak se rovnou budu objednávat sem.
 
S auto Hruška naprosto souhlasím, dovolat se tam je velký problém. A i když moje číslo měli tak nebyli schopni zavolat zpět. Jeden z důvodů proč jsem po první GP odešel k Halfarovi Dolní Benešov.
 
Back
Top