• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

karosérie Koncovky výfuků

Samozřejmě navařené, rozměr: 90 x 200 a 52mm na navaření. Pasují uplně skvěle bez úprav. Cena za obě včetně poštovného 1000,- což mi příde hodně fér za nerez :)
 
Samozřejmě navařené, rozměr: 90 x 200 a 52mm na navaření. Pasují uplně skvěle bez úprav. Cena za obě včetně poštovného 1000,- což mi příde hodně fér za nerez :)

Ahoj .mám M6 2.2 gh 2012 combi. Zatím jsem se pod auto nedostal ,ale prosimtě vidím ,že tam jdou dát dvě koncovky to jest tu první odříznout a navařit novou? sedí na sobe nebo je tam nejaky rozdíl v průměru?? Jen se zeptám sundal jsi to nějak dolů (část) či normálně na autě . Popřípadě je problém to dostat dolů? Da se to fukat formovakem? (Vydrží mnohem déle)

Jak pridelam druhou koncovku výfuku?nemam tušení kde co a jak. Nějaký postup práce by byl prosimtě?

Odkaz na koncovky mate někdo? Aktuální

Jinak svářim nerez 5 let a kord potrubí ,tak snad to nebude problém jen nevím co a jak. Díky
 
Ahoj .mám M6 2.2 gh 2012 combi. Zatím jsem se pod auto nedostal ,ale prosimtě vidím ,že tam jdou dát dvě koncovky to jest tu první odříznout a navařit novou? sedí na sobe nebo je tam nejaky rozdíl v průměru?? Jen se zeptám sundal jsi to nějak dolů (část) či normálně na autě . Popřípadě je problém to dostat dolů? Da se to fukat formovakem? (Vydrží mnohem déle)

Jak pridelam druhou koncovku výfuku?nemam tušení kde co a jak. Nějaký postup práce by byl prosimtě?

Odkaz na koncovky mate někdo? Aktuální

Jinak svářim nerez 5 let a kord potrubí ,tak snad to nebude problém jen nevím co a jak. Díky


Sem blb pardon. To jsou benzinaky.. no nic c tak jen postup na tu první demontáž vejfuku . Díky
 
Samozřejmě navařené, rozměr: 90 x 200 a 52mm na navaření. Pasují uplně skvěle bez úprav. Cena za obě včetně poštovného 1000,- což mi příde hodně fér za nerez :)

Cena dost dobrá. Já platil za tvarově stejné, ale průměr 100 mm, 1800,-
Mohl by si udělat prosím čelní fotku v úrovni koncovek?
Rád bych porovnal 90/100 v tomhle tvaru, občas mě napadá dát místo stovek devadesátky, předem díky ;)
 
Je to práce na půl hoďky a není ani potřeba sundavat vejfucky ze silentbloků. Flexou odříznout stávající koncovky a nechat tam trochu trubky pro novou na navaření viz foto :
 

Přílohy

  • 5.jpg
    5.jpg
    351,2 KB · Zobrazení: 166
  • 6.jpg
    6.jpg
    237,3 KB · Zobrazení: 167
Měl jsem chvíli dilema jestli průměr 90 nebo 100, ale mam radějí decentní styling a zvolil ráži 90mm a spokojenost. Pokud má někdo zájem vidět osobně, tak na konci měsíce na srazu v kempu Karvánky :)
 
Je to práce na půl hoďky a není ani potřeba sundavat vejfucky ze silentbloků. Flexou odříznout stávající koncovky a nechat tam trochu trubky pro novou na navaření viz foto :


Tohle jsem přesně potřeboval vidět.diky pane .až bude volno vrhnu se na to. Odkaz kde se dá pořídit tato koncovka byl by,?
 
chlapi, jen bych doporučoval provést řez a tudíž i navaření dále od tlumiče. Nezkrátíš vysokou teplotou životnost tlumiče..... Když urezne navařená koncovka po pěti letech a budeš dovařovat trubku, je to podstatně levnější než měnit celý výfukový díl včetně tlumiče......
 
chlapi, jen bych doporučoval provést řez a tudíž i navaření dále od tlumiče. Nezkrátíš vysokou teplotou životnost tlumiče..... Když urezne navařená koncovka po pěti letech a budeš dovařovat trubku, je to podstatně levnější než měnit celý výfukový díl včetně tlumiče......
Zajímavej a pravdivej dodatek.
 
po pěti letech od kdy? :) Nechával jsem vařit koncovky na bývalou GH v jejích pěti letech. Po čytřech letech od navaření je spoj pořád OK, nechal jsem to navařit cca. 6cm od tlumiče.

Na fotkách je vidět, že svařování tvých koncovek teplotně ovlivnilo i stěnu tlumiče, čímž se nejspíš výrazně změní i jeho antikorozní vlastnosti... jak moc se změní a za jak dlouho to definitivně shnije je otázka garážování, používání, parkování a blabla bla čeho všeho eště :)
 
po pěti letech od kdy? :) Nechával jsem vařit koncovky na bývalou GH v jejích pěti letech. Po čytřech letech od navaření je spoj pořád OK, nechal jsem to navařit cca. 6cm od tlumiče.

Na fotkách je vidět, že svařování tvých koncovek teplotně ovlivnilo i stěnu tlumiče, čímž se nejspíš výrazně změní i jeho antikorozní vlastnosti... jak moc se změní a za jak dlouho to definitivně shnije je otázka garážování, používání, parkování a blabla bla čeho všeho eště :)
Más pravdu.
Jen dotaz máte někdo zkušenosti s vařením výfuku pod plynem? Tzn krásny kořen bez koksu ? Takto vypadá trubka s foukáním plynu že vnitř.viz foto
 

Přílohy

  • 20160526_103202.jpg
    20160526_103202.jpg
    420,8 KB · Zobrazení: 110
  • 20160413_092030.jpg
    20160413_092030.jpg
    435,3 KB · Zobrazení: 108
Samozřejmě navařené, rozměr: 90 x 200 a 52mm na navaření. Pasují uplně skvěle bez úprav. Cena za obě včetně poštovného 1000,- což mi příde hodně fér za nerez :)


jj cena je to velice dobrá to je fakt, jen já musím mít něco extra a řezat ty staré nechci :-( Ale díky za odpověd
 
ake máte všetci krásne koncovky...tiež uvažujeme nad novými, tie naše sú hanba...ALE uvažujem či ich stav nie je príznakom nejakej poruchy v systéme (aby aj nové tak nedopadli) keďže sa už pol roka trápime s otravnou kontrolkou palioveho a emisneho systemu s chybou p0421 :mad:
Mali ste niekto na 2,5 l benzíne také čierne koncovky pred výmenou? je to normálne či čo by mohlo byť príčinou?
P_20171031_142112.jpg P_20171031_142128.jpg P_20171031_142145.jpg
 
To je normalni u benzinu, záleží kolik jezdiš a kondenzuje se ti ve výfuku voda a koroduje to
 
ma cca 140 tis. nabehanych, my ju mame nejakých 6 tis. a cely cas kontrolka, a takéto čierne laufy...no nic, tesila som sa, ze sa odrazime od toho a budeme moct konečne objaviť problém a vyriešiť kontrolku :/
 
Olej to bere v normě?
Aby třeba stírací kroužky nebyly v háji.
Nechci strašit, ale "Černy "výfuk patří k ropě a ne k Mazdě v benzínu.
 
Něco jineho je rovnoměrná Černá vrstva, tady to je jak připečený na pánvy. Což se běžně nevidí. Proto jsem to přirovnal k oleji.
Ale můžu se mýlit.
 
Back
Top