• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

karosérie Koncovky výfuku

Pepajosef

výkonný člen KLANu
453
Ahoj vsem, rad bych rozjel debatu na toto tema neb me to ted ceka. Ty male rourky vzadu mi kazi pohled na jinak velmi pekny vuz:) Kdo uz jste neco upravoval pls podelte se o zkusenosti, rozmery, ceny a samozrejme fotodokumentaci ke koncovkam..diky
 
dik.. nejak mi po ranu to vyhledavani selhalo:( Kazdopadne diky za zpravu a linky

a kdyz uz jsme ve spojeni, rad bych se domluvil na jarni ocistu a pote navoskovani meho vozu na letni sezonu.

Letim ted na tyden pracovne do Londyna pak mam na konci mesice Pit Stop u Maxe a rad bych to zakoncil tim osetrenim nekdy na konci brezna od 29/3 dal. Jsem prazskej a cas mam prakticky kazdy den po domluv.. tak mi navrhni nejaky termin..ci mi posli kontakt na sebe..brknu a domluvime se konkretne.

Jinak mam BNko v barve Eternal Blue Mica, kterou jsi asi jeste pod rukou nemel:)
 
Aha, no protoze ja mam Sebring na GJ a ikdyz jsem ze zacatku rikal, ze se zvuk nezmenil, ted uz si moc jisty nejsem. Teda naopak, rekl bych, ze zmenil. Ale uz to nemam zase jak porovnat, ze ;).
 
Aha, no protoze ja mam Sebring na GJ a ikdyz jsem ze zacatku rikal, ze se zvuk nezmenil, ted uz si moc jisty nejsem. Teda naopak, rekl bych, ze zmenil. Ale uz to nemam zase jak porovnat, ze ;).
Tak trochu jiné to je, asi hlubší basová linka od 2 do 3 tisíc, ale jak píšeš, už to ani nevnímám a nemám to s čím porovnat.
 
JJ, časem se hloubka prohloubí ;) a hlavně se dá hezky poslouchat při 4500+ otáčkách.
 
No hlavně je to pořád hezky decentní a jde s tím vpoho cestovat a není to jak řigat na plech. :D
 
Ahoj, Sebring mám na M3 G165 a znát to je. Řekl bych víc zvenku, uvnitř jen jemná basová linka. Nepůsobí to rušivě, ale kdo chce kravál musí jinam. Někde jsem dával i audio z interiéru, kde to ovšem zní méně než v reálu.
 
Ahoj, jak jsem měl posledně auto v servisu, tak mně mechanik upozornil, že mi profukuje u příruby tlumiče výfuku, tak si teď říkám, že by to chtělo vyřešit. Ani netuším, jak dlouho to už profukuje, mám Sebring už několik let. Měnil jsem ho tehdy sám :). Už si nepamatuji, ale mělo by tam být těsnění, kroužek viz. obrázek. Jenom nevím, jestli bude stačit vyměnit, nebo neměnit, ale utěsnit pastou, nikdy jsem to neřešil, poradí někdo? A ví někdo, kde koupím to těsnění, jaké jsou rozměry? Těsnění výfuku.png
 
Dneska u penny jsem potkal M3 sedan se Sebringem. Ma u nas M3 sedan v prislusenstvi od Mazdy ten zadni dil narazniku aby se tam vmestnal ten vyfuk anebo se to da sehnat jen se zahranici? Rozhodne ten sedan vypadal hned lepe :)

IMG_0024.JPG
 
Sebring lze aktuálně sehnat za 17tisic bez montáže. Asi ho tam v létě dam ale štve mě ta přehnaná cena. Je to opravdu jen decentní vzhledovy i zvukový rozdíl. Ale chci ho prostě stejně jako alu pedály které za 5kolacu už skončili na autě. To auto má duši a mám prostě chuť ho lehce odlišit už tak od málo videnych trojek v modré...

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Je to opravdu jen decentní vzhledovy i zvukový rozdíl. Ale chci ho prostě stejně jako alu pedály které za 5kolacu už skončili na autě. To auto má duši a mám prostě chuť ho lehce odlišit už tak od málo videnych trojek v modré...
jojo, modrá je dobrá a Sebring jí sluší moc.

IMG_4831.JPG
 
Za mě je teda rozhodně o co stát i po té zvukové stránce.
Jinka už dostanete tlumič Sebring/Remus a dodavatel je Remus, zvuk je každopádně decentní a líbivý.

Auto je hlučnější, ale ne tak aby to tahalo za oko.
Za mě je to super
 
Back
Top