• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Koupě Mazdy 323

Když už před faceliftovou 323BJ tak jedině s 1.8FP benzínem (někdy jí označují 1.9FP) případně jako druhá varianta 1.5ZL. Tady ta je sice hezky vybavená (na před FL), ale ta 1.3B3 (někdy označován jako 1.4) v tom je tragédie ve všech ohledech. A jestli v tom ještě jezdil důchodce tak to bude už úplnej symbol lenosti a může nadmíru trpět na žraní oleje(to platí o všech benzínech těch let - 1.3/1.5/1.6/1.8/2.0) . Zase je u ní hezký, že je neshnilá na což byly obecně háklivější po facelifty. Pokud je opravdu neshnilá, tak cena je sice vyšší, ale pořád dobrá, protože u BJček nedělá dneska cenu výbava ani motor, ale stav kastle, protože za tuhle cenu seženeš i BJ před FL 1.8 GT nebo po FL 2.0 Sport, ale většinou chycený rzí.
 
Poslední úprava:
Taky chci pro ženu tuhle fešandu, chci benzín 1.5 čeho se mám vyvarovat?
 
Tak asi jako u všech aut. Projít lemy a prahy a na jámu a mrknout na nápravy. Jinak spokojenost. Dáš pětku a jedeš furt.
 
Hlásím se s aktualizací. Ta moje 323 má už po technické a je k mání za 15. Kdyby přece jen někdo měl zájem.
 
Já měl 323f jako první auto čerstve po papírech a co ten motor vydržel nechápu dodnes. S bráchou jsme nevěděli že se má kontrolovat olej atd a auto jezdilo bez oleje a bez chladící kapiliny léto i zima bez problémů
 
Back
Top