• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Litá kola 17-18-19

Jak už jsem psal a dával fotky ve svém tématu, kola pro GL jsou lakovaná i zevnitř. Už by se neměla loupat. Tím trpí jednostranně lakované disky, které měla verze GJ.
Tyhle nebyly oloupané zevnitř a jsou to už tmavě šedé...
001.JPG 002.JPG 003.JPG 004.JPG 005.JPG 006.JPG 007.JPG
 
ty 18" taky nevypadaj špatně. Možná bych uvažoval o original 18" na M3

@Ter Leeloo II @Krabat pokud se nemýlím, tak vy oba máte stejný kola na léto i zimu (Ter akorát jiná barva), je k tomu nějaký jiný důvod než pohodlnost při přezouvání?

Já mám vždycky dvoje disky, letní a zimní. Zčásti je to určitě z pohodlnosti, ale současně se takhle disky šetří, stejně jako se šetří pneumatiky, které se nemusí během roku sundávat a znovu nahazovat. Taky se pneumatiky na disku mnohém snáze skladují.

A stejné disky mám proto, že zaprvé se mi originály na Mazdě 6 líbí, zadruhé jsem si nedokázal vybrat disky od jiného výrobce, zatřetí se mi nechtělo řešit zápis jiného ET a začtvrté, chybělo by mi logo Mazda na disku. :) Navíc jsou 19" originální disky celkem za přijatelnou cenu ve srovnání s jinými značkami.

Tyhle nebyly oloupané zevnitř a jsou to už tmavě šedé...

Hmm, škoda, že nejde vidět, jestli mají lak z vnitřní strany. Chvíli se mi zdá, že ano, ale na jiné fotce mám pocit, že lak nemají. Každopádně, žádný lakovaný disk zimní provoz dlouhodobě nevydrží, s tím všichni počítejme. S patřičnou péčí určitě lze zásadně prodloužit životnost, ale to je tak maximum. Jak už jsem psal - měl jsem disky, u kterých psali, že jsou vhodné pro zimní podmínky. Za tři roky jsem je mohl nechat přelakovat, tak byly rozežrané od soli. V tomhle ohledu jsou ideální plecháče, ale kdo by je chtěl na tak krásném autě provozovat? ;)
 
Poslední úprava:
@Ter Leeloo II @Krabat pokud se nemýlím, tak vy oba máte stejný kola na léto i zimu (Ter akorát jiná barva), je k tomu nějaký jiný důvod než pohodlnost při přezouvání?
Za me v podstate presne to, co napsal @Krabat.
A stejné disky mám proto, že zaprvé se mi originály na Mazdě 6 líbí, zadruhé jsem si nedokázal vybrat disky od jiného výrobce, zatřetí se mi nechtělo řešit zápis jiného ET ...

A mimochodem ...
... chybělo by mi logo Mazda na disku. :)
Nedaji se nahodou stredove poklicky vymenovat a dat tak klidne i na jina kola? Urcite se daji i zvlast objednat u Mazdy.
 
Já mám vždycky dvoje disky, letní a zimní. Zčásti je to určitě z pohodlnosti, ale současně se takhle disky šetří, stejně jako se šetří pneumatiky, které se nemusí během roku sundávat a znovu nahazovat...
Pokud gumy nesjedeš za jednu sezónu jako já. :D
 
Rozhodl jsem se nakonec jít do extra disků na zimu a neničit originální 19". Vzhledem k ceně a pohodlí na rozbombardovaných zimních cestách jsem se rozhodl pro 17". Vybral jsem si Borbet VT v rozměru, který odpovídá zápisu v TP, bylo to jediný přijatelný kolo v tomto rozměru. Koupil jsem je tady (http://www.novepneumatiky.cz/?optio...t=alu_rim&task=detail&Itemid=3&idItem=4093788) za cenu o 20% nižší něž kdekoliv jinde, tak snad s nima nic neni :D
Teď už jen sehnat středové krytky (až zjistím jak velké potřebuju) a pneumatiky; nejspíš půjdu do Nokian WR A4.
 
Dej pak echo jestli bylo vše ok, popř. nějakou fotečku - vypadají dobře ;)
 
Rozhodl jsem se nakonec jít do extra disků na zimu a neničit originální 19". Vzhledem k ceně a pohodlí na rozbombardovaných zimních cestách jsem se rozhodl pro 17". Vybral jsem si Borbet VT v rozměru, který odpovídá zápisu v TP, bylo to jediný přijatelný kolo v tomto rozměru. Koupil jsem je tady (http://www.novepneumatiky.cz/?optio...t=alu_rim&task=detail&Itemid=3&idItem=4093788) za cenu o 20% nižší něž kdekoliv jinde, tak snad s nima nic neni :D
Teď už jen sehnat středové krytky (až zjistím jak velké potřebuju) a pneumatiky; nejspíš půjdu do Nokian WR A4.
taky bych si prosil fotku, jak to vypadá na 17tkách .... S těma Nokianama nemůžeš udělat chybu, měl jsem je poslední dva roky ,-)
 
Přezuju až tak za 1-2 měsíce, tak to chvilku potrvá, ale určitě pošlu foto :)
 
Explicitně jsem se jich ptal jak velké mám koupit wheel caps. Při nejhorším vyhodim 170 CZK a na nové budu čekat další měsíc.
já spíš myslel jak velká je středova díra u těch alu kol co jsi objednal
 
Nemám tušení že by se něco takovýho řešilo. Podle mě je důležitá rozteč (5x114,3). Navíc podle Borbet konfigurátoru by to mělo sedět přímo na moje auto.
 
Rozhodl jsem se nakonec jít do extra disků na zimu a neničit originální 19". Vzhledem k ceně a pohodlí na rozbombardovaných zimních cestách jsem se rozhodl pro 17". Vybral jsem si Borbet VT v rozměru, který odpovídá zápisu v TP, bylo to jediný přijatelný kolo v tomto rozměru. Koupil jsem je tady (http://www.novepneumatiky.cz/?optio...t=alu_rim&task=detail&Itemid=3&idItem=4093788) za cenu o 20% nižší něž kdekoliv jinde, tak snad s nima nic neni :D
Teď už jen sehnat středové krytky (až zjistím jak velké potřebuju) a pneumatiky; nejspíš půjdu do Nokian WR A4.
Tak přesně tyto hledám za dobrou cenu již dva měsíce. Zatím jsem o cca 200Kč našel levnější jeno stříbrné, ale já chci tento antracit. Díky za TIP. Pneumatiky chci dát Goodyear, asi tyto https://www.spneumatiky.cz/eshop/117372-ultragrip_performance_gen-1_xl, zatím jsem nenašel lepší cenu
 
Back
Top