1. Aby bylo snadnější používat naše webové stránky, používáme soubory cookie. Protože však Evropská unie ve své nekonečné moudrosti stanovila povinnost jasně vás o této skutečnosti informovat, činíme tak tímto textem. Používáním těchto stránek souhlasíte s používáním souborů cookie. Zde se dozvíte více.
  2. Ahoj Host,

    dovolte nám předem několik poznámek k problematice ochrany osobních údajů na těchto stránkách. Veškeré osobní údaje, které zpracováváme a které jsou uživatelem zadávány při registraci, spadají pod oprávněný zájem - údaje jsou nutné k provozu internetového fóra a k věkovému omezení jeho uživatelů (nad 13 let). Zpracovávané osobní údaje lze kdykoliv odstranit pomocí funkce Odstranit účet. Mimo osobních údajů zadávaných při registraci zpracováváme (a periodicky odstraňujeme) IP adresy příchozích návštěvníků formou logů. Tyto de facto technické údaje jsou nezbytné pro diagnostiku, vyhledávání možných bezpečnostních incidentů atp. a taktéž spadají pod oprávněný zájem. Jiné osobní údaje nezpracováváme, ani nevyžadujeme.

Mazda 2 (DJ) - obecně

Diskuzi v 'Mazda2 (DJ)' zahájil Milda, 30. 8. 2016.

  1. Miroslav Kotas

    Miroslav Kotas nový člen

    10
    10
    3
    Ano, mam automat. To me nenapadlo, ze manualu se to vlastne netyka... :)
     
    Poslední úprava moderátorem: 6. 4. 2018
    slayer se to líbí.
  2. Ollie

    Ollie nový člen

    11
    4
    3
    Takže shrnutí - Takumi G90 po 1 000 km. Ovládání intuitivní, kolečko na hlasitost na středové konzoli používám bezmyšlenkovitě, ovladač na volantu mi s těmi výstupky nevyhovuje. Fauvé zpátečka už není taková smrt jako na začátku, ale pořád hrubě nelíbí. Motůrek to dává, ale zespodu je dobré točit. Po střetu se šnekem je to na dálnici v kopci s pětkou dost bída, zvášť když vás mučí svou přítomností spolujezdec. V otáčkách paráda. Dokonce srovnání 130 vs. 150 km/h - ve vyšší rychlosti za volantem pocitově absolutně uspávací pohoda. Až moc, nečekala jsem, že v takovém miniautě budu mít problém udržet lehkou nohu. Asi konečně vezmu na milost tempomat, jinak si to odskáču. Podvozek moc hodnotit nemůžu, trojka mi s KW apod. seděla jako přibitá, ale od každé nerovnosti rána jako z děla. Místo D1 jsem radši jezdila okresky. Dvojka asi sedí slušně, na retardérech nemám pocit, že proletím střechou. Tj. za mě v pohodě.

    Jo a ad spotřeba - je město a město, ještě by to chtělo kategorii ultraměsto. Týden jsem vstávala do práce o čtvrt hodiny dřív a P1 - Kulaťák jsem jezdila autem. 6,3/100. Ale i tak OK.

    A teď největší smrt! Vybrané černé Tomasony 17" nejsou a v nejbližší době nebudou!! :(
     
  3. slayer

    slayer nový člen

    8
    9
    3
    S rádiem mám přesně opačnou zkušenost. Lépe se mi ovládá na volantu než tím ovladačem za ruční brzdou. Nějak si na něj nemohu zvyknout a trefit se na něj. Většinou mi ruka spíš skončí na stehně od manželky :D u rádia mě osobně ještě štve, že nejde vypnout. Prostě chybí čudlík na on/ off. Jedinou možností je pseudo vypnutí a to dát mute a v meny dát vypnout display.
    Ve velkých rychlostech je Mazda vážně pohodová, jak říkáš, až by to člověk od tak malého auta nečekal. Akorát ty nekonečně dlouhé převody to kazí :(
    Co se týče kol, mám tam teď ty origo 16" sedí jak přibitá, ale je na můj vkus až moc tvrdá. Oproti tomu zimní 15" držely také dobře, ale mnohem příjemnější jízda (hlavně přes retardéry a nějaké ty nerovnosti). Proto máš můj obdiv, že chceš jít do 17" *palec_hore*, to už bude úplný trakař. Ale nic proti gustu...
     
  4. Ollie

    Ollie nový člen

    11
    4
    3
    No já manželku nemám, takže jsem schopna se soustředit na čudlíky. Místo něčího stehna mám perfektně v ruce veškeré ovládání na středovce, aniž bych musela koukat. :p

    Kdybys někdy zažil tankodrom do Brna v té mojí bývalé M3, tak by sis v M2 připadal jak v peřině i na dvojitém retardéru. V zimě na origo 16" se to ještě dalo přežít, ale na letních 18" s pekelně tvrdým podvozkem pomalu vyražené zuby. Nějaké 17"ky bez dalších úprav mě nemůžou rozhodit. A vůbec, pro krásu se musí trpět. :D
     
    slayer se to líbí.
  5. Vitus

    Vitus správce Člen týmu

    4 663
    2 816
    183
    Spritmonitor.de
    das ist hrůza! Slíbili ti nějaký výhled ..? Co výrobce..? http://www.tomason.de/tn16_black_painted.php
     
  6. Ollie

    Ollie nový člen

    11
    4
    3
    Údajně nejsou ani u výrobce, ale ten píše dostupnost v omezeném množství. Asi jim pošlu lehce nervózní dotaz přímo. Ono to nehoří, ale já už tam ta kola vidím a ty zmenšující origo, to je vždycky pecka do očí. Auto dělají kola a HB musí mít křídlo. Dál se uvidí. :D
     
    Bielan se to líbí.
  7. Vitus

    Vitus správce Člen týmu

    4 663
    2 816
    183
    Spritmonitor.de
    já to naprosto chápu. Vybrala sis nový hračky a chceš je hned. Vidím to úplně stejně .... :D
     
  8. slayer

    slayer nový člen

    8
    9
    3
    Pro Ollie: až kola někde seženeš a nasadíš na auta, tak potom nezapomeň nahodit foto. Bude to vypadat opravdu parádně!!

    Jinak pro všechny majitelé Mazdy2. Neměli by jste zájem o tento originální kryt na čumák?
    https://goo.gl/images/R7c5Aq
    Je to originál příslušenství na M2 pro Australský trh. Uvažuji nad nákupem, mám známého v AU, tak mi to určitě rád přepošle. A když by nás bylo více, tak bychom se mohli podělit na poštovném. Zkuste pouvažovat :)
     
  9. Ollie

    Ollie nový člen

    11
    4
    3
    Děsný utrpení. :confused:

    Až budou, tak hodlám přepadnout Vituse s plánem společného fota. :D

    Dnes jsem ještě vyzkoušela kufr a šlo by to. Máma na Ruzyni "přehlídla" ostrůvek, v rychlosti ho vzala a doslova roztrhla obě pneu, střelkyně. Tak jsem jí tam vezla dva zimáky a vešlo se s přehledem, aniž bych musela sklápět sedačky.
     
    Vitus se to líbí.
  10. Ollie

    Ollie nový člen

    11
    4
    3
  11. Vitus

    Vitus správce Člen týmu

    4 663
    2 816
    183
    Spritmonitor.de
    Tohle fouknes v pohode sprejem. Sacuju, ze by to melo byt leskly jako budouci kola ;) Anebo do folie, ale plast nesmi byt porezni..
     
  12. Max6

    Max6 rodinný člen KLANu

    455
    430
    63

Sdílet tuto stránku