• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel 1.6 MZ-CD chcípání motoru, zanesený EGR ventil

MartinK

nový člen
2
Zdravím, mám problém se chcípáním. Koupil sem auto v Itálii. Vyměnilo se turbo. Vše běží v pohodě, ale po rozjezdu cca v 2800-3000 otáčkách dojde k úplnému zhasnutí motoru, když otočím klíčkem a zas ho vrátím na polohu 2 tak motor naskočí okamžitě (bez startování). Regulace turba funguje, Diag nic neukazuje. Když to chcípne, tak se rozsvítí kontrolka prokluzu, kontrolka motoru svítí stále. Nestalo se něco podobného tady někomu? Díky za radu. Martin
 
zdar mně se dějě neco podobného kontrolka motoru nesvítí auto mně nechce pustit nad 3000 otáček a když mně náhodou pustí vzápětí zhasne motor ???
 
Dobrý den,
já mám ten stejný problém. Auto mi při zrychlování např. nad 2.500ot zdechlo. Po otočením vypnutí klíčkem, auto hned opětovně nastartovalo a jelo dál.
Vyměnil jsem palivový filtr a auto nyní nezdechá, ale motor nemá vůbec výkon a netáhne - a navíc se nenechá vytočit nad 3.000rpm.
Mazda 3,BK, 1.6D

Jak jste to vyřešili...téma je již 2 roky staré?

děkuji
 
Co zkusit aktualizaci softwaru v PCM? Třeba pak budou i nějaké chyby.
 
Dnes jsem napíchnul na diagnostiku s výsledkem:
P0404 = "Řídící obvod recirkulace spalin - problém rozsahu / výkonu".
+
042E1 - "Neznámý chybový kód".

Děkuji za případné komenty
 
Tak to je klasický a asi jediný podstatný problém těchto motorů.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Díky chlapi za rady...co navrhujete za další postup?
Demontovat EGR ventil a vyčistit podle stavu popř. vyměnit nový?
 
Odpověděl jsi si zcela sám. ;)

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Díky ;)
A jenom kdyby náhodou záložní řešení...když i po výměně za nový EGR ventil nebude mít motor furt sílu/tah???
Co potom?
 
@Gali když budeš dělat ten EGR tak zároveň koukni na všechny hadice (vzduchový) jestli jsou dobře nasazený a utažený a nemají nějakou díru:)
 
Oprava se zdařilo - auto jezdí v pořádku.

Bylo nutno vyměnit palivové čerpadlo + EGR ventil (po vyčištění stále nefungoval)!

ještě jednou díky
 
Back
Top