• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 3 (BM) - obecně

dle urovne dane recenze ve ktere jsme se nic konkretne a poradne nedozveli, lze usuzovat a jakeho mozna nasraneho/mozna smysleneho uzivatele se jedna. Kbyby napsal kdy se mu jaka zavada presne stala, v kolika km, co ho stala oprava a kde atd tak nereknu, ale takhle to mohl napsat kdokoliv. A vlastne jedine co jsem z toho vycetl je to, ze sjel brzdy za 45tkm..coz neni nic neobvykleho..vzdy zalezi na zachazeni. Jinak me pobavila ta vymena prevodofky. an aktualni M3..tak to urcite:))
 
Jinak me pobavila ta vymena prevodofky. an aktualni M3..tak to urcite:))
Ten člověk píše "U vozu řady 6"... takže myšleno zřejmě nějaká předchozí 6, co vlastnil - alespoň tak jsem to z toho mírně zmateného textu pochopil. Člověk musí mít obecně celkem velkou představivost, aby pochopil, co některým pisatelům vytane na mysli. Ale to platí i o některých příspěvcích zde.

Jinak výměna manuální převodovky u BM (resp. jejího vnitřku) je normální věc, pokud by výměnu špatně obrobených zubových spojek řešili až po tom, co oddělal synchrony a kolečka. :D
 
Zdravim, dnes jsem si privezl novou Mazdicku - verze Sedan Challenge a popravde me zarazily dve veci. Jedna pozitivne - prestoze dle ceniku jsou el. sklopna zrcatka az od vybavy Attraction, ja je mam jiz v Challenge. To me prekvapilo velmi pozitivne. Dale jsem cekal, ze v hlavnim budiku uvidim otackomer a uprostred digitalne rychlost. Neni tomu tak, otacky jsou vlevo (na muj vkus ne moc dobre viditelne) a rychlost je ukazovana klasicky. Nevite, zda je to normalni, nebo jsem dostal nejakyho kockopsa? Myslel jsem, ze po FL uz maji v hlavnim budiku otacky a rychlost digitalne vsechny vybavy.
 
Myslím, že od výbavy Atraction jsou automaticky sklopný zrcátka v Challenge manuálně a otáčkoměr v hlavním budíku má určitě verze G165, nevím jak slabší verze podle výbavy
 
Takumi,Revolution a Revolution Top maji veliky otackomer uprostred s digitalni rychlosti. Automaticky sklopna zrcatka jsou od vybavy Attraction (dalkovym ovladacem).

Ja mam Attraction a ten maly digitalni otackomer mi moc k srdci neprirostl. Nechtelo se mi priplacet tenkrat 25 tis za vyssi vybavu a ted toho lituji.... Urcite je lepsi analogovy otackomer uprostred, kde se clovek lepe orientuje a hlavne,spolecne s digitalni rychlosti to vypada zatracene dobre ;)

Me napadlo. Kdybych sehnal budiky z vyssi vybavy,pujdou bez obav zamenit?
 
Takumi,Revolution a Revolution Top maji veliky otackomer uprostred s digitalni rychlosti. Automaticky sklopna zrcatka jsou od vybavy Attraction (dalkovym ovladacem).

Ja mam Attraction a ten maly digitalni otackomer mi moc k srdci neprirostl. Nechtelo se mi priplacet tenkrat 25 tis za vyssi vybavu a ted toho lituji.... Urcite je lepsi analogovy otackomer uprostred, kde se clovek lepe orientuje a hlavne,spolecne s digitalni rychlosti to vypada zatracene dobre ;)

Me napadlo. Kdybych sehnal budiky z vyssi vybavy,pujdou bez obav zamenit?

Chapu to tedy spravne, ze od vybavy Attraction jsou automaticky sklopna zrcatka a v Challenge jsou el. sklopna na tlacitko? Ja jsem totiz mel za to, ze ve vybave Challenge budu zrcatka muset rucne (pouzity fyzicke sily) sklapet, ze nejsou vubec elektronicka, proto jsem byl mile prekvapen :)

Ten maly otackomer opravdu zadna slava, sice jsem se digitalniho ukazatele rychlosti bal, ale byla by to asi prece jenom lepsi varianta.

Diky za odpovedi
 
Premoziteldraku: Ano,chapes to spravne. Ty mas Challenge a zrcatka sklopis tlacitkem na dverich z mista ridice. Od vybavy Attraction se zrcatka sklapeji dalkovym ovladacem pri odemceni/uzamceni vozu ;) Samozrejme,jdou sklopit i z mista ridice.Tlacitko na dverich ma 3 polohy,kde lze nastavit...sklopit-AUTO-nesklopit ;)
Pokud se pletu,tak me nekdo opravte.
 
Proc vam vlastne vadi maly digitalni otackomer? Chapu, ze je to mozna nezvyk a ze zacatku se hodi, ale pozdeji clovek moc otacky uz nesleduje, jezdi na pocit, ne?
 
Mne to vadi strasne! Myslel jsem,ze si zvyknu,ale bohuzel.
Ten analogovy otackomer uprostred je presnejsi a hlavne,dava pocit sportovnosti. A ten design,hm? Proste nadhera.
Jde mi i o rychlomer. Kdy u vyssi verze je digitalni a opet daleko lepsi varianta v presnosti a rychlejsim cteni aktualni rychlosti.... Vidim napr.znacku 70,mrknu na rychlomer a mam tam 84 ;) Vim presne kolik jedu.

Ja vim,jsou to mozna az usmevne prkotiny,ale mne to proste vadi.... ;)
 
No ... eee ... ja se jen zkousel vzit do vasi role :D. A nebo, kdyz jedu nasim druhym autem, Octavkou. Tak tam se take na otackomer temer nedivam, ikdyz je to manual. Tady u Mazdy 6 by mi ho mohli zrusit uplne, beztak to resi automat, ze jo. Ja za to nemuzu, ze to tolik zere! :D
 
Automat DSG to moc daleko nepustí, zrychlení 50 - 200 km/h. - 15. vteřin ;) ŠKODA že pršelo
 
no ja si myslim, ze ten otackomer smysl MA, kord nyni, kdy jsou i nase Sky Activy s automatickou prevodovkou..drzeny stale v temer volnobeznych otackach..priklad jedu 60km/hod a uz mi tam cpe 6tku a na otackomeru vidim 1100ot. no fuj,fuj FUJ..EKO TEROR.
Ja si tedytemer porad radim sam a to padly za volantem, neb LEVOU rukou jsem si jeste nezvykl a asi ani nezvyknu :) a hlidam si otacky na min hladine 1750ot ze kterych uz se motor krasne a bez prodlevy sbira..a to nemluvim o SPORT modu. No a proc to cele pisi, proste bez velkeho otackomeru bych s ni jezdit nechtel. Takhle je to fajn a vse vidim na ose rizeni a mohu si tim motorem hezky hrat :)
 
Tak tento týden testuji Mazdy pro případnou koupi.Prioritou je pro mne automat,navigace.První jsem vyzkoušel Mazdu 3 ,ale jen s manuálem neboť i když prodejce jednu Mazdu AT měl,tak s vysvětlením,že vůz má obuty jen letní pneu,mi testovací jízdu neumožnil.(byly suché cesty).A tak se podělím o dojmy s MT.Byli jsme tam s rakkinem a ten má podobný názor jako já.Mazda 3 je dost obyčejné auto,které nás vůbec neoslovilo.Překvapila nás hlučnost motoru nad 3 000 ot. ,dosti silný hluk byl i od zadních kol.Vím,že motor byl syrový,ale ten výkon nebyl nic moc,tak akorát na to běžné ježdění.Odezva na plyn průměrná,brzdy,řízení dobré.Po přesednutí do naší 10 let starého GH jsme se shodli,že tento vůz je stále lepší,tišší,ovladatelnější. .Výkon neřeším,to nejde srovnávat.Interiér nám připadal u 3 takový chudý a moc šedý.Plasty povrzávaly a dokonce vzadu něco bouchalo při nerovnostech.Jak to bude vypadat po 50 000km.A prý navigace není u žádné výbavy,je třeba ji dokoupit.(12 000Kč)Takže trojku jsme odpískali,prodejce nám potvrdil,že ten automat je ještě letargičtější.Takže jdeme do šestky,opravdu ten interiér je úplně někde jinde.Máme domluvenou jízdu s 2,5 automatem v sedanu.Tak uvidíme.Už se těšíme,tento týden by to mohlo vyjít.A asi kvůli financím do mírně ojeté varianty.Chci sedana,plnou výbavu.
 
Miro.. nemuzes porovnavat M6 s M3 byt mezigeneracne..proste M6 je jinde. Mam svou zkusenost..nase nova M3 je fajn,ale stara M6 2,3i AT byla skoro vsem lepsi. Ano nemela vsechny ty skvele fungujici asistenty a novy usporny motor..uspora je v prumeru cca 1,75L/100km. Nadruhou stranu ve stars GG mi vubec nic navadilo. Nic nevrzalo, jen se jezdilo. V M3 sem tam neco vrzne, komfort jizdy na stejnem profilu gumy je o poznani horsi(mensi auto a setreni kg na tlumeni atd). Setrilo se na materialu celkove kvuli vaze, plasty se lehce poskrabou..klavirni lak..to je proste pruser..ale vse jsou to drobnosti a jakkakoliv mazda ti nabidne rdicsky vice nez vse ostatni ve tride. Jeste jak to tu ctu slabsi bude vydrz kotoucu a desek z fabriky. U stare jsem menil koutoce a desky po 135tkm, nyni ctu, ze kluci meni uz pred 50tkm. Proste vse zacina byt jen spotrebak:(
 
Miro.. nemuzes porovnavat M6 s M3 byt mezigeneracne..proste M6 je jinde. Mam svou zkusenost..nase nova M3 je fajn,ale stara M6 2,3i AT byla skoro vsem lepsi. Ano nemela vsechny ty skvele fungujici asistenty a novy usporny motor..uspora je v prumeru cca 1,75L/100km. Nadruhou stranu ve stars GG mi vubec nic navadilo. Nic nevrzalo, jen se jezdilo. V M3 sem tam neco vrzne, komfort jizdy na stejnem profilu gumy je o poznani horsi(mensi auto a setreni kg na tlumeni atd). Setrilo se na materialu celkove kvuli vaze, plasty se lehce poskrabou..klavirni lak..to je proste pruser..ale vse jsou to drobnosti a jakkakoliv mazda ti nabidne rdicsky vice nez vse ostatni ve tride. Jeste jak to tu ctu slabsi bude vydrz kotoucu a desek z fabriky. U stare jsem menil koutoce a desky po 135tkm, nyni ctu, ze kluci meni uz pred 50tkm. Proste vse zacina byt jen spotrebak:(
Plný souhlas,také to tak cítíme,dokonce ani to řazení nebylo už tak přesné.
 
Back
Top