• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Mazda 3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120 – Tajemství bodu G

Pekna recenze jen bych okomentoval jednu malickost :D

"I tak platí, že se s požadavkem na dynamičtější zrychlení z ustálené rychlosti dokážou pocitově lépe popasovat menší přeplňované motory, zejména pokud řidič není zvyklý podřazovat."

Otec ma Nissan qashqai 1,6 turbo benzin 120kW cili skro stejne jako moje Mazda3 papirove. Jedu se svym autem 50km/h na 4 stupen a pridam plyn a citim jak krasne motor taha hned po prislapnuti plynu...to same s otcovym oturbenym Nissanem a proste chvili cekam nez se zacne neco dit. To same pokud chces predjizdet opravdu rychle tak stejne musis podradit jako u atmosfery. U vysokoobjemovych oturbenych benzinaku to bude asi jine ale mam zkusenost s timhle mensim a nevidim v tom zadnou vyhodu...Vic se mi psat nechce i kdyz by bylo co napsat :D
 
Trochu rejpalsky bych dodal, že se toho měnilo více než: "..typické masky chladiče či jiný přední nárazník. A to je zvnějšku vše a popravdě řečeno ani více zásahů nebylo potřeba." :)
Ale jinak super recenze, která vystihuje přesně trojku, jaká je a kam ji zařadit, dle mého ;)
 
Back
Top