• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Chci se zeptat. Má některá výbava Mazdy 6 varování nízké hladiny ostřikovací kapaliny? Já to měl naposledy v 323F BA. GY to ale něměla a tady v GL attraction to taky není..:-(
 
Chci se zeptat. Má některá výbava Mazdy 6 varování nízké hladiny ostřikovací kapaliny? Já to měl naposledy v 323F BA. GY to ale něměla a tady v GL attraction to taky není..:(
Ty jova, dnes jsem jel domů a došla mi (opět) voda v ostřikovačích. A říkám ženě, že i v blbé oktávce byla kontrolka nízké hladiny. V návodu k autu je na straně 9 piktogram, který má znázorňovat nízkou hladinu, ale mi se nikdy nic nerozsvítilo. A to mám Revolution Top, takže pochybuji, že by to měla být příplatková výbava. Musím se na to zeptat, až pojedu do servisu...
 
Chci se zeptat. Má některá výbava Mazdy 6 varování nízké hladiny ostřikovací kapaliny? Já to měl naposledy v 323F BA. GY to ale něměla a tady v GL attraction to taky není..:(
Minimálně v GG po FL kontolka je.
 
Chci se zeptat. Má některá výbava Mazdy 6 varování nízké hladiny ostřikovací kapaliny? Já to měl naposledy v 323F BA. GY to ale něměla a tady v GL attraction to taky není..:(
GJ s natáčecími 35W bixenony , protože má i jejich ostřikovače.
 
Hmm, no je to škoda. V GY byla aspoň ta nádržka snad na 5l, takže než jsem to vystříkal tak to trvalo, ale tady už je opět jen 3l, takže to just budiu muset hlídat no :-(
 
Kto ma xenony s ostrekovacmi, ma 5l nadrzku a senzorom nizkej hladiny. Kto ma LED, nema ostrekovace, ma 3l nadrzku a ziadny senzor. Nova CX-5 ma silnejsie LED svetla, takze uz ma aj ostrekovace... Mazda 6 po jarnom facelifte ich bude mat tiez.
 
Jelikož se všude řeší úspory, tak v roce 2015 u M6 při přechodu na LED ve výbavě RevolutionTop zrušili ostřikovače světel, dali 2 l !!! nádobku namísto 5 l a zrušili čidlo hladiny náplně ostřikovačů, motorek pro ostřikovače, kontrolku v přístrojovce, ostřikovače, a vše s tím spojené. Docela slušná úspora pro výrobce díky mezeře v legislativě EU!
Jelikož mi v solance nádržka nevydržela ani na přejezd republiky tam a zpět, objednal jsem kompletní 5l nádobku včetně obou motorků, čidla, hrdla atd. na www.allegoro.pl do 1.000Kč (přesně si nepamatuji) s verze pro Xenony (2013- 2014). Problém je v tom, že Poláci nechtějí posílat za hranice, ale naštěstí tam mám kamaráda, který mi ji koupil a dovezl. Po 3 měsících jsem jí montoval do nového auta. Malá mi i s motorkem zůstala ve sklepě, kdyby někdo potřeboval. Musel se zaslepit motorek pro ostřikovače a čidlo není kde připojit- nelze dodělat, protože není kontrolka v přístrojovce. Ostřikovače taky nelze dodělat. Řešil jsem to s kamarádem, který vyvíjí omývací techniku ve Škodovce. Jediné, co mi udělal je omývání parkovací kamery, za což jsem mu při každém couvání v tomhle marastu nesmírně vděčný. Bez jeho několika typů omývacích trysek, hadiček, spojek, atd. by se to udělat nedalo. Dělali jsme to několik hodin!
Ještě jedna rada: kupuji 5 l náplň do ostřikovačů v Lídlu (má ouško a nalévací hrdlo), dám jí na pravou stranu kufru a uchytím za ouško popruhem na boku kufru, aby mi nelítala po kufru.

25610102998_808ca08dd3_o.jpg

39449523062_b75c47bb40_o.jpg
 
Poslední úprava:
Mám M6 2016 s LED a ostřikovače u Revolution Top mám. Auto jsem pravda kupoval jako nové v Norsku, ale nepředpokládám že výbavy by se měly lišit. Velikost nádržky ani přítomnost čidla jsem nezkoumal - dolévám pravidelně.
 
Přesně tak. Už GG/GY měly na severu i obyčejné halogeny s ostřikem. Koukal jsem na to jak puk prvně :)
 
Je to možné. Stačí se podívat, co se vozí do Německa a co k nám. K nám se vozí minimum variant výbav. Když jsem M6 kupoval v 12.2015, tak u nás nebyl v nabídce střešní šíbr (okno), v Německu ano. U nás je po po posledním faceliftu na dveřích tlačítko navíc na sklápění zrcátek, v Německu je na centrální zamykání dveří atd. U nás je záruka 3 roky, nebo prodloužená 5 (omezeno kilometry). Na Slovensku je 4 roky, nebo 6 (informace z Mazda časopisu). Jelikož jsou u nás malé prodeje na rozdíl např. od Německa, importérovi se nevyplatí kvůli náročnosti servisu a importu rozšiřovat nabídku.
Jedna mimo soutěž: na přelomu září a října jsem jel do Saint- Malo k Atlantiku ve Francii a ještě něco po Francii: Celkem 3.500 km. Za celou cestu jsem potkal 3x Mazdu 6 (GJ/GL) a to pouze v Německu. Zato v Paříži byla hrubým odhadem 1/4 vozového parku od značek Nissan, Toyota, Lexus. Je to jednoduché, tyto značky jsou v koncernu s francouzskými automobilkami a Francouz, když si koupí vůz od domácího výrobce (případně jejich koncernu), tak dostane od státu úlevu na dani. Nechápu tedy proč si Češi kupují předražené Škodovky, čím dál horší kvality a nikdo jim za to nic nedá???
 
Na Slovensku je to so zarukou rovnako ako v CR: 3+2 roky. Vybavy su rovnaken v CR, SR, Rakusku a mozno Madarsku.
 
Back
Top