• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Tak ja jeste jednou zopakuju, ze by bylo dobry si na tech videich vsimnou i podminek (+18 a zimni pneu?), dlouhyho manualniho razeni, nevypnuty stabilizace (blika prokluz), chybejicimu infu o obuti, a taky toho faktu, ze 2.0 165k ma kratkou dvojku, takze ma proti automatu znacnou nevyhodu v nutnosti radit (pomalu manualne) jedenkrat navic - a zaroven to pro realnou dynamiku na silnici neni moc dulezity, protoze to rozhoduje spis zrychlovani treba 50 - 100 nebo 80 - 130. Ostatne v amaterskych podminkach, v jakych meri i tito Polaci, nedava porovnani zrychleni 0-100 velky smysl, a daleko vymluvnejsi by byly ruzne ty ctvrtmile apod.

Ja vam nadseni z 2.5 neberu, ale vy mi zase neberte moje ridicske zkusenosti a takrka pulmilion najetych kilometru vc. nemaleho zastoupeni ostrych aut. Myslim, ze oproti drtive vetsine beznych ridicu vyuzivam uplne jiny limity auta... a tudiz ze fakt dokazu porovnat, jak to jede, nikoliv jakej mam pocit, ze to jede :). S trojkou 165k jsem dokazal na technicke trati bez extra dlouhych rovin (kde by samozrejme chybel vykon) ujet Boxsteru S i snizene Z4 se sportovnim podvozkem a trilitrem, a v obou pripadech s docela zkusenymi ridici — nakolik diky lepsi stope nebo obuti nevim, nicmene prumerna byla 147 km/h.

Porovnani na letisti kazdopadne rozhodne. A samozrejme, jak uz jsem jednou psal, i ja se muzu plest, ale neverim, ze vyznamne.
At jsi sebelepsi ridic, tech prumernych 147km/h si jezdi na okruhu!!! Taky se rad svezu svizneji, ale fakt nehledam limity auta na bezne okresce v provozu..
 
Vysvětli mi někdo jak funguje startování u 2,2D?
Jsou tam nějaké pomocné svíčky nebo co?
Když to při -15 chytne na první šup a neprobíhá ani žádné zbavení.:cool:
 
Možná mám smůlu na hledání,ale od kdy se začala vyrábět Mazda 6 GL?Je velký rozdíl mezi GL a GJ ohledně aerodynamického hluku? Elektronickou ruční brzdu mělo jen GL ?Poradte,prosím před koupí
 
GL = 2016 dal
Odhlucneni je znatelne lepsi a ano el. rucku ma az GL

Na to bych tak úplně nespoléhal. Je nutné znát VIN. Řada GL se snad začala dodávat až někdy od půlky roku 2016, ne? Když jsem si vybíral auto, byl jsem v Mazdě právě koncem září 2016. A tehdy mi říkali, že jim přivezli nový model Mazdy 6, který se právě začíná prodávat.
 
Možná mám smůlu na hledání,ale od kdy se začala vyrábět Mazda 6 GL?Je velký rozdíl mezi GL a GJ ohledně aerodynamického hluku? Elektronickou ruční brzdu mělo jen GL ?Poradte,prosím před koupí
Mal som GJ (2013), GJ(2015) a teraz GL (2017), takze mozem porovnavat. O el.brzde je pisane vyssie a co sa tyka odhlucnenia, vzdy po facelifte bolo citit rozdiel. Prva GJ bola tragedia, druhe GJ bolo o nieco lepsie, teraz je odhlucnenie v poriadku. Mozno nie spickove, ale staci.
 
Dále GJ FL vs. GL poznáš např podle volantu a lepší grafiky na štítu/headup displeji atd.;)
$_20.jpg vs.$_20 (1).jpg
 
U GL ještě přibylo tlačítko na řidičových dveřích pro sklápění zrcátek, má jinou grafika pravého "info budíku" v přístrojovém panelu v kapličce před řidičem, změnil se tvar blinkrů ve vnějších zrcátkách z kostičky na proužek. Jako první indicie pro identifikaci GL je zvnějšku vidět změna blinkru u zrcátek a uvnitř jiný volant.
 
Je tam toho viac - napr. pribudlo vyhrievanie volantu, inak fungujuci vypinac parkovacich senzorov (predtym boli predne senzory "by default" vypnute, teraz je to naopak), premiestnilo sa tlacitko na ich zapnutie nalavo od volantu, budiky sa stmievaju samostatne - bez toho, aby museli svietit svetla, spätne zrkadla sa sklapaju automaticky, uz spominane - zmenene budiky - farebny pravy s mnozstvom infomacii, bol vrateny teplomer chl. kvapaliny :) , lepsie odhlucnenie...
 
Nemá náhodou GL navíc i vyhřívání zadních sedaček? Kdysi dávno jsem někde viděl celý seznam změn. Ono jsou to mnohdy drobnosti, ale je jich opravdu hodně. Podstatné je ale jen to lepší odhlučnění, protože GL má dvojitá skla a více tlumících hmot. A myslím, že došlo k posunu i u adaptivního tempomatu, který dokáže zareagovat v nižších i vyšších rychlostech než u verze GJ.
 
pletu se, nebo už se tu někde probírala možnost dodatečného odhlučnění GJ ? Existuje na to nějaká originální sada ?
 
Back
Top