• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

To by mně zajímalo, když děláš převážně ty delší trasy, asi hlavně po dálnici, kolik ti ukazuje PP průměrnou rychlost? Já mojí M3 protáhnu obden po dálnici 160-170 km rychlostí a průměrnou rychlost za 7 tis km mám 39 km/ hod.:D

To nějak nesleduji. Já resetuji jen Trip [A] na jednotlivé cesty anebo od tankování po další tankování. Trip resetuji jen výjimečně. Ale vzpomněl jsem si na Tebe, protože včera jsme s mojí vyrazili na delší cestu. Resetováno na benzínce, kterou mám kousek od baráku. Tohle je trasa za dva dny. Jeli jsme od nás ze Zlínského kraje do Benešova, na zámek Konopiště, pak Beroun, kde jsme přespali, ráno Karlštejn, pak Praha, odpoledne nákup na Olympii v Brně a návrat domů.

Věř tomu nebo ne, hodně ostrá jízda po celou dobu. Včera v Berouně na hotelu 7,5/100. Druhý den ráno v kopcích kolem Karlštejna spotřeba i přes 9 litrů, než se to ustálilo. Po dálnici tam i zpátky rychleji, než se smí, doufám, že nepřijde nějaké překvapení. Hlavně zpátky jsem valil skoro pořád 20 km nad povolený limit, občas i 50. :muted: To auto jede fakt dokonale, ale neriskoval jsem. :rolleyes:

No a tohle je výsledek. Samotného mě překvapuje, to jsem nečekal. Hodně pomáhají ty dálniční omezení, kde se může jen 80 km/h. Jel jsem tam zase o něco rychleji, protože jsem spěchal na fotbal, ale nebýt těch úseků, odhaduji, že by průměr byl tak o půl litrů výš.

upload_2018-7-7_17-4-9.png
 
Musim si najít v chytrý knížce kde se to dá resetnout, za chvíli jdu na první garančku a co si tam o mně pomyslí, že jezdím celej rok na druhej rychlostní stupeň 39 km/hod.:eek:
 
A mažeš ty kolíky na kterých jsou ty vzpěry uchycený ? To totiž většinou vrže a ne samotná pístnice vzpěry (Musí se namazat ty bambulky když vzpěry odcvakneš). Idální je na to nějaká hustčí vazelína na bází lithiovýho mýdla
Dělá to pístnice
 
Mně se osvědčil na GG teflonový sprej a sprej na mazání lanovodů od Valvoline
 
Za 4 dny se trvale stěhuju do zahraničí a auto si včera začalo vymejšlet.

1) Přijde mi, že motor krátkodobě vynechává. Občas, bez jákékoliv pravidelnosti, krátkodobě vypadne výkon - opravdu krátce, na pár milisekund. Nejvíce je to znát když se naplno rozjíždím nebo jedu do kopce, kdy ten výkon cítím nejvíc. Přijde mi ale, že to je i při tempomatu na dálnici. Otáčkoměr během toho nepoklesne. Nevíte co by to mohlo být nebo nesetkal se s tím někdo? Celkem mě to vyděsilo a zajdu s tím do servisu, snad se to stihne vyřešit do odjezdu. Jen doufám, že když s tím autem pojede technik, tak se mu to ukáže a zpozoruje to.
2) Brzdy mírně vibrují volantem a cítím odezvu v pedálu, skoro jako při ABS. Nemyslím si, že jsou zvlněné brzdy, spíš mi příjde, že se nějak přivařily brzdy na kotouč (viz foto), je to možne? a jestli ano, obrousí se to samo?
IMG_20180708_130110.jpg
Toto mi připomíná jestli vůbec lze provézt záruční opravu v zahraničí (konkrétně Lucembursko) bez problému?
 
Ahoj...to první s tím poklesem výkonu...nemůže to být klima? Ta se na reřim eco zapíní v nějakých intervalech, tak možná zrovna když zapne tak pozoruješ ten malý pokles výkonu...
 
Ahoj...to první s tím poklesem výkonu...nemůže to být klima? Ta se na reřim eco zapíní v nějakých intervalech, tak možná zrovna když zapne tak pozoruješ ten malý pokles výkonu...
No je pravda, ze to jsem mel zapnuty AC eco... akorat mi prijde divny, ze by to bylo tolik znat. Cekal bych, ze 121kW by melo byt dostatecne silne na to, aby AC nebyla poznat. I kdyby to tim bylo, tak mi neprijde spravny, aby to takto ovlivnovalo vykon...
 
když se klima přepne z ECO do plného výkonu, je to na volnoběhu znát i s G192. Předpokládám, že při vypnutí klimy bude mít i lepší výkon, ale nezkoušel jsem to, výkon je dostatečný i tak. U GH LF 108kw byl úbytek výkonu markantní při sepnutí sahary, ale tam byl ještě hloupý systém kdy klima běží buď na plno nebo vůbec a spínalo to v krátkém časovém intervalu .....

u dieselů to díky turbu není tak moc poznat ....
 
Poslední úprava:
Ale asi jo, máte pravdu, dává to smysl. Tak já nebudu plašit a servis nechám na později. Díky za uklidnění :)
 
Při volnoběhu to asi poznat jde, když zapne klima, že trochu klesnou otáčky, ale při jízdě do kopce když tam je min. 3000 otáček, no nevim nevim. Já bych radši zajel na diagnostiku......
 
Je to klimou. To se ví. Nejde o to jak je výkonný auto, , ale jak je člověk všímavý. (Spojen s autem).
Až pojedeš bez klimatizace tak bude vše ok.
 
Ahoj, asi to tu urcite bylo ale neumim najit, jaky olej a kolik do GJ po FL 2015 2.0 121kw? Co tam lijou v autorizaku? Chci si nechat vymenit olej mimo autorizak.
 
Po hovoru s panem Gomezem z Auto Jeremiasova do servisu jezdit nebudu. Vypada to opravdu na sepinani AC a pry to kazdy vnima jinak. Na diagnostice by nezjistili nic, protoze se mi neukazuje zadna chyba. Tak to zatim necham a pry v Lucemburku funguje bez problemu zarucni oprava.
 
Když bych to řešil ,tak bych nechal zkouknul jestli není v okruhu moc chladiva. Pokud OK, tak bych to neřešil. Ta elektromagnetická spojka se časem obrousí a bude to jemnější. Takhle pamatuju když jsem v zimě nechal stát 2 týdny svýho tehdy novýho služebáka M3BL a ta první "rána" když sepla spojka klimy byla opravdu děsivá:D
 
Poslední úprava:
Když bych to řešil ,tak bych nechal zkouknul jestli není v okruhu moc chladiva. Pokud OK, tak bych to neřešil. Ta elektromagnetická spojka se časem obrousí a bude to jemnější. Takhle pamatuju když jsem v zimě nechal stát 2 týdny svýho tehdy novýho služebáka M3BL a ta první "rána" když sepla spojka klimy byla opravdu děsivá:D
Ok, diky. Podivam se do manualu, jak to zjistit :D
 
Sám doma blbě. V manuálu najdeš maximálně kolik chladiva v okruhu má být, ale kolik ho tam fyzicky je, tak to si zajeď někam kde dělají klimy;)
 
Back
Top