• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 GL - facelift 2018

Ajo, no fakt. Mno ja jsem si rikal, ze by to asi spravne ostrikovace melo mit, ale Google nasel spoustu fotek, kde proste nejsou. Tak nevim, zda to jsou nejake propagacni fotky, kde chteji mit "cisty design" nebo to treba US verze nema, ze by to treba nebylo povinne.
 
Je pravda, ze to trochu kazi vzhled, ale mohlo by to byt uzitecny. V zime byvaj svetla dost zapraseny.
 
Tak já dneska byl kouknout na tu novou M6 facelift III (Wagon mají v Dolním Benešově). No z boku žádný rozdíl (disky kol jsou jiné trochu), zezadu jeden drobný skoro neviditelný a zepředu jiná maska (to všichni viděli). Uvnitř je celkem hodně nových věcí a jinak a vypadají pěkně, i ty sedadla vypadají hezky, ale třeba volant je stejný, ale neprojížděl jsem se (byl jsem v cyklo). Jo a u světlometů jsou ty ostřikovače. No a kufr, tak ten vypadá úplně stejně jako předtím, bez rozdílu a ani se neotevírá elektricky.
 
Je třeba počkat na úplně novou M6 , ne jen facelift..no možná do té doby přejdu na Volvo XC60..pokud to dovolí budget
 
no však já mám GL a tak samo si nebudu kupovat GL FC ale počkám na M6 IV generace za 3 roky ....
 
Jestli nebude ten 2.5 turbo a to ze nebude, tak se bojim ze hodne lidi odejde k jine znacce, ja urcite uz do mazdy co ma min jak 200 koni urcite nepujdu ....
 
Jestli nebude ten 2.5 turbo a to ze nebude, tak se bojim ze hodne lidi odejde k jine znacce, ja urcite uz do mazdy co ma min jak 200 koni urcite nepujdu ....

Otázkou ale zůstává, co místo Mazdy? Tenhle problém jsem řešil od léta do podzimu 2016 a fakt jsem nenašel auto, které by nabídlo lepší poměr cena-výkon. Vzhledem k tomu, že jsem za Revolution Top dal 840K, je to neskutečná cena v porovnání s konkurencí.

Dnes už bych třeba Mazdu 6 nekupoval, ale to jen kvůli tomu, že byly nějaké nečekané příjmy navíc, takže bych si připlatil za něco prémiovějšího. Ale v této třídě, a do 200 koní, je Mazda absolutně na vrcholu mezi těmi nejlepšími. Výběr ve vodách nad 200 koní už taky bude znamenat větší průvan v peněžence.

A konečně, když budu upřímný, těch 192 koní Mazdy 6 stačí víc než dostatečně. Auto je živé, krásně a bezpečně se s ním předjíždí. Samozřejmě, že bych bral i 300 koní, ale realisticky, v tom dnešním provozu se potáhnu v koloně stejně jako strejda ve starém Favoritu. Slovensko, Rakousko, Itálie, kam jezdím, to je policajt vedle policajta, radar vedle radaru. Obzvláště co předvádí Itálie, to hraničí se šikanou zahraničních řidičů. V Německu ubývá neomezené rychlosti na dálnicích a naše dálnice jsou zase všem pro smích.

Tím nechci říct, že Mazda by neměla nabídnout silnější motorizaci. Sám bych si 2,5T koupil okamžitě. Ale tyto silné motory netvoří jádro prodejů. Většina lidí se spokojí s dostatečně výkonným motorem. Top nabídku si dovolí malé procento zákazníků.
 
Já se tak ani nepotřebuju posouvat v oblasti výkonu motoru, ale spíš pohodlí..tzn. sedačky. Kéž by Mazda dělala sedačky ve smyslu AGR od Oplu..to by byla paráda
 
Kdyby jeste nekdo nebyl nabazeny tech recenzi na auto s motorem, co si u nas nekoupite ...

Jen jsem se dival na jine video a toto mi to doporucilo. Koukaji se tam na to i zespoda.
 
Kdyby jeste nekdo nebyl nabazeny tech recenzi na auto s motorem, co si u nas nekoupite ...

Jen jsem se dival na jine video a toto mi to doporucilo. Koukaji se tam na to i zespoda.
Tááák si všichni utřeme slinu a zatlačíme slzu, že si o tom můžeme tak akorát nechat zdát :mad:
 
Back
Top