• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 - senzor tlaku pneu + rázy přední kolo

Ornel

nový člen
4
Ahoj, pořídili jsme si ojetou Mazdu 6, rv. 2013, wagon, motor 2.0 Skyactiv-G 107kw. Auto je super, všechno parádní, jsem nadšen, ale..
Máme problém s pár věcmi:
- sensor tlaku v pneu se neustále zapíná, a to i přesto, že jsem pneu dofukoval, sensor (když auto v klidu stálo) resetoval. Tlak v pneu neklesá, je stále v pohodě, přesto se to děje. Není ani nastavený interval na check tlaku (v zanořeném menu v pal.počítači).
- občas slyšíme zvláštní "rázy", nebo takový "klap" při vjezdu do ostřejší (většinou levotočivé) zatáčky od levého předního kola
- poslední věc, že vynechává radio (všechny stanice), ale i hudba přes bluetooth, ale to snad bude jen přehrání softwaru

Auto jsme kupovali před týdnem na Spořilově v Praze (Autopoint), za 14 dní to jde k nim do servisu, takže se nebojím, že bychom snad něco platili, jen zjišťuji zkušenosti co to může být..

Setkal jste se někdo s něčím z toho?
Díky moc!
Lukáš
 
to já bych se teda klidně i bál, že budu něco platit ..... bazar a servis APS jsou docela jiné společnosti i když se tváří, že ne. Buď neústupný, vyplatí se ti to ,-)
 
Ahoj, pořídili jsme si ojetou Mazdu 6, rv. 2013, wagon, motor 2.0 Skyactiv-G 107kw. Auto je super, všechno parádní, jsem nadšen, ale..
Máme problém s pár věcmi:
- sensor tlaku v pneu se neustále zapíná, a to i přesto, že jsem pneu dofukoval, sensor (když auto v klidu stálo) resetoval. Tlak v pneu neklesá, je stále v pohodě, přesto se to děje. Není ani nastavený interval na check tlaku (v zanořeném menu v pal.počítači).
- občas slyšíme zvláštní "rázy", nebo takový "klap" při vjezdu do ostřejší (většinou levotočivé) zatáčky od levého předního kola
- poslední věc, že vynechává radio (všechny stanice), ale i hudba přes bluetooth, ale to snad bude jen přehrání softwaru

Auto jsme kupovali před týdnem na Spořilově v Praze (Autopoint), za 14 dní to jde k nim do servisu, takže se nebojím, že bychom snad něco platili, jen zjišťuji zkušenosti co to může být..

Setkal jste se někdo s něčím z toho?
Díky moc!
Lukáš
Reklamuj toto u prodavajiciho do terminu 14dni..tedy pokud nemaji vychcankovskou smliuvu, kde jasne definuji, ze kupujes auto tak jak je.. coz obi asi budou mit. Kazdopadne tam dojed a dozaduj se reseni

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Ahoj, reklamoval jsem hned když jsem si tam jel pro hotový TP, tzn týden po koupi.
Objednal jsem se rovnou v servise a říkal jim, že to bude na bazar...
Tak uvidíme :)
Jen měli volno až tedy 19.4, nedá se nic dělat.
 
Ahoj, tak je to údajně vůle na spodním rameni u levého před.kola. Oprava se vším všudy cca 7tis.
Máte někdo představu jak moc s tím ještě mohu jezdit? V servise mají volno až za dva týdny :eek:

Druhý problém, neustálé rozsvěcení kontrolky tlaku pneu se děje i po návštěvě v servise Mazdy na Spořilově, takže díky za nic. Nemáte s tím zkušenost čím to může být? Když ani v Mazdě nevědí?

Díky
 
Ahoj, tak je to údajně vůle na spodním rameni u levého před.kola. Oprava se vším všudy cca 7tis.
Máte někdo představu jak moc s tím ještě mohu jezdit? V servise mají volno až za dva týdny :eek:

Druhý problém, neustálé rozsvěcení kontrolky tlaku pneu se děje i po návštěvě v servise Mazdy na Spořilově, takže díky za nic. Nemáte s tím zkušenost čím to může být? Když ani v Mazdě nevědí?

Díky
Jezdi ..a sensor neres. Kdyby bylo vule extremni jiste by rekly at s tim nejezdis...

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
No říkali, že je tam fakt velká vůle, což je možná skrytě at s tím nejezdím :)
Nicméně když jedu např po kostkách, těch co jsou v centru Prahy, tak je to hodně nepříjemné..
Raději nechám opravit, když už.
 
Mam otazku k tem senzorum tlaku, chci dat na zimu stare kola z GHcka, ale asi budu muset dokoupit ty senzory at mi to nesviti, nepipa ze mam malo vuduchu, ze? Kde se daji sehnat za slusnou cenu?
 
No v GL nejsou senzory tlaku v pneu a myslím si že i v GJ taky nejsou senzory tlaku v pneu jak tomu bylo u GH (GH mělo klasický senzor přímo v kole a tím pádem po výměně na zimní kola to hlásilo že nevidí snímače), je to hlídáno od snímačů pro ABS, tedy podle otáčení kol. Takže po výměně kol ti nic hlásit nebude a pokud ano, tak je tam to SET tlačítko pro jakoby kalibraci.
 
To jsem nevedel, ja ty senzory nemel ani na GH, proto vubec nevim jak to funguje nebo nefunguje. Tzn. ze tam muzu dat jakekoliv kola a zadny senzor tlaku nemusim resit?
 
Ano senzory nejsou a tudíž nemusíš nic řešit .... já to dělám stejně ... mám letní a zimní kola. Senzor tlaku v kolech jsem měl na GH po FL a druhé nejvyšší výbavě GTA a při výměně na zimní kola to samo pořád signalizovalo (žlutí kontrolka).
 
Potvrzuju slova Kozlika, měl jsem taky GH po FL se senzory, chtěl jsem dát senzory do zimních kol, ale origo byly neúnosně drahé. Tak jsem si koupil levné senzory (asi 900 Kč/ks) z USA, ale nerozchodil jsem je :-( Vyhozené peníze. Teď s GL jsem rád, že tam nejsou senzory a řeší to stejně jako třeba koncern. Akorát mě zaskočilo, že po výměně kol za zimní mě asi 300 km autodetekce nic nehlásila (nic jsem "nesetoval"), ale zničehonic naskočil symbol pro tlak v pneu :-( Tak jsem zmáčknul SET a od té doby to funguje již asi 1000 km.
 
Ono to výměně nemusí hlásit, protože to počítá ty kola společně asi a porovnává to mezi sebou ... a jelikož si vyměnil všechny čtyři kola, tak to bylo v cajku.
 
jo to víme ..... asi nějaký úředník zjistil že je to z ABS snímačů a nelíbí se mu to :)
 
Ono to výměně nemusí hlásit, protože to počítá ty kola společně asi a porovnává to mezi sebou ... a jelikož si vyměnil všechny čtyři kola, tak to bylo v cajku.
No právě, to jsem si taky říkal. Jenže proč se to začalo vzpouzet po těch 300 odjetých kilometrech? A to jsem po výměně pneu jel asi 15 km k pumpě, kde obvykle beru šťávu a mají tam kvalitní "kompresor", abych je řádně dofoukal a nic, cestou žádné světýlko. Tak jsem je po rozsvícení hned změřil a všechny byly stále na správném tlaku. Že by systému trvalo zjištění, že mám jiný průměr, resp. obvod kol - o 1,9 % menší? Ale zase na všech stejný...
 
Zdar pánové, tak taky "svítím". Tedy senzor tlaku na přístrojovce. Zapne mi tak jednou denně. Hodil jsem dotaz na FB, prý to dělá, když není přesně tlak. Je fakt, že teď mám nafoukáno na 2,5 a má se foukat na 2,3, ale mě to svítilo i na 2,3. Řešil někdo tenhle problém? Jednak bych rád, když ďobnu kolo, že by mi to mohlo ohlásit skutečně defekt, ale hlavně to otravuje že to na přístrovce svítí, než to nezresetuju...
 
Tak u mě situace setrvalá. Nikdo mi nedokáže říct, jestli mám čidla v kolech nebo ne. Jeden servis Mazda tvrdí že ne, druhý že jo. Budu muset sundat gumu. Nicméně, forscan ukazuje toto: 3537727_1425607849566_1024x1024.jpg

Není to můj obrázek ale mám na noťasu stejný výsledek. Co je ten tlak? 3,5 baru v kolem zcela jistě nemám.... A kdybych měl snímání tlaku přes ABS, ukáže se mi toto vůbec, nebo je to dokonce výsledek absence čidel v kolech? Nevím, jak ten výsledek interpretovat... Díky
 
@AR1 : Pokud máš na kolech ventilky ohebné gumové, tak tam skoro jistě nemáš TPMS senzory. Pokud jsou bytelné kovové, tak je podle mého docela vysoká pravděpodobnost, že tam jsou.
 
Back
Top