• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-3 - obecně

jaho

člen KLANu
48
Dovolil jsem si založit toto téma, kde bych chtěl soustředit maximum informací o tomto skvělém autě. Měl jsem možnost s ním jezdit něco přes dvě hodiny a jsem více méně rozhodnutý ho objednat.
Preferuji verzi 2,0 Skyactiv-G, AWD, automat, výbava Revolution. Kromě automatu tedy přesně to, s čím jsem jezdil:
18765003149_81801e00d8_o.jpg

18328660544_b1f8d80a03_o.jpg
 
Poslední úprava:
Moje tchýně o ní taky vážně uvažuje, akorát v manuálu. Tak až bude v době, tak poreferuju :)
 
Bezva, určitě dej vědět....
Ale ty dodací lhůty jsou děsný...prý 5-6 měsíců...A mě se moc nechce kupovat nové auto zrovna na zimu...Spíš asi počkám s objednávkou po prázdninách, aby byla dodána pěkně zjara a já si ji užil alespoň chvíli na čistých cestách...
 
Na své testovací trati jsem ale trochu postrádal zátah motoru, mám pocit, že zde byl lepší Fiat 500X (1,4 turbo 140k v režimu sport). Tímto se chci zeptat zkušených majitelů, jak moc může být toto ovlivněno syrovostí motoru (najeto 800km)?
Ten motor pojede za 15000 km pochopitelně lépe. Pár Nm navíc a v nízkých otáčkách se samozřejmě musí někde projevit, ale jak víme, rozhodující je finální výkon. U atmosféry, i když vysokokompresní, je vrchol momentové křivky prostě výš, to je normální věc. Stejně tak u ní není takový rozptyl spotřeby a samozřejmě i menší tepelné namáhání.

OT: Prosím nelinkuj sem ikonky z Mazdaclubu, neradi bychom byli nařčeni, že zneužíváme něčí přenosové pásmo.
 
Tak tu máme první dodanou CX3 v našem klanu si dovolím říct ;)
@Machbuster ať dělá jen obrovskou radost a slouží, jako pravá japonská kráska přejeme :)
Popřípadě určitě nepohrdneme nějakými reporty a fotodokumentací.

Mnoho šťastných km a doufám, že se u tebe na dvorku našlo ještě místo na parkování :D ;)
 
Poslední úprava:
3. července 2015 jsem si přivezl Mazdu CX-3 2.0 Skyactiv-G120 A/T z Českých Budějovic (CB AUTO - mohu všem doporučit!!!).
Není to auto univerzální a mnohé neuspokojí velikost kufru a místo na zadních sedadlech, ale pro dva + dvě děti nebo občas jízda ve čtyřech dospělých zcela dostačující.
Jízdní vlastnosti ještě nemohu férově posoudit, protože jsem s ní jezdil jen na suchu a ne v nějakých krizovkách, ani jsem neměl čas to vyzkoušet mimo veřejné komunikace... Nicméně nebude nijak výrazně zaostávat za focusem, který je svým způsobem etalonem jízdních vlastností v blízkém segmentu. Měl jsem ho před CX-3 celých 7 let v benzínu a před tím v naftě.
Jedna poznámka. Kdo koupí model s koly 18 palců, bude mít asi problém tuto zimu se zimním obutím. Na našem trhu NEJSOU v této chvíli zimní pneu v rozměru povoleném v TP! Lze to ale řešit v 16-kách, které jsou v TP jako alternativa a na trhu je velký výběr zimních pneu.
Automatická převodovka je opravdu "chytrá"! V kombinaci s tempomatem řadí dle potřeby a tempomat lze již zapnout v cca 25 km/hod. Rychlé opuštění křižovatky zvládá zcela bezchybně i s protáčejícími se koly, a to jsem neměl zapnutý režim "sport"...


Přeji všem zájemcům dobrý výběr a pohodovou jízdu s Mazdou!
 
Poslední úprava:
@Kábek Super, vítej u nás. Díky za recenzi, popřípadě se postupně budeme těšit na další a recenze a nějaké fotografie. Samozřejmě i na osobní setkání na nějakém srazu, pokud budeš mít čas a chuť ;)

Ohledně rozměru pneu jsem si jistý, že půjde vše zlegalizovat, jako na ostatních modelech. I tam jsou většinou v TP zapsány spíše atypické rozměry pneu. Například @Deri si takto legálně zapisoval pneu. A spousty dalších členů. Určitě kluci rádi pomůžou a poreferují svoje zkušenosti. Popřípadě můžeme založit nové vlákno speciálně za tímto účelem.

Ať dělá stále jenom radost a mnoho šťastných km.

EDIT: Téma vytvořeno zde Legální rozměr pneu v TP, zápis, možnosti
 
Poslední úprava:
K těm pneumatikám. Ano, lze v jistých mantinelech legalizovat jiný rozměr pneu respektive disky, ale každé auto je vždy jistý kompromis. To jistě každý ví. Změnou pneu dojde k ovlivnění jízdních vlastností a v neposlední řadě jízdního komfortu, který je u Mazdy CX-3 spíše lehce "do sportovního pojetí". Při porovnání právě s Fordem focusem na stejných cestách /površích/ jsem nabyl dojmu, že jedu ve focusu.
Mazda CX-3 má v TP: 7J x 18 ET 50, 215/50 R18 92V nebo 6 1/2J x 16 ET 50, 215/60 R16 95V.
 
Poslední úprava:
Ještě pár informací pro zájemce, třeba se to někomu hodí při rozhodování... Pozor! Ve druhém souboru poslední graf je chybně popsán, ale je to motor SKYACTIV-D 1,5 - 77 kW.
 

Přílohy

  • Produktová informace - Mazda CX-3.pdf
    1,3 MB · Zobrazení: 52
  • CX3 pk_cx3_EP_2015_CZ.pdf
    255,7 KB · Zobrazení: 57
Poslední úprava:
Určitě budeme rádi za všechny zkušenosti a každý řádek.
Takže když budeš mít chvíli, tak směle do rozepisování. Všichni to určitě ocení a do budoucna budou tyto informace určitě zajímat více a více mazďáků ;)
 
@Kábek Díky za informace. Určitě pokračuj v popisu dojmů a faktů. K těm zimním pneumatikám: myslím, že právě ty 16" budou na zimu OK...
V pátek jsem mluvil se svým prodejcem a pokud objednám v srpnu, dodací lhůta bude březen 2016...Já se tak těším, že se až bojím, abych se nepřetěšil...
 
Dobře! Budu zde postupně popisovat své osobní dojmy, postřehy a zkušenosti s Mazdou CX-3. Bude to nahodilé, jak si na co vzpomenu. Jistě si každý vybere pro sebe, co ho zajímá.

Na úvod trochu informací o mých zkušenostech s automobily, ať si pak každý sám posoudí, jak asi jsou ty mé názory pro jiné využitelné...
Mazda CX-3 je mým 13. automobilem. Již mnohé pamatuji a před dávnou dobou automobil bylo i mé "sportovní nářadí". Mám najeto hodně přes milion km (nepočítal jsem to) a z toho více jak sto tisíc co nejrychleji... Tato Mazda je z této značky třetí (626, Demio, CX-3), tak trochu lze srovnávat s Ford focus 74 kW (také atmosférický motor) z roku 2008, který byl předešlý.

Budu popisovat Mazdu CX-3 Attraction G120 2WD AT (dvoukolka, automat, 88kW/120k). Já měřím 180 cm, váha cca 95 kg. To pro porovnání.

Sedadlo řidiče lze nastavit ve velice širokém rozsahu. Já mohu využít výškově max. i min. polohu. Opticky se zdají sedadla úzká, ale již jsem absolvoval i delší jízdy (cca 250 km) a nepociťoval jsem žádné problémy s polohou. Nemají nastavitelnou bederní opěrku, ale to mně osobně nevadí. Zadní sedadla jsou pro mne co do výšky ke stropu vyhovující, ovšem šíře je tak pro dva nebo tři hubeňoury... Já ve svém autě vzadu nejezdím a když někoho vezu, ať je rád, že nejde pěšky..... Sedák řidiče je například proti focusu o malinko výše, zase záleží na nastavení. Vše je dáno světlou výškou CX-3, která je o pár cm větší jak běžné automobily, ale zase nižší jak SUV. Výhled řidiče je celkem dobrý, možná přední sloupek bude někomu malinko vadit (je trochu silnější), ale stejně se člověk musí rozhlížet vícekrát a i předklonit, chce-li mít například na výjezdu do křižovatky jistotu. Já v tom nevidím problém. Co mne osobně "zarazilo" jsou poměrně malá boční okna (především zadní) ve srovnání například s focusem, ALE - nárazové testy z boku a optika auta samotného to asi vyžadují.
Něco k motoru:
Motor bez turba, křivka výkonu a kroutícího momentu je v příloze na konci u předešlého příspěvku. Kombinace automatické převodovky a motoru 88 kW je velice zdařilá! Kdo opravdu nepotřebuje čtyřkolku, pak si myslím, že to je kombinace vyhovující a i finančně příznivá (i do budoucna). Je jasné, že neexistuje, aby Vám "chcípl" při jakémkoliv rozjezdu motor, třeba i v kopci, kde to necouvá (pro mnohé, nejen ženy, bezva!), razantní odjezd z křižovatky (?) - žádný problém - prostě šlápnete na plyn... a držet volant. Potřebujete pozvolna, pomalinku na parkovišti popojíždět? Zase, povolíte brzdu a ono to zcela plynule bez jakéhokoliv byť náznaku škubnutí jede, žádný plyn, nic. Šlápnete na brzdu, zařadíte "R", povolíte brzdu a zvolna, plynule couvnete třeba o pouhých 5 cm... Potřebujete z prudkého kopce brzdit motorem? Převodovka si podřadí nebo si překlopíte řadicí páku k sobě a zvolíte si rychlost sami.... Sekvenční řazení ale běžně vůbec nepotřebujete, možná v zimě ve sněhu. Převodovka se snaží jet optimálně (dle polohy plynového pedálu, zatížení motoru a mnoha dalších faktorů), běžně jedete při otáčkách cca 1500/min. Pozvolna přidáváte plyn - autíčko zrychluje třeba na šestku, přidáváte o malinko rychleji nebo silnice stoupá - okamžitě skoro bez poznání podřadí. Při zapnutém tempomatu to je někdy šokující, jak to citlivě podřadí, to i z kopce, aby to udrželo nastavenou rychlost (lze nastavit po jednom km/hod.).
Šok nastane, když se rozhodnete při poklidné, ustálené jízdě z nějakých důvodů razantně zrychlit (plyn na podlahu). To převodovka opravdu bleskově podřadí s meziplynem (!!!) na takový stupeň, aby zrychlení bylo co nej. Tak rychle většina běžných řidičů nikdy neřadí... Pak to řadí na vyšší stupeň při max. otáčkách a z motoru to vyždíme maximum!
I-stop je také "vymakaný"! Je jasné, že ho to povolí, až jsou splněny všechny požadavky, a že jich je (stav nabití baterie, teplota motoru, odběr proudu, venkovní teplota a spousta dalších). Co je ovšem zásadní, že ho nemusíte vypínat, protože jeho využití lze snadno ovlivnit nohou na brzdě. Jak? Při zastavování těsně před zastavením jen lehce povolit tlak na pedál a motor běží, přitlačíte na brzdu a i-stop motor vypne. To nejlepší následuje. Protože Japonci jsou koumáci, tak i-stop si zastaví motor tak, aby písty byly v jedné rovině, což usnadní následný start, který je rychlý (do 0,3 s.!!!), stačí povolit brzdu, pootočit volantem, popřípadě šlápnout na plyn.

Brzdy jsou moc příjemné a i po ohřátí neztrácí nijak výrazně účinnost, což je také důležité. Dávkování je pozvolné a gradující, až do stavu, kdy se zapne brzdový asistent.

Trochu humoru: Po cca 5-ti ujetých km z prodejny jsem zastavil a cítil jsem smrad jako když se vypalují kamna.... Tak jsem ošahal kola (teplota brzd), to se mi nezdálo, ale uvěřil jsem tomu, že se ohřály. Jedu dál a za chvíli už byl silný smrad i v kabině (nasáto z venčí). Otevřu motor a nic. Nevydržel jsem a volám zpět do prodejny. Popsal jsem "problém" a byl jsem ubezpečen, že to je normální, že se může z pod motoru i kouřit... Oni Japonci to auto před dopravou po moři celé nastříkají nějakým ochranným voskem, který v Antverpách po vylodění umyjí, ale ne spodek. Tak se to na výfukovém potrubí vypaluje..... A smrdí jako nová kamna! No, po cca ujetí 200 km do Pardubic to už nesmrdělo. Ale opět se to připomenulo v Krušných horách, kdy jsem tam jezdil na 6 km o 600 m.n.m výše.... To jsem odzkoušel převodovku a opět max. spokojenost.
LED světla mají automatickou nivelaci v závislosti na zatížení zadní nápravy. Na rozbité cestě se uložení mechaniky světel malinko občas zachvěje, ale není to nic rušivého.
Automat zapne denní svícení až po rozjezdu! Lze si nastavit citlivost přepínání na noční světla asi v pěti stupních. Tovární nastavení rozsvítí hl. světla už ve tmavém lese, v tunelu a po výjezdu na denní světlo opět přepne na denní svícení. Funkce bezproblémová - super!
Kontrola vybočení z jízdního pruhu lze vypnout. V menu lze nastavit, zda to na člověka "zabučí" nebo jen pípá. Lze nastavit citlivost atd.
Radio je už i digitální! Až vypnou FM vysílače, bude stále funkční.
Hlídání rychlosti. Je perfektní tempomat, lze si zvolit místo něj omezovač rychlosti - při dosažení nastavené rychlosti si to jakoby ubere a drží to limit, uberete - auto zpomalí. Přes limit to pustí jen při plném plynu (na podlaze). Pokud to sešlápnete až na podlahu, pak to jede! Předjíždění, krizovky apod. Ještě je tam další funkce - akustické upozornění na překročení nastavené rychlosti (po 10 km/hod.).
Řízení je přesné, auto "neplave" (na rozdíl od jiného výrobce, kdy jsem nevěřil testům, až když jsem si to vyzkoušel sám...). Posilovač trochu méně posiluje jak u focusu, ale to je skoro dobře. V každém případě není žádná možnost nastavení síly posilovače, ono to ani není potřeba.

Ještě k automatické převodovce. Benzínové motory mají u převodovky volbu "SPORT". Po zapnutí převodovka řadí nahoru při vyšších otáčkách. Tudíž má člověk pocit, že to má vyšší výkon. Současně se asi přenastaví citlivost plynového pedálu. Využití opravdu občasné. Při nějaké krizovce není čas "šátrat" na přepínač a převodovka při plném plynu se chová prakticky stejně. Jasné je, že to pak řadí bez ohledu na spotřebu!
Při rychlém nájezdu do zatáčky, dobrzdění převodovka podřadí. Ovšem při výrazné akceleraci ven ze zatáčky si také třeba ještě podřadí na nižší rychlost, to vše svižně. Uvidím, jak se to bude chovat na kluzkém povrchu. To zcela jistě zasáhne automatika řízení stability, jež se dá snad totálně vypnout. To jsem ještě neměl možnost otestovat.

CX-3 je velice lehké autíčko. Motor se snadno vytáčí a jako celek to působí dojmem rychlého, až agresivního auta. Při vyšších otáčkách při předjíždění je i slyšet, což není v tu chvíli nijak rušivé. Není to ale auto sportovní!

Celý předek, i část zadku, je plastový a takový "měkoučký", pružný. Může to být výhoda při šťouchancích do cca 3 km/hod.
 
Poslední úprava:
Krátké pokračování.

Systém preventivního brzdění Smart City Brake Support (SCBS) je systém nouzového
brzdění, který pracuje na bázi kamery s obrazem blízko infračerveného spektra, a to při nízkých
rychlostech (4-30 km/h); pokud se ve vzdálenosti do 6 m před CX-3 objeví překážka, systém
nejprve zvýší tlak v brzdové soustavě a posléze začne automaticky brzdit, aby zabránil nehodě
nebo alespoň zmírnil její následky.

Tolik citace.

Tak jsem se snažil to vyzkoušet.... Nenaboural jsem! Jednak jsem nevydržel s nervami, ale jedenkrát to bylo rychlejší jak já - zapípalo to a začalo to brzdit. Ale je to "na doraz"!!! Nedoporučuji se na to spoléhat. Také se to aktivuje pouze, když si systém myslí, že jsem "mimo". Stačí ubrat plyn, změnit směr jízdy apod., pak se to neaktivuje.

V mé výbavě je hlavní budík tachometr, otáčkoměr je menší vedle (páskový se stupnicí). S ohledem na automat ten otáčkoměr ani nepotřebuji. Pouze v Krušných horách při sjezdu z Dlouhé Louky do Oseka jsem kontroloval otáčky při ručním řazení - brzdění motorem. Mimochodem ten dvoulitr je schopen ubrzdit hodně velké klesání! Kam se hrabe přifouknutý litřík..... Stále platí: "Obsah ničím nenahradíš!".



Zpětná zrcátka jsou jako televize! Se zrcátky to má šířku 205 cm! Pozor na zúžené průjezdy na mostech apod. Dají se sklopit ještě asi 30 s. po vypnutí motoru, stejně tak zatáhnout okna.
 
Poslední úprava:
Na auto.cz je hodnocení (http://www.auto.cz/test-mazda-cx-3-2-0-skyactiv-g120-hrava-a-nijak-zrava-87983), trochu bych nesouhlasil s poznámkou o levných plastech, především nejsou zas až tak uvolněné v kabině jak to vypadá na druhém videu... Pravda ale je, že jsem se protahoval mezi dveřmi a přezkou opasku jsem škrábnul měkčený plast ve dveřích. Podařilo se mi to zaretušovat, ale měl jsem na sebe vzteka! Ten předek auta ale je opravdu tak pružný, jak to ukazuje na videu. Při lehkém nárazu zase nepopraskají. Asi je to kvůli chodcům...
S tímto hodnocením bych v zásadě také souhlasil. http://www.vybermiauto.cz/autoblok/clanek/test-mazda-cx-3
 
Poslední úprava:
Zdravím všechny Klaňáky :) Tak nám dodal Louda Auto Mazda Pardubice CX-3 G150 AWD AT Revolution Top. Barva Titanium Flash - decentnější, ale luxusní vzhled, zejména na slunci velmi pěkné.

První dojem z REVOLUTION TOP je, že Mazda výrazně zvýšila kvality použité kůže a materiálu sedaček - osobně pokud někdo váhá a může investovat své tvrdě vydělané peníze do toho +50 přibližně za TOP, poradil bych mu, ať to udělá. Je moc hezký ten Alcantara plyš ve výplních dveří a to i vzadu je to, tj. super. Velmi příjemná pravá kůže světlá na sedačkách v kombinaci s tou jakoby Alcantarou, ale prý to není Alcantara podle Mazdy. Osobně bych lidem, co uvažují o investici relativně velké do REVOLUTION tedy poradil, aby zkusili popřemýšlet o TOP, protože já jel REVOLUTION a líbil se mi, ale "risknul" jsem TOP naslepo a nelituji tedy naprosto. Ten interiér je dle mého opravdu hezčí a ty věci co těch +50 tisíc cca v tom jsou, dle mého dobré. Není to málo, je to dražší již, ale opravdu prvky co jsou jen v prémiových a větších vozech. Boží a TOP se mi líbí. Co je v TOP navíc (a já zvolil, že to za těch cca +50 stoji...):

- Inteligentní brzdový asistent SBS
- Systém HBC pro automatické přepínání dálkových a potkávacích světel LED
- Prémiový audiosystém BOSE® Centerpoint® Surround Sound: rádio s CD/MP3/WMA, 7 reproduktorů, dotykový TFT displej, Bluetooth® - hands-free type 2
- Adaptivní tempomat aktivní
- Čalounění v kombinaci bílá kůže (látka) --- píšou látka, ale je to "plyš" ala alcantara tak nevím
- Pokročilý systém hlídání mrtvého úhlu RVM včetně detekce pohybu za vozidlem

Jízda je výborná, podvozkově je to trochu pevnější, tvrdší nastavení, ne samo nepohodlné, v pořádku a tak se mi to líbí. Řízení je lehké proti mým sportovním vozům a to samo je správně, není gumové či zcela bez citu, jen posilovač je výrazně "přátelsky" nastavený i třeba pro ženy a celkový komfort, řízení není tak strmé jako v RX-8, RX-8 R3, MX-5 nebo Lexusu IS-F nebo jakoby tvrdší jako je v 6 MPS... Já jsem zvyklý a ženu to baví mít feedback od silnice a prostě vědět, že jedeme. MAZDA to umí a zde je to hezky nastavené dle mého, je vidět ta pevná zadní náprava na přejezdech atd. ale v rámci mých preferencí v pohodě.
Vůz nepůsobí z kabiny vůbec malým dojmem, jede jako Mazda 2, trochu 3 mix s ocáskem CX-5 pohonu 4x4, tak bych to ohodnotil

Motor 150 koní je veselý a celkově OK i zvukově se mi líbí, ale samo najeto 200km tak tj. nevím nic moc zatím. Je také problém, že já mám další vozy s 423 koňmi a 250ti a tedy to působí jako "pomalé", i když to dle mého jede 100 tak pod 9 sekund v pohodě...

Průběh motoru je velmi zajímavý tím, že má poměrně velký zátah hned od počátku a negraduje až tak moc. Je to asi přizpůsobeno dnešnímu trhu, aby nebyl takový šok pro TURBOfily, ale samo zase mám jen pár km najeto a zajíždím motor tj. netrestám to, jedu různorodě a jen párkrát točím lehce a testuji AT převodovku...

AT je perfektní a dle mého největší překvapení, opravdu mne baví a hezky řadí. Tlačítko SPORT je znatelně funkční a drží motor v otáčkách, v akčním režimu práce s plynem nikdy neřadí před červeným. Hodně intuitivní AT. Jak píše kolega Kábek AT je fajn.

Kufr je skromný, ale to já umím být skromný (hlavně se modlím, ať se tam vejde podvozek z kočárku, ale měl by v poho).

BOSE audio je velmi příjemné a 2xUSB fachá super. Dokonce i obrázky alb a celkově prezentace na displeji je pěkná. Kvalita displeje je jen lehce nadprůměrná v porovnání s LEXUS či např. AUDI displeji je horší, ale zase to chápu (mluvím o hardwaru displeje). Software palubního systému se mi opravdu líbí a je pružný, navigace rychlý TomTom a ten mám rád již od uvedení v nových Mazdách - cena 12.500,- bez přemýšlení to tam hoďte, kdo potřebuje navigovat.

Bluetooth je narozdíl od provních CX-5 např., úžasný... Rychle se načte i seznam a vše potřebné včetně fotek u kontaktů a tak. Je to zajímavé a jede bezproblémově. Volal jsem celkově zatím 10x tedy jako opravdu jsem to hloubkově netestoval. Ale zdá se super.

Koho by něco zajímalo, ať píše konkrétní dotazy - foto posílám, 2 s mojí milou a tolerantní, již hodně těhotnou ženou (toleruje ta auta s těmi hodně koňmi, tohle je první co nežere a je více praktické) na testování v HK a patrioticky pod plachtou v noci, což je opatření proti kočkám, co na to lezou v Pozadí RX-8 R3...

Ještě zmíním světla LED, jsou velmi efektní a dálkový automat jede bez chyby - zatím jedna noční cesta . Vypadají jakoby se šelma chystala skočit na nevinou "koncernovou" antilopku.

Jo a k příslušenství, loketní opěrka zatím není vůbec potřeba - dle mého subjektivně zatím. Co je opravdu moc hezké z příslušenství a provedení je boží, tak to jsou super luxusní dečky podlahové s logem jakoby má odlesk stříbrná nit nápisu a boží gumové dečky, co tedy velmi pěkné a z kvalitního materiálu (koupil jsem na zimu, aby to šlo celé do pořizovací ceny). VANA do kufru je dle mého povinnost - super provedení a vypadá materiálově i vzorem jako ty gumové koberečky s logem CX-3 je to samo. Doporučuji koupit.

Užíváme si hezkou jízdu a kvalitní zážitky. Posílám i nějaké další fotky. Za světla je barva atraktivní a zároveň již jsem i testoval jak Mazda má být tj. TCS off, i-stop off atd. Kombinovaně to žere v pohodě 8.5-9l a to jedu pořád po měste a okolo plus občas i kousnu ten plyn. Dost si hraju s tou palubní aplikací na sledování spotřeby paliva a pořád to nuluju a testuju. Myslím, že to v poho bude jezdit za 7,5-8L kombinovaně a to mi stačí bez velké snahy.

Ještě jednou bych tu chtěl říct, že opravdu kvalita té kůže a materiálu sedaček je u REVOLUTION TOP pocitově vynikající a o dost lepší než v REVOLUTION.

Bude to perfektní vozidlo i za 8 let třeba. Něco jako třeba RX-8 dnes, stále je atraktivní a má takový ten X-faktor navíc. Konkrétní dotazy uvítám a rád odpovím. Jinak jsem HK a Pardubice, kdo by chtěl třeba podívat na tu konfiguraci REVOLUTION TOP. Hodně jsou jen REVOLUTIONy po salonech.
2015-07-23 11.19.49.jpg 2015-07-23 11.19.59.jpg 2015-07-23 11.30.43.jpg 2015-07-23 11.30.53.jpg 2015-07-23 11.31.22.jpg 2015-07-30 16.50.22.jpg 2015-07-30 16.50.49.jpg 2015-07-23 11.31.02.jpg 2015-07-30 21.16.34.jpg 2015-07-31 16.50.58.jpg
 
Poslední úprava moderátorem:
Fotky 2. část a příslušenství, co doporučuji potenciálním a budoucím majitelům... Dotazy sem ;)

Jinak Pardubice válcují, když pan Kábek je také Pce a CX-3. Super. Souhlasím se vším co jste psal a ty detaily pozoruji přesně jak píšete. AWD a 150k + můj rozmanitý režim zajíždění motoru + celkově syrové auto + i profil testovací cesty, dělá tu jasně vyšší spotřebu, ale to si trochu sedne. Odhadoval bych to oproti Attraction nečtyřkolce určitě tak o +10-15 i 20 možná procent více bude ta AWD žrát (Attraction je lehčí o nějakou tu výbavu a AWD samo váží, tedy pan Kábek super ta spotřeba). Já jsem spokojený s prvníám autem v mé motoristické kariéře, co žere pod 10L bez extrémní snahy, tedy NAPROSTO super u mne :).
Na zimu určitě koupím origo Mazda disky 16 a fiknu tam ty 6 1/2J x 16 ET50 215/60/R16 jak jsou v TP. Stříbrné Attraction disky koupím, u Loudy už "loví" slevovou akci na disky - jednou ročně tak bývá.
A jakou máte barvu pane Kábku? Červenou? Já jednu viděl v Pcích červenou, ale řídila dáma. :)
2015-07-31 19.23.12.jpg 2015-07-31 19.23.18.jpg 2015-07-31 19.23.25.jpg 2015-07-31 19.23.37.jpg 2015-08-03 11.04.10.jpg 2015-08-03 20.12.07.jpg 2015-08-03 20.12.18.jpg 13287_9107.jpg 13288_9122.jpg 13289_9137.jpg
 
Poslední úprava moderátorem:
Back
Top