• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-3 - obecně

mě se líbí ;), dokážu si představit ji vyměnit za svou současnou CX3 , hlavně se mi líbí tyto body :

" Pohonná jednotka 2,0 Skyactiv-G má po zásahu inženýrů větší točivý moment v celém rozsahu otáček, lepší spotřebu paliva a snížilo se i vnitřní tření. Agregát nabízí tak nově výkon 150 koní a točivý moment 201 Nm. Automobilka vyvinula i nové 18palcové pneumatiky, které lépe absorbují rázy a snižují brzdnou dráhu. Kabina je uvnitř tišší, a to díky tlustším dveřním panelům, sklům zadních dveří, střešnímu oknu a švům na dveřích."

hlavně kdypak navštíví Evropu, abychom si jí mohly vyzkoušet :D
 
No... tie hrozne ozdobne listy ma nezaujimaju, najradsej by som ich vsetky na aute zrusil.... a presne, ako napisal vladas75, mna zaujimaju jazdne vlastnosti, hluk, tesnenie, spotreba a nejake tie doplnky.... a na margo elektronickej rucnej brzdy len tolko... pokial mas vybitu bateriu, tak poprve nevlezies do auta, lebo aj alarm a central ide na stavu a tak isto nenastartujes bez baterie, takze odbrzdenie ta taky cas uz nemusi zaujimat....
 
No... tie hrozne ozdobne listy ma nezaujimaju, najradsej by som ich vsetky na aute zrusil.... a presne, ako napisal vladas75, mna zaujimaju jazdne vlastnosti, hluk, tesnenie, spotreba a nejake tie doplnky.... a na margo elektronickej rucnej brzdy len tolko... pokial mas vybitu bateriu, tak poprve nevlezies do auta, lebo aj alarm a central ide na stavu a tak isto nenastartujes bez baterie, takze odbrzdenie ta taky cas uz nemusi zaujimat....
Kenny ...ono dávajú k autu take onééé vola sa to kľúč otvoriť môžeš ...:D:D
 
Chlapci vzdyt si ji kupte boha moj ! Jeste abych vam do toho kecal !!! Pak dejte vedet prvni postrehy atd atd !!!
 
mě se líbí ;), dokážu si představit ji vyměnit za svou současnou CX3 , hlavně se mi líbí tyto body :

" Pohonná jednotka 2,0 Skyactiv-G má po zásahu inženýrů větší točivý moment v celém rozsahu otáček, lepší spotřebu paliva a snížilo se i vnitřní tření. Agregát nabízí tak nově výkon 150 koní a točivý moment 201 Nm. Automobilka vyvinula i nové 18palcové pneumatiky, které lépe absorbují rázy a snižují brzdnou dráhu. Kabina je uvnitř tišší, a to díky tlustším dveřním panelům, sklům zadních dveří, střešnímu oknu a švům na dveřích."

hlavně kdypak navštíví Evropu, abychom si jí mohly vyzkoušet :D
Boha vzdyt mame/mas 204 nm !!! Tak nechval 201 nm !
 
jasan ! Chip :) g120 g150 stejny jen g120 uskrceny !
ono to není jen o tom chipu, ale i o tom, že tam bude větší točivý moment v celém rozsahu otáček a lepší odhlučnění kabiny díky tlustším dveřním panelům, sklům zadních dveří, švům na dveřích atd.
 
ono to není jen o tom chipu, ale i o tom, že tam bude větší točivý moment v celém rozsahu otáček a lepší odhlučnění kabiny díky tlustším dveřním panelům, sklům zadních dveří, švům na dveřích atd.
Ja by som počkal na auto v reálnej prevádzke po pol roku a 10.000km ..to čo píšu v brožúrach je ...
 
ono to není jen o tom chipu, ale i o tom, že tam bude větší točivý moment v celém rozsahu otáček a lepší odhlučnění kabiny díky tlustším dveřním panelům, sklům zadních dveří, švům na dveřích atd.
2017 je taktez odhlucnena ! A to me se... !!! Poslechni si model 15-17 ten zvuk pri kazde akceleraci ! Ted slysim ho... !
 
Ja rad vychytam muchy.... sice su to len kozmeticke upravy, takze nemam ake muchy vychytavat
 
Na Slovensku v júni (informácia priamo od dealera ) a podľa všetkého majiteľ bude Kenny
 
Back
Top