• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Mazda CX-5 G192 AT Revolution Top

shr3k

správce
Člen týmu
6 208
Thomas Majchrzak se svou tradiční angličtinou s německým akcentem, ale rozumět mu jde myslím velmi dobře. Jako obvykle jde do velkých detailů a má rád atmosférické motory ;):
 

"Pro první místo si dojelo Audi A6 Avant, které celých 100 km fungovalo naprosto bezchybně. " Já dnes s CX-5 ujel 150 km a na žádnou chybu jsem nenarazil, takže jak mohla být CX-5 až 2.-4.? Že v autorizovaném servisu "zapomněli" aktualizovat software mohl být důsledek skutečnosti, že verze firmwaru a přehled změn je u Mazdy něco jako otázka národní bezpečnosti, podléhá přísnému utajení a za žádnou cenu nesmí proniknout na veřejnost - pokud by se tak stalo, mohlo by to mít pro Mazdu i majitele vozů této značky fatální následky :D
 
"Pro první místo si dojelo Audi A6 Avant, které celých 100 km fungovalo naprosto bezchybně. " Já dnes s CX-5 ujel 150 km a na žádnou chybu jsem nenarazil, takže jak mohla být CX-5 až 2.-4.? Že v autorizovaném servisu "zapomněli" aktualizovat software mohl být důsledek skutečnosti, že verze firmwaru a přehled změn je u Mazdy něco jako otázka národní bezpečnosti, podléhá přísnému utajení a za žádnou cenu nesmí proniknout na veřejnost - pokud by se tak stalo, mohlo by to mít pro Mazdu i majitele vozů této značky fatální následky :D
jedná se o překlep myslel 100 000 km :)
 
Back
Top