• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Mazda6 MPS bílý/modrý kouř

Mara Mps

nový člen
5
Čau čau mám problém u me Mazdy mps6 po nasazení downpipe auto začalo kouřit docela hodně myslím si ze turbo začalo propouštět olej auto po výkonové stránce jede lépe od spoda turbo zabírá už od 2000 otáček :) s origo vyfukem to bylo nějak kolem 2500tisic jen ta kourivost je fakt velká video dodám během dne .. někdo nějaké rady co by to mohlo být ? co jsem četl tak turbo plus těsnění nebo i klidně praskla hlava ale to doufám ze ne :(
 
Bílí bývá těsnění pod hlavou.
Co sleduji chladicí kapalinu tak se neztrácí a olej taky ne a voda v oleji není a olej ve vodě taky ne dnes natočim video a hodím ho sem a uvidíš a po neděli zajedu na servis pro radu :) díky za názor
 
Záleží co ti přijde moc , ráno mám za sebou obláček když se rozjíždím (zima) :D
 
Poslední úprava:
Pokud ti nějak extrémně nemizí olej, tak s downpipe ti poletí vždy větší bordel z výfuku, už to nezachytává tolik kat.
 
Ahoj, měl jsem to samé. Stání na volnoběh a strašný kouř... Vyřešila to opravná sada origo od Mazdy - nové ventilové víko + nová turbo inlet pipe a podtlakové hadičky. Hadička z víka je u opravné sady těsně před turbem (původní inlet pipe to neměla a hadička šla do sání). Po výměně jsem měl po problému. Taky jsem přešel na olej 10W40 od Millers. Bylo to rozebíráno na mazdaspeed forech a podobné věci jako banjo bolt moc nefungují... bohužel PCV system z výroby se moc nepovedl (kouřilo se i ze sérií bez úprav).

Pokud pasuje turbo inlet pipe z 3 BK do 6 MPS, tak se mi jedna nová (z opravné sady) válí doma :)

Přikládám manuál, který jsem našel na internetu, píšou tam, že to je pro CX-7 a Mazdaspeed 3, ale za optání v servise nic nedáš.
 

Přílohy

  • TSB 01-002-11.pdf
    822 KB · Zobrazení: 13
Poslední úprava:
Tak mám jasno je to TURBO sundal jsem hadice od saní od turba a vzal hridelku do dvou prstu a tahal za ni a je tam minimálně půl Cm vůle saní i výfuk plný oleje .... tady je video
 
Zdravím, tak kouřící závada dorazila už i ke mě na CX7. Dokázal by někdo poradit, jak správně identifikovat problém, jestli se jedná o vadné turbo, nebo pouze o základní chybu ve výrobě a vyřešilo by se to opravnou sadou?
Kouří při běhu na volnoběh, či popojíždění v koloně.
 
Back
Top