• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda novinky, koncepty, zvěsti aneb co se chystá?

Mno ... moc si nedelam iluzi, ze budou takto koncovky trcet z pulky narazniku, jako je u toho konceptu trojky. Ale tip bych, ze zustanou opravdove. Taky nechapu tu hru na virtualni koncovky dneska. Jako proc ne, nepotrebuju, aby vubec ta koncovka byla videt. Ale kdyz uz to teda udelaji tak, ze miri do zeme, tak proc tam delaji ty ramecky, aby to pusobilo, ze tam neco je?
 
Uprimne moc nechapu to nadseni a rozplyvani se nad konceptama autu. Jasne, je to pekne, jenze kdyz to beztak v takoveto podobe nebude nikdy jezdit, tak k cemu mi to je? Realita se leckdy pak prilis s fikci v podobe konceptu uz prilis nepotkava.
Práveže podľa mňa je to dobre vymyslené s tými konceptami. Výrobca ukáže koncept na ktorom zachytí hlavné línie a prvky, ktoré by chcel na autách v budúcnosti tvarovať. A potom to vystaví na salónoch, v médiach a čaká. Ak sa novinári a následne ľudia "nadchnú a rozplývajú" tak vie, že to môže použiť. Ak nie, tak potom nastanú razantnejšie zmeny kým to príde do výroby. Alebo sa upravia len niektoré prvky. Napr. mne sa ten koncept budúcej trojky páči ale tie zadné svetlá mi tam vôbec nesedia. Ak by to povedalo pár tisíc ľudí verím tomu, že kým by to prišlo na cesty tak by boli tie svetlá výrazne iné. Ale možno som len tak naivný.
 
Jsem to klikal na telefonu a asi se vloudila chybicka, opravil jsem to.

Jinak by me teda zajimalo, kolik prodaji 2.0 benzinu s automatem, kdyz by byly ty ceny takto. Jinak je tam take videt vyssi cas akcelerace 0 - 100 u novejsiho motoru, nez byl driv.
 
zmenily se i spotreby....soucasna verze napr. G165 v kombi ma kombinovou 5.9 l/100 a nova ma uz 6.6 l/100
 
Ten predek je ukrutne peknej. Mne by zaujimalo, jestli by to slo nejak nabastlit na PRED-FL :) moc se mi to libi.
 
Zajimave je ze dle ceniku je rozdil v kompresnim pomeru, pro rok 2016 byl 14:1 a pro rok 2018 je "pouze" 13:1.
S tim jiste souvisi zvyseni emisi ze 136 na 150, zvyseni spotreby z 5,9 na 6,6 u G165.
Ostatni parametry jsou stejne jako vykon atd.

U 2,2D je to ovsem jinak kompresni pomer zvysen na 14,4:1 ale tam je vyssi vykon a o malinko vyssi spotreba.
 

Zajimavy je i zaver clanku, kde se pise o benzinovem motoru 2.0: “Vylepšení se přitom v rámci modernizace dočká také benzinový čtyřválec 2.0 Skayctiv-G. Dvoulitr se dočkal úprav z větší CX-5, konkrétně pístů s nízkým třením a hlavami se seříznutými okraji a nových vstřikovačů s vysokým rozptylem. Výsledkem mají být nejen rychlejší reakce na pokyn řidiče a zvýšený točivý moment v celém spektru otáček, ale také méně škodlivých částic ve výfukových plynech a nižší spotřeba v reálném prostředí.”
 
Back
Top