• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda novinky, koncepty, zvěsti aneb co se chystá?

Asi si na to počkám, ale nevím, jestli to bude spíš nové generaci M6, protože M3 je teď po FL a nějak si nejsem jist, že to bude hned nový model. Chtěl jsem obnovit auto asi letos, ale možná si počkám :D
 
co je to za zhulenost? "přehlídkové kabrio" ?? :D

"Cestující přitom mají být dobře vidět nejen, když stojí a mávají davům, ale také v případě, že sedí. Proto byla podlaha v zadní části kabiny zvýšena o 20 centimetrů"
 
Je to pravda už delší dobu, oni se potřebují soustředit na zisk, což je produkce levných aut pro masy a SUV. Celé to max. okořeněné vzletnými názvy. Bez zázemí velkého koncernu to jinak nejde a nepůjde. Navíc je konkrétně v EU dusí pokuty za CO2 a cla.
 
To, ze se potrebuji dostat efektivne do cernych cisel a proto delaji main-streamovejsi auta, je jasne. O tom se uz mluvilo. Ale z toho pohledu jsem se vubec divil, ze prisla MX-5 nebo dokonce jeji RF derivat. U toho jsem si zrovna ziskovost nepredstavoval.

Na druhou stranu totiz, pokud by MX-5 mela ve vysledku byt ziskova, tak proc by nemohl hot-hatch?
 
MX-5 má relativně velkou základnu potencionálních kupců, je to levné kabrio s klasickým uspořádáním. Proč ne výkonnější MX-5 MPS, protože výše zmíněné pokuty za emise.
Zde je pak celá sbírka polished eurofarts k tématu.
 
Back
Top