• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda novinky, koncepty, zvěsti aneb co se chystá?

To říkám furt,že Mazda je jedna z posledních automobilek (který teda chtěj dodržovat CO2 emise aby neplatili penále) co to má ohledně motorařiny v hlavě pořád ještě v pořádku:couchpotato:, když to ouřadové v EU nemají :bag:

Než aby naplácala X vyfik... a když to nebude stačit tak dalších X přidá,tak raději ubere a vylepší to podstatný co se vylepšit má. Opak jsou běžný evropský autíčka. Blok motoru/hlava atd... jsou 10 a více let koncepčně starý (1.9TýDýÁj) a jen na ně nabalujou další a další nesmysli aby se někam dostali.

Popravdě za mě: Klidně za to auto dám o 50-100 víc, jen aby automobilka mohla zaplatit pokutu že je fabrikově nadlimitem CO2 a budu mít funkční/výkoný/konstrukčně jednoduchý auto, než abych měl 1.0 TURBO (ne li BI-TURBOO,TRI-TURBOOO), EGR pro jistotu na každý větvi vejfukovýho svodu, vedle nádrže kontejner na močovinu, DPF i v sedačce abych náhodou moc neprděl atd... A tohle když se pak pokaká,tak v tom zařvu za takovej peníz,že to co mi vyleze z trenek ani DPF nepřefiltruje.
 
Poslední úprava:
uvidíme jestli bude revoluce
http://www.autoforum.cz/technika/di...*********************************************
 
uvidíme jestli bude revoluce
http://www.autoforum.cz/technika/di...*********************************************
No drzim palce at to vyjde klukum japonskym. Ale nebudu pokusny kralik a pockam par let jestli nenastanou nejake problemy s touto "novou" technologii. Jsem zvedav na design "nove" M3.
 
Já osobně raději starý dobrý Skyaktiv a ten už si za chvíli asi ani nekoupím :(
 
No a kdyby to bylo s turbem, mělo to cca 200PS/147kW, tak bych do toho benzínu šel :D V nové M6 bude ten motor určitě.
 
No myslim ze by te M6 slusel ten preplnovany 2,5 litr s 250 konikama. I v M3 si ho umim dost dobre predstavit :)
 
Back
Top