• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Motor cuká jen za studena.

Pepsix

nový člen
4
Zdravíčko přátelé. Mám menší problém a potřeboval bych poradit. Už je to asi týden co každé ráno ujedu cca 500-700 metrů a auto začne cukat až se někdy i po sešlápnutí plynu dusí. Někdy pomůže že lehce jednou protůruju tak to přestane. Udělá to vždy za studena když je motor zahřátý tak jede bez problému. Startuje normálně a když ho chvilku nechám zahřát na volnoběh tak jede normálně. Preventivně jsem vyčistil klapku a EGR ventil. Mám jednu váhu vzduchu navíc tak jsem ji přehodil ale nepomohlo. Díval jsem se na svíčky a zdají se být bez problému, mám je rok a půl i s novýma kabelama. Díky za každou radu. Jedná se o M6 2.3 , 2003.
 
Co vzduchový filtr, nebo netěsnost nějaké hadice. Velký volnoběh za studena. Vysypaný výfuk.
 
Filtr mám chvíli nový . Hadice to nevim, co jsem prolezl tak jsem nic nenašel. Ten volnoběh je při startu normální. A výfuk bych asi poznal kdyby byl vysypaný ne?
 
Tak za studena na diagnostiku.
Každopádně tvé tůrování za studena Zřejmě už odpálilo kaťák.
Co znamená volnoběh normální, 1200 ot za studena?
 
Ne že to tůruju za studena nejsem kokot ja to myslel tak že po ujeto těch 700m když to začlo cukat tak jsem to jednou prošlápl na 2500 ot/min na neutrál mám nové kroužky gufera atd nerad bych aby to zas papalo olej. Jo a jak píšeš 1200 ot.
 
No každopádně jak píše MIilda. Hodit to na diagnostiku za studena. Mám jen obyč ELM 327 to mi asi neukáže všechno takže budu muset někde splašit nějakou lepší .
 
Pak ještě třeba palivové čerpadlo, špatný benzin, filtr palivový. Každopádně to chce na servis.
 
Back
Top