• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Motor R2 - výměna podložek pod vstřikovači

Kvatchka

nový člen
16
Ahoj,prosím tě chci se zeptat, byl jsem v autorizovaném servisu, kde jsem si nechal udělat diagnostiku a vše bylo ok, ale nevím co si mám o tom myslet podle najetí KM 98000 bych si měl nechat provést přetěsnění vstřikovačů.Je to asi že nemají co dělat. Spíše si myslím pokud to jede tak bych do to moc nevrtal, začnou problémy a oprava cca 20000kč jeden vstřikovač. Dík za názor
 
Podložky se vymačkávají a jakmile přestanou dokonale těsnit, pronikají skrz ně spaliny do oleje, což vede k zanášení olejového okruhu karbonem. Osobně bych (a každý autorizovaný servis ti to doporučí) ve 100000 nebo max. ve 120000 u tohoto motoru vyměnil podložky, s tím souvisí i výměna vysokotlakých trubiček ke vstřikovačům, protože ty jsou na jedno použití, řetěz, pokud už nebyl měněn, a zkontroloval sací koš, případně jej vyčistil.
 
Back
Top