• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Nakódování dálkového ovladače

Natural

správce
Člen týmu
5 203
Nevím přesně, na které modely tento postup sedí, ale rozhodně sem dávám návod pro lidi, kteří potřebují dálku nakódovat.

1) Otevřít dveře řidiče a nechat je otevřené
2) Zamknout a odemknout dveře řidiče pomoci přepínače zámku na dveřích.
3) Vložit klíč do zapalování.
4) Zapnout klíč do polohy ON a vypnout (OFF) - tento krok se musí opakovat 3x během 10 sekund.
5) Zavřít a odemknout dveře řidiče 3x. Dveře musí po tomto kroku zůstat otevřené.
6) Stlačit 2x tlačítko LOCK na dálkovém ovladači. ŘJ zareaguje zamykáním a odemykáním dveří vozidla (to ale neplatí u každého modelu).
7) Vytáhnout klíč ze zapalování a otestovat DO.

Tento postup se musí zvládnout do 30 sekund.

Přikládám video z praxe z RX8 ;)

 
Zrovna se chystam aplikovat.Nechal jsem si vyrezat novej klic a pri hrani si s nim ve dverich se mi povedlo deaktivovat DO,sikual jsem.

btw kdyby se vam zamecnici cukali ze nejde vyrezani vystrelovaciho klice nebo to nabizeli za 500, (Presne muj pripad),rozeberte ho a dojdete tam jen tou planzetou. Nyni cena 50 Kčs :)

EDIT: V minulosti jsem takhle klíč už nakodoval, ALE tentokrát neklaplo.
Mám pocit, že onehdá MAX6 postoval ještě jeden návod na tohle, ale nedaří se mi najít.
Končím zde :
5) Zavřít a odemknout dveře řidiče 3x. Dveře musí po tomto kroku zůstat otevřené.
Tady mi začnou cvakat zámky, mačkám 2x Lock a prd se děje
6) Stlačit 2x tlačítko LOCK na dálkovém ovladači. ŘJ zareaguje zamykáním a odemykáním dveří vozidla (to ale neplatí u každého modelu).

Někdo nějakej nápad?

EDIT 2 : Dočetl jsem se na netu, že po 2007 se má mačkat unlock ne any key, zkusím a dám info.
 
Poslední úprava:
Super, tak hlavně že už to funguje ;) Jinak pro info, já vyřezával za 180,-Kč v Brně Olympii
 
Chlapci, kdyby někdo chtěl nový klíč (komplet vystřelovák včetně elektroniky), já svůj koupil zde:

http://www.wholesalecarkeys.net/all-brands-of-car-keys/car-keys-and-locksmith-tools-for-mazda.html
konkrétní typ zde : http://www.wholesalecarkeys.net/flip-remote-key-for-mazda-2-button-433-mhz-4d63-part-41521.html

Nějakou dobu (měsíc a něco) to teda trvalo než dorazil, komunikace žádná extra sláva.

Zajímavé je, že já mám na original ovladači visteon 41251, nový má 41528, ale kupodivu funguje, visteon si určitě ověřte na svém současném klíči.

Je +/- jako originál, včetně čipu, dálkáče a loga.

Dálkáč jsem rozchodil, dle návodu viz výše, klíč jsem rozchodil dle návodu od největšího mazda guru MAX6, kterému tímto opět děkuju :) :

K "domácímu" naprogramování nového klíče je zapotřebí mít 2 již funkční stávající klíče. Pokud máte pouze 1 nebo dokonce žádnej,tak vám asi nezbyde nic jinýho než zajet do autorizovaného servisu.

Samotný programovaní:

1) Vložte do zapalování první již fungující klíč a otočte ho do polohy ON (nestartujte auto). Počkejte až zhasne kontrolka zabezpečení auta (imobilizéru)

2) Otočte klíčkem do polohy OFF a vyndejte ho ze zapalování. Do 5 vteřin strčte do zapalování druhý již fungující klíč a otočte ho do polohy ON a zase zpátky do polohy OFF

3) Do 10 vteřin strčte do zapalování nový nenaprogramovaný klíč. Otočte ho do polohy ON,počkejte jednu vteřinu a zase ho otočte do polohy OFF

4) Jestli se vám to podařilo,tak se vám rozsvítí kontrolka zabezpečení auta (imobilizéru) na tři vteřiny. To indikuje že proces programování byl úspěšný.
 
Caute chalani,vcera som dal menit baterku v kluci a normalne mam hlavu v smutku co sa vsetko zacalo diat,teda neviem ci je to vsetko tym,ale dufam ze ano.a este k tomu mi blika kontrolka kluca a uzamknutia auta.Radio v aute sa zapina a vypina akoby som startoval a vypinal motor ale som v pohybe a motor funguje.Prosim o rady
 

Přílohy

  • 20170323_150040.jpg
    20170323_150040.jpg
    458,6 KB · Zobrazení: 46
Nevím, jestli jsem při výměně baterie v klíčku dělal něco špatně (dlouho) nebo je to normální, ale po výměně jsem musel programovat klíč. To se povedlo na první pokus podle návodu, ale přestal fungovat druhý-musel jsem ho taky naprogramovat, tzn: v bodě 6. jsem musel dát UNLOCK postupně na obou klíčích :D
 
Normální to nejspíš není, ale taky se mi to stalo na GH :D Hlavně že nám to zase funguje ;)
 
Čau kluci. Jsem tu novej, i když mám v pořadí třetí Mazdu za posledních asi 15 let...
Teď je to Mazda 5 (2006), a nefunguje mi na jednom klíči tlačítko odemykání. Zkoušel jsem se ptát po Pardubicích, jestli by to dokázali vyměnit, ale zatím se mi nedaří nikoho ochotnýho najít. Tak jsem si objednal z Ali (na eBayi maj ty samý) odpovídající kousek s čipem i elektronikou DO a koukám tady na ten návod k nakódování - super, že to vůbec existuje. :) Myslel jsem si, že mi to musej nakódovat v autorizovaným servise, případně u zámečníka...

Nicméně mám otázku - Jestli to chápu správně, tak mi fakt jen stačí nechat vyfrézovat planžetu a s tímhle návodem rozchodím elektroniku klíče a je hotovo?
Díky!
Alex.
 
Čau kluci. Jsem tu novej, i když mám v pořadí třetí Mazdu za posledních asi 15 let...
Teď je to Mazda 5 (2006), a nefunguje mi na jednom klíči tlačítko odemykání. Zkoušel jsem se ptát po Pardubicích, jestli by to dokázali vyměnit, ale zatím se mi nedaří nikoho ochotnýho najít. Tak jsem si objednal z Ali (na eBayi maj ty samý) odpovídající kousek s čipem i elektronikou DO a koukám tady na ten návod k nakódování - super, že to vůbec existuje. :) Myslel jsem si, že mi to musej nakódovat v autorizovaným servise, případně u zámečníka...

Nicméně mám otázku - Jestli to chápu správně, tak mi fakt jen stačí nechat vyfrézovat planžetu a s tímhle návodem rozchodím elektroniku klíče a je hotovo?
Díky!
Alex.
Není jasné, jaký máš klíč, M5 měla i kartu. Je potřeba myslet na to, že v klíči, nebo v ovladači je ještě čip immobilizéru. Ten se musí samozřejmě přeoperovat, nebo koupit nový a nechat nakódovat v autorizovaném servisu.
 
Není jasné, jaký máš klíč, M5 měla i kartu. Je potřeba myslet na to, že v klíči, nebo v ovladači je ještě čip immobilizéru. Ten se musí samozřejmě přeoperovat, nebo koupit nový a nechat nakódovat v autorizovaném servisu.
Mám přesně tenhle:

Co vím, tak je v tom čip ID63
Myslel jsem, že ten se nakóduje pomocí výše zmíněného nakódování klíče pomocí dvou už fungujících klíčů, jak píše @Dr.know...
Při nejhorším tam dám ten z původního klíče - to půjde, ne?
 
Tak píšu update ke klíči na M5. ;)
Klíč přišel, nechal jsem říznout planžetu - všude chodí v cajku a nakódoval jsem DO - BTW: díky za návod!
...popravdě jsem tomu vůbec nevěřil, že je to takhle vůbec možný... :D

Ale nedaří se mi nakódovat čip. Z návodu (který zmiňuje Dr.Know) není jasné, jak dlouhé má být otočení druhým klíčem (jestli se má čekat na zhasnutí imobilizéru nebo ne, případně kolik to má být vteřin). Každopádně jsem to zkoušel tak i tak a nic... :-/ Nějaký nápady?
Předem díky.
 
Tak nevím co dělám špatně, ale nedaří se mi spárovat druhý klíč po výměně baterie. Vše proběhne, až do bodu kdy mám 2x zmáčknout UNLOCK. Dveře 2x zacvakají, ale dálka se nespáruje.....
 
Zdar všem. Mám k autu dva klíče a oba fungovaly v pohodě, akorát jeden měl nalomenej takovej ten zobáček, kterej se musí zatlačit dovnitř, aby se oddělila část s vystřelovákem a část s dálkáčem. Neskutečně mě vytáčelo, že se to při startování neustále rozpadalo. Objednal jsem na ALI novej obal. V pohodě jsem přehodil dálkáč, už míň v pohodě klíč (otočil jsem ten ozub na tlačítku vystřelováku, tak se tomu napoprvé moc nechtělo). Ráno dojdu k autu, odemču dálkáčem, dám klíč do zapalování a pořád svítí imo a nejde nastartovat...
Co jsem udělal blbě?
 
2 Max6: díky, tak si udělám rozborku a sborku cvičně ještě jednou. Předpokládám, že to je někde těsně vedle toho vyhazováku.
 
Back
Top