• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

Vyhrivani sedaček je aut u facelivtu nebo výbava gta a gt tzn 2,5 benzin nebo 2,2 kamna.
 
Ale dvoulitr v benzínu před FL nikdy nemá GTA nebo GT.Maximálně TE+.Nebo se mýlím?Ale TE+ už má asi xenony a vyhřívání sedadel.
 
Ty brďo fakt. Vyhřívané sedačky jen pro Gta a Gt, ale 2.0i jen do výbavy Te+...
 
opticky to z těch fotek vypadá fešně. Těch necelých deset tisíc km/rok může být podezřelé, ale pokud to má podle VINka vyplněnou elektronickou servisku v Mazdě, proč ne. Jinak ten nájezd je slušně zajetý auto, já mám na tom samém motoru 180tkm a nikdy jsem v servise nebyl (krom předepsaných úkonů, oleje a výměně předních brzd)
 
A co sesazení dílů na předku? Není tam něco v nepořádku, čeho bych se mohl případně děsit?
 
nic nestandardního tam nevidím, ale jsou to jen fotky. Čapni někoho s měřákem laku a jdi ji zčíhnout ,-)
 
Aké máte skúsenosti s platbou za auto v zahraničí? Cash, prevod, alebo sa dá použiť aj karta?
 
Já jsem vždycky platil cash, ale to už je let, kdy jsem byl pro auto naposledy.
 
určitě igelitka s hotovostí má největší kouzlo pro bazaristy na celém světě :)
 
Bohužel pokud vím tak xenony jsou až po FL, a tam jde cena dosti nahoru.
Xenony se montovaly samozřejmě i před FL: výbava TE Plus, GTA, GT (CZ, SK, AT, HU), německé výbavy Dynamic a Top.
A nebude lepší to udělat komplet tak jak by to mělo být? Tzn nivelaci, atp? Bude to drahé, ale tak jak má ;)

AutoRe - http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=149&t=12212&st=0&sk=t&sd=a&start=585
Jak už jsem mu psal, Romana Eise znám (už kdysi z pionýráku před 1989... ;) ) a co mám aktuální reference od přátel, je to typický bazarník. Dával bych si bacha a auto od něj vždycky pořádně prověřil s Mazda mechanikem. Neměl by to být problém, Dražkovice (Esako Sýkora) nebo Pardubice (Auto Louda) jsou od Bylan kousek. Ke cti je mu, že auta neprodává zahnojená a viditelně kompletní, ne jako nějaké vybrané kusy z áček atp.

Ad nivelace, to je na výměnu celého komfortního modulu a nebude to levné. To bych nedělal, neboť by cena mohla dosáhnout také čtvrtiny ceny ojetiny.
 
Je to drahý no... sám jsem to začal řešit tehdy na mondeu. Měl jsem komplet lampy. A když jsem potom řešil co vše by bylo potřeba, tak jsem to vzdal. Jmenovitě lampy, nivelace, ostřiky, jiná nádobka a čerpadlo pro ostřikovače, gem, ovladač světel, kabeláž a kódování. U mondea se to při troše shánění dalo tehdy vyřešit kolem 20 000,-
A proto bych raději hledal kus s xenony, než řešit hidky atp...
 
A proto bych raději hledal kus s xenony, než řešit hidky atp...

Jo, jenže hledat například takovej 2.0 benzín, fakt super kus, kde tomu autu nic nebude a ještě si vybírat výbavu jestli budou xenony nebo ne, to by si mohl taky hledat 2 roky, protože mazd jako takových se prodává sakra málo.
 
A další věc je, já jsem třeba koupil svou mazdu za 210 tisíc, teďka když vemu v potaz, že bych čekal na nějakou s xenonama, ta by se teď objevila (po 3/4 roce), tak by klidně stála třeba 250.000,-, nebyla by tady ale třeba v německu, takže další prachy za převoz atd. atd.
A má to cenu, dávat takovej příplatek za "pouhý" xenony?
Jasně kdyby stáli tady vedle sebe v ČR, jedna za 210 druhá za 220 třeba, tak to neřeším, ale bohužel to tak není.
A každej kdo má mazdu ví, že shánět takový auto je běh na dlouhou trať.
 
Back
Top