• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

No zrovna tady na foru se něco podobného řešilo a píšou tam kluci jasně, že je třeba lít lepší benzín. A výrobce doporučuje N98. Proto se tady vyptávám. Navíc píšou že trpí na usazování carbonu. :nailbiting:
 
Tankuju N95 (většinou Tank Ono) + přidávám aditivum Vif , po 15tis měním kvalitní olej a s motorem žádný problém ( jenom přede :) ) jezdím spíš v klidu, spotřeba kolem 8l.
 
Ok a to aditivum je nutnost nebo to je jenom pro dobrý pocit? Tankuju jenom na Shellce. A co se týče motoru. Je aspon trochu živý? Nechci závodit ale jde za plynem, když je potřeba předjet a podobně?
 
Aditivum určitě neuškodí ale nutnost to není, dle mne za plynem motor jde, možná v nízkých otáčkách je trochu línější ale caa od 2500ot no problém. Na dálnici bez problémů i 200 a po okreskách radost.;);) Předjíždění o kvalt níž a si tam....
 
VIF odstraňuje karbon z pístů a maže vysokotlakou pumpu a vstřikovače. Jinak sací kanály z principu čistit nemůže, vstřikovač je přímo ve střeše spalovacího prostoru a do sání jako některé TSI motory to nepřivstřikuje. Na čištění sacího traktu od karbonu z EGR se shazují parohy a tryská se to ořechovými skořápkami.

Má někdo možnost zkontrolovat VIN tohodle auta? Případně nebyl se někdo na něj kouknout?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/17627366?goFrom=list

Díky moc
Dovoz Litva, jeden servis IMF, UAB Inchcape Motors Vilnius, 15-20 tkm ročně pravidelné prohlídky, poslední záznam 02.09.2016 69550 km, servisní akce tlumicí vzpěry pátých dveří neprovedena.
 
Má někdo možnost zkontrolovat VIN tohodle auta? Případně nebyl se někdo na něj kouknout?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/17627366?goFrom=list

Díky moc
Na tohle jsem se chtěl jet podívat už někdy na podzim, ale zjistil jsem, že firma na té adrese neexistuje, je to jen dovoz na objednávku z Itálie, auto mělo být tuším z Litvy. Tlačili na mě, ať se rozhodnu, že to je aukce z operativního leasingu a musí ho rychle zamluvit. Měl jsem složit předem zálohu, že mi ho dovezou. Přitom ten inzerát tam je už cca půl roku. Ta firma je na netu dost diskutovaná, hlavně na Alfa fórech. Celkem rychle jsem z toho vycouval, bylo tam na mě moc otazníků, nakonec jsem ani neprověřoval ten VIN v servisu.

Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk
 
Jak tak sleduju situaci v českých bazarech tak asi svěřím někomu dovoz ze zahraničí. Máte někoho ověřeného komunitou? Když už zkusím dovoz tak rovnou 2,5lku. :cool:
 
Díky moc. Jak probíhá jeho dovoz? Myslím co kontroluje na vozidle a podobně? Řeší historii vozu, měří lak ?
 
Díky moc. Jak probíhá jeho dovoz? Myslím co kontroluje na vozidle a podobně? Řeší historii vozu, měří lak ?

zeptej se jeho :D Je to náš dlouholetý člen a kamarád (držitel nej času na motokárách)
 
IMO nevím co je na 2.0 DISI "problémové". Lenost je dána jen EURO5 převody, žádný dražší benzín než N95 není potřeba, kompresi 11.2 bez problémů dává i 90oktanový benzín.

Musím souhlasit. Co se týká benzínu, tak tankuju Benzina Efecta 95 + VIF nebo Makro Brno + VIF a tankuju obyč 95. Výraznou změnu oproti minulé mazdě 108 kW jsem nezaregistroval (záleží v jakém pásmu otáček se fakt pohybuješ) a od čisté atmosféry nemůžeš okolo 2200 -2700 rpm čekat skoro nic, ale přes 3000 už je to průžné. Příjde mi to jen jako subjektivná pocit, že je línější než 108kW. 2,5 jsem chtěl kvůli kultivovanějšímu projevu (aspoň tak se mi zdálo, když jsem jich pár projížděl) a výkon tam poznat samozřejmě jde. Alfa 110kW nevím, kterej typ, ale všeobecně alfy se mi zdají ostřeji laděné, takže nevím, jestli opět lze srovnávat (v těch jsem se jenom vezl a nejsem žádný odborník, jen dlouholetý uživatel)
 
Ano, L5 dostal "díky" dlouhému zdvihu vyvažovací hřídele, ale ta dynamika není zase nic extra, porovná-li to člověk třeba s K24 v Accordu.
 
Tak ja muzu cerstvem porovnat chovani benzinove DISI 2,0i 108 Kw AT vuci 2,3i AT se 122 Kw. A znat je to opravdu hodne. Silnejsi benzin se krasne sbiral jiz od tech necelych 2000otacek vyse. Tu u slabsi verze auto pocitove "jede" az nad temi 3000ot a stejne be tak ochoten..chybu trochu kroutak. V silnejsim voze nikdu nebyl pocit, ze by mohl jet vic..proste ten objem nicim nenahradis:) ale pro klidne ridice jako je miji pani a vetsi cast normal ridicu..Staci i ten 108Kw motor. Spotreba je samo o cca 0,8L vyssi u silnejsi verze. Asi vse..

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Zakladem pouceni..nikdy nekupujte nic co jste nevideli, nezkontrovali..nevyzkouseli

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Zakladem pouceni..nikdy nekupujte nic co jste nevideli, nezkontrovali..nevyzkouseli

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
Já to risknul naslepo, mohl to být trošku drahý špás, ale asi jsem měl štěstí. Namlouval jsem si, že autorizovaný prodejce z DE nebude garantovat nebo psát, že je auto zcela v pořádku a vyleze z toho pak paskvil. No, ale musím připustit, že se mi malinko těžko spalo.
 
Rozumim tomu, ze se obcas nekdy nerozhodujem jen "hlavou" a neplati to jen u autaku :))) ze? Tak hlavni je to, ze jsi dostal to..za co jsi si zaplatil

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Back
Top