• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

Dobrý den, také se dívám po M6 kombi 1.8 r.v.2010 https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/16797684?goFrom=list
Počítám, že pro většinu z Vás je to slabá motorizace, ale jinak co Vyna to, má někdo zkušenost s tímto prodejcem?
Díky

v kostce.... 8 let staré, slabé auto v social paketu s manual klimou bez ovládání na volantu, bez tempomatu, bez handsfree za 170 000 Kč ... radši bych koukal po silnějších benzínech s lepší výbavou
 
Přesně jak píše @Vitus
Pokud by stačil motor, což prostě nebude, tak proč oželet výbavu. Za ty peníze je to blbost...
Navíc i pro lehkou šestku bude těch 88kw málo. Aby to alespoň trochu jelo, budeš to muset hodně točit a stejně to bude bída a spotřeba půjde nahoru...
Navíc když to jen trochu naložíš a zapneš klimu, tak prostě konec...
A nevím přesně jak je na tom facelift, ale 1.8 jsou pouze 5q...
 
Radši sáhni aspoň po 2.0i ;) Jel jsem kamarádovou M5 s 1.8i a opravdu to není žádná sláva.
 
Ahoj, jsme těsně před nákupem Šestky GY, a máme vyhlídnuté dva moc hezké kousky.

Jedna je v krásné modré, tzv. Blue Pacific :) s komplet servisní historií z Německa téměř až "do včerejška" (nechal jsem si poslat z autorizáku, tzn. kilometry doložené), zvenku v super stavu, vevnitř malinko opotřebovaná (místy škrábanec, žmolek na sedáku, nic závažného).
https://www.sbazar.cz/netol.fida/detail/44338578-mazda-6-20i-combi

Druhá je stříbrná, také z Německa, ESK ale nemá, papírová serviska končí před lety, kilometry doložené jen Dekrou z 2015 kolem 90 000 km, viz foto). Interiér v neskutečně dobrém stavu, jak nové auto, skoro jako by v tom jezdil jen řidič a to ještě na nákup (lehce zmuchlaná bočnice sedáku/opěradla).
http://www.autoliva.cz/1380-mazda-6-20i-16v-exclusive

Obě jsem viděl a projel, laicky nedokážu poznat rozdíl, karoserie i interiér s minimálními rozdíly, motor a podvozek tichý, žádné cvakání, bouchání, nájezd stejný, cena stejná (jen k modré je navíc sada hezkých zimních ALU kol).

Můj dotaz: můžu bez návštěvy servisu poznat, zda stříbrná nebyla vážněji bouraná? To je jediné co mě trápí, protože u modré kompletní servisní historii mám v ruce. Modrá by se mi více líbila barvou, stříbrná stavem (skutečně méně opotřebované 12 leté auto jsem neviděl) - a nedokážu se rozhodnout :)

Díky!
 
...
Můj dotaz: můžu bez návštěvy servisu poznat, zda stříbrná nebyla vážněji bouraná? To je jediné co mě trápí, protože u modré kompletní servisní historii mám v ruce. Modrá by se mi více líbila barvou, stříbrná stavem (skutečně méně opotřebované 12 leté auto jsem neviděl) - a nedokážu se rozhodnout :)

Díky!
Hledej neobvyklý sváry nebo divně nanesený karosářský tmel (hlavně na nosníkách). Pokud se ti něco nezdá na jedný straně auta, tak koukni i na druhou stranu auta jestli to tam vypadá stejně. Koukej na lak auta jestli nevidíš přechody v laku třeba v půlce karoserie.Koukej i po neoriginálních šroubech. Celkově auto musí vypadat vyváženě - tzn. Když bude pravý blatník mít v laku rýhy nebo hologramy ať už třeba od mytí, tak by bylo divný aby levej blatník se blejskal jak psí kulky a neměl ty samý škrábanečky v laku. Toť asi všechno co se dá říct o kontrole bouraniny "jen podle oka". Hlavně jsou to GG/GY, takže starý auta, tak si sebou vem koberec a zkoukni auto zespodu jestli není shnilý (teda spíš shnilý až moc).
 
... Hlavně jsou to GG/GY, takže starý auta, tak si sebou vem koberec a zkoukni auto zespodu jestli není shnilý (teda spíš shnilý až moc).

Díky, lak mi přišel na obou stejný ve všech místech, ale je fakt že to tolik nemám v oku, mohl jsem to snadno přehlédnout. Na origo šrouby jsem koukal pod kapotou, kde se zdálo taky vše ok. Zespoda byly obě auta auta nastříkaný "gumou", což nevím jestli je obecně dobře (pokud preventivně, tak asi dobrý, blbý ale pokud tím někdo chtěl už vzniklou korozi schovat). Nejvíc byly zrezlý poslední díly výfuků a spoj mezi tímto a dalším dílem dál směrem dopředu. Lemy, spodky dveří, prahy byly u obou v super stavu..

Jak říkám, jsou na tom obě hodně hodně podobně, takže si asi hodíme korunou :)
 
Díky, lak mi přišel na obou stejný ve všech místech, ale je fakt že to tolik nemám v oku, mohl jsem to snadno přehlédnout. Na origo šrouby jsem koukal pod kapotou, kde se zdálo taky vše ok. Zespoda byly obě auta auta nastříkaný "gumou", což nevím jestli je obecně dobře (pokud preventivně, tak asi dobrý, blbý ale pokud tím někdo chtěl už vzniklou korozi schovat). Nejvíc byly zrezlý poslední díly výfuků a spoj mezi tímto a dalším dílem dál směrem dopředu. Lemy, spodky dveří, prahy byly u obou v super stavu..

Jak říkám, jsou na tom obě hodně hodně podobně, takže si asi hodíme korunou :)
Jo v tom máš pravdu. Tím ochranným nástřikem se dá buď pomoci a nebo hezky zamaskovat
 
Jakožto prodejce s čistým svědomím bych ten šroubovák takovému zájemci narval někam. :D
 
Jakožto prodejce s čistým svědomím bych ten šroubovák takovému zájemci narval někam. :D
Tak to jsi jeden z hodně malýho mála(prodejce s čistým svědomím). Dneska se každej snaží každýho voje... Kdybych měl o auto fakt zájem, tak si to dloubnutí (cca 1cm čtvereční) vynutim a pokud mi to prodávající nedovolí tak mu řeknu "ahoj" a jdu jinam. Takovejch shnilejch sr.... se sem už dovezlo a prodalo
 
No to jo ale vem to z druhé strany. Necháš si rozdloubat podlahu a borec Ti pak řekne, že se jede podívat ještě na jednu. ;)
 
No to jo ale vem to z druhé strany. Necháš si rozdloubat podlahu a borec Ti pak řekne, že se jede podívat ještě na jednu. ;)
Jak jsem psal, tak ten 1cm čtvereční přežiju a vím že i mě to čeká protože mám spodek taky nastříkaný. Navíc znovu tyhle zásahy zatřít je otázkou minut. Myslím že když týpkovi odloupnu kousek nátěru (když tam není rez, tak to ani moc odloupnout nejde, když tam bude tak se toho stačí jen dotknout) tak je to pro auto pořád lepší než když mu dám auto na zkušební jízdu a on mi někde odpálí spojku atd...
Ale je to jen můj názor a můj postup jak (ne)kupuju ojetiny
 
Ahoj, mám možnost, za velmi výhodnou cenu pořídit Mazdu 6 wagon 2.2 sky active D attraction,diesel, r.v. 2013. Najeto do 150.000, je to firemní auto, takže pravidelny full servis, bez známek rzi, prostě krásný auto.
Problém je, že se současným autem mám roční nájezd do 10tis km a v podstatě jezdím jen krátké vzdálenosti. Garáž nemám, takže přes zimu by to trpělo venku.
MA takové auto pro mě cenu? Cena je opravdu lákavá, ale bojím se abych to tímhle způsobem neoddelal a za rok nebo dva neřešil nákladnou opravu. Nebo jestli ano, ale co všechno dělat, aby vydržela co nejdyl..

Díky za rady..
 
Back
Top