• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté MX-5

hustodrak

nový člen
1
Ahoj, pokukávám po MX-5 NC, tak jsem se tady registroval, abych načerpal nějaké ty rozumy.. projíždím inzerci a bazary a hledám tu pravou kandidátku. Co říkáte na tuhle? https://www.mazdazlin.cz/car/mazda-mx-5-2005/
Nebo mám rovnou hledat dvoulitry? doteď jsem v žádne mx-5 nejel, ale tuším, že to bude pro mě jak dělané. díky za tipy, ondřej
 
Ahoj, osobne jsem teda NC-ckem nikdy nejel, jen mnoha NBckama..
Co jsem slysel, tak kdyz uz NC, tak lepsi 2litr. A obecne ze NC tak nesedi a neni tak ovladatelna jako NB. Ale srovnani nemam.
Jinak interier NC je krasnej, je to uz "luxusni" auto, NB (a NA) jsou takovy punkovejsi, NA teda uplne. Ma jen to co potrebuje mit.
Ani se mi vzhedove NC nelibi, ale jen proto, jak je vysoka, ale to je spis muj problem :)
Hodne ale urcite zalezi, co od toho auta cekas. Jestli kochaci vikendovka, sviznejsi okresky, okruhy... ?!
Doporucuju urco oboje vyzkouset, porovnat a az pak koupit.
NB Ti muzu pujcit, at si to vyzkousis, zkus si nekde pujcit i NC (tu ja nemam:D) a uvidis :) Chce to v klidu vybirat, nez neco koupit a pak zjistit ze chces neco jineho... Pak to budes dlouho prodavat-nebo prodas zbytecne za nizsi cenu.
Uvidis, az se Ti vyjadri nekdo s NC-ckem, posilej linky cos nasel a v klidu vybirej. Tu cos poslal mi prijde za celkem rozumny penize, dano asi hlavne najezdem, hloubeji jsem ji ale nezkoumal.
Osobne bych si ji ale asi nechal dovest... ale vse ma sva pro i proti :)
F.
 
Ahoj, pokukávám po MX-5 NC, tak jsem se tady registroval, abych načerpal nějaké ty rozumy.. projíždím inzerci a bazary a hledám tu pravou kandidátku. Co říkáte na tuhle? https://www.mazdazlin.cz/car/mazda-mx-5-2005/
Nebo mám rovnou hledat dvoulitry? doteď jsem v žádne mx-5 nejel, ale tuším, že to bude pro mě jak dělané. díky za tipy, ondřej
Můj synek rakkin má už druhou MX 5,první NB 1,6 a ted NC 1,8.A mohu zodpovědně říct,že ten motor je fakt boží.Krásně se sbírá do otáček a výborně se cítí i u omezovače.Jediná nevýhoda je jen 5-ti kvalt.Modely před Fl se trošku více naklánějí,řešil to výměnou pružin.Auto je silně návykové,sedačky jsou dobré,interiér vypadá luxusně.
 
Já osobně mohu NC jen doporučit...ovšem..až po úpravě podvozku (snížení) . Měl jsem NB 1.6. Auto skvělé, perfektní motokára. Ale miluju cestování po Evropě v roadsteru a NB...je spíš na nějaké srazy, okruhy a na ladění výkonu turbem atd. Proto jsem si koupil NC. Nicméně, po koupi jsem byl hodně rozčarovanej. Podvozek se nakláněl, hodně se mi stýzkalo po NB. Později jsem ale NC snížil a konečně to bylo to pravé ořechové!!!!!!! Auto prostorné, bezpečné, modernější a po snížení i hezké. A hlavně!!!!! Tvrdost se skoro vůbec nezměnila. Auto je pořád podvozkově velmi příjemné po té úpravě (snížení - 35mm) ...

Motor 1.8 ti bude bohatě stačit. Krásně se sbírá od spodu, táhne velmi dobře, nemám k tomu motoru jednu výtku. Spotřebu očekávej okolo 7-8 L.

Kdyby jsi měl jakékoliv dotazy, neváhej napsat! :)

jo a hlavně už to nehnije!!!!!!! :D
 
Ahoj hoši a dámy,
měl bych na Vás dotaz ohledně koupě mazdy MX5. Přemýšlím, že bych si pro sebe na denní ježdění do práce dopřál nejspíš poslední auto se spalovacím motorem, které už neprodám. Láká mě výměna mojí M3 za MX 5 ND G184, ale váhám nad střechou. RF nebo soft top? S autem bych dojížděl denně do práce (i v zimě) a tak si u soft topu nejsem úplně jistej. Pomůžete mi to prosím někdo rozlousknout? Díky za postřehy.
 
Už jen kvůli možnému vandalismu bych vzal RF. Lidi jsou závistiví a několik prořízlých plátěných střech už jsem viděl. Asi i z hlediska bezpečnosti je RF lepší volba, pokud by šlo auto "přes boudu"...
 
Vybral jsem si soft-top, protože u RF mě štvalo že při vyšších rychlostech, od cca 100 kmh ta střecha za tebou nabírá vzduch, který se v interiéru víří, bylo mi to nepříjemné a ještě to dělalo větší hluk než u soft-topu, pak zavírání/ otevírání střechy, u soft-topu můžu střechu stahovat/ natahovat klidně i při 80 kmh, teď si nevybavím do jaké rychlosti jde stahovat střecha u RF. RF má výhodu v tom že se o střechu nemusíš vůbec starat, soft-top musíš minimálně jednou ročně čistit a impregnovat, pak jak píše Ladman, nikdo ti ji nemůže proříznout.
 
Za mě jedině plátěnka, to je opravdová Miata. Ta RF má výhody, když parkuješ někde na ulici, to je vše :grinning:, dále už jsou to jen nevýhody. Koukni na Meziplyn Honzi Koubka nějaká stará videa, kde testoval obě varianty.

Ahoj, pokukávám po MX-5 NC, tak jsem se tady registroval, abych načerpal nějaké ty rozumy.. projíždím inzerci a bazary a hledám tu pravou kandidátku. Co říkáte na tuhle? https://www.mazdazlin.cz/car/mazda-mx-5-2005/
Nebo mám rovnou hledat dvoulitry? doteď jsem v žádne mx-5 nejel, ale tuším, že to bude pro mě jak dělané. díky za tipy, ondřej
Hlavně koukni na spodek, viděl jsem už hodně sežraných i NC
 
Za mě jedině plátěnka, to je opravdová Miata. Ta RF má výhody, když parkuješ někde na ulici, to je vše :grinning:, dále už jsou to jen nevýhody. Koukni na Meziplyn Honzi Koubka nějaká stará videa, kde testoval obě varianty.
Už jsem o tom viděl hodně videí, ale ten zimní provoz mě trochu straší.
 
Já bych tu moji Miatu do soli nebral, to si raději kup ještě jedno auto na zimních pneumatikách za pár korun. Je to víkendovka, auto pro radost :cool: :p
Jinak dle zkušenosti kolegy, který jezdí celoročně Mini s plátěnkou, tak žádný problém. Sníh očistíš a jedeš. Max. ošetříš 1 x ročně sprejem na střechu, aby ti tam nezačalo téct. A jinak kabrio či roadster topí lépe než každé normální auto, má totiž předimenzované topení!
 
Ahoj, osobne jsem teda NC-ckem nikdy nejel, jen mnoha NBckama..
Co jsem slysel, tak kdyz uz NC, tak lepsi 2litr. A obecne ze NC tak nesedi a neni tak ovladatelna jako NB. Ale srovnani nemam.
Jinak interier NC je krasnej, je to uz "luxusni" auto, NB (a NA) jsou takovy punkovejsi, NA teda uplne. Ma jen to co potrebuje mit.
Ani se mi vzhedove NC nelibi, ale jen proto, jak je vysoka, ale to je spis muj problem :)
Hodne ale urcite zalezi, co od toho auta cekas. Jestli kochaci vikendovka, sviznejsi okresky, okruhy... ?!
Doporucuju urco oboje vyzkouset, porovnat a az pak koupit.
NB Ti muzu pujcit, at si to vyzkousis, zkus si nekde pujcit i NC (tu ja nemam:D) a uvidis :) Chce to v klidu vybirat, nez neco koupit a pak zjistit ze chces neco jineho... Pak to budes dlouho prodavat-nebo prodas zbytecne za nizsi cenu.
Uvidis, az se Ti vyjadri nekdo s NC-ckem, posilej linky cos nasel a v klidu vybirej. Tu cos poslal mi prijde za celkem rozumny penize, dano asi hlavne najezdem, hloubeji jsem ji ale nezkoumal.
Osobne bych si ji ale asi nechal dovest... ale vse ma sva pro i proti :)
F.
Zdravím, včera som kúpil MX-5 2.0i Hardtop Revolucion, r.v. 3.2008 Poradíte mi, prosím, kde zohnať nejakú sprievodnú dokumentáciu na nete. Nie je k tomu žiadna knížka, len servisná knížka digitálna. Odporučil mi Vás môj priateľ Zdeňek Fousek, bol vraj členom MazdaKlanu. Ďakujem vopred za radu.

S pozdravom Bedrich

Ahoj hoši a dámy,
měl bych na Vás dotaz ohledně koupě mazdy MX5. Přemýšlím, že bych si pro sebe na denní ježdění do práce dopřál nejspíš poslední auto se spalovacím motorem, které už neprodám. Láká mě výměna mojí M3 za MX 5 ND G184, ale váhám nad střechou. RF nebo soft top? S autem bych dojížděl denně do práce (i v zimě) a tak si u soft topu nejsem úplně jistej. Pomůžete mi to prosím někdo rozlousknout? Díky za postřehy.
Ja som kúpil s Hardtopom…?
 
Vybral jsem si soft-top, protože u RF mě štvalo že při vyšších rychlostech, od cca 100 kmh ta střecha za tebou nabírá vzduch, který se v interiéru víří, bylo mi to nepříjemné a ještě to dělalo větší hluk než u soft-topu, pak zavírání/ otevírání střechy, u soft-topu můžu střechu stahovat/ natahovat klidně i při 80 kmh, teď si nevybavím do jaké rychlosti jde stahovat střecha u RF. RF má výhodu v tom že se o střechu nemusíš vůbec starat, soft-top musíš minimálně jednou ročně čistit a impregnovat, pak jak píše Ladman, nikdo ti ji nemůže proříznout.
Hardtop sa dá otárať a zatvárať len pri neutrále a ručnej brzde. Je to dobre, aby sa tým vodič nezapodieval za jazdy a neskončil v škarpe…
 
Zdravím, včera som kúpil MX-5 2.0i Hardtop Revolucion, r.v. 3.2008 Poradíte mi, prosím, kde zohnať nejakú sprievodnú dokumentáciu na nete. Nie je k tomu žiadna knížka, len servisná knížka digitálna. Odporučil mi Vás môj priateľ Zdeňek Fousek, bol vraj členom MazdaKlanu. Ďakujem vopred za radu.

S pozdravom Bedrich


Ja som kúpil s Hardtopom…?
Manuál mám v PDF v angličtině.Můžu poslat.?
 
Neviem zapnúť tú navigáciu, žiaden druhý kus s touto navigáciou v Mazde NC som nikde nenašiel. Je v nej as SD karta.
Tak já navigaci nemám.Co jsem prolézal tu anglickou příručku,tak v ní není o navigaci ani zmínka.? Možná to bude tím že je z roku 2009.Až se mě vrátí auto ze servisu můžu se podívat do německé příručky co byla k autu.
 
Back
Top