• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Antikorozní nástřik podvozku a dutin

U @Max6 som bol minulý týždeň kvôli kontrole bŕzd a chystám sa k nemu aj na nástrek dutín. Snáď bude mať čas po zime.
 
Ahojky pánové, vím že se to dělá před zimou ale bohužel jsem se k tomu nedostala. Tak se ted hodlám pustit do ošetření podvozku. Na internetu jsem našla přípravek
Body 930 přípravek je na bázi asfaltu a kaučuku je k ochraně proti hluku, korozi a mechanickému poškození podvozku. Máte s tímhle přípravkem někdo nějakou zkušenost?? A další otázka ty koberce u podběhu sundat nebo se raději do toho nepouštět? Mám mazdu6 r 2007 105kw. Děkuji za odpověd
 
Koberce su iba vzadu, treba odmastit a nastriekat lemy blatnikov vpredu aj vzadu. Koberce na miestach dotyku s karoseriou tiez pre istotu streknut - ked budu napite vodou, v zime slanou, nech to zbytocne nejde na plech. Mne dal @Max6 Dinitrol a verim, ze sa velmi dobre vyzna. Body sa mozno lahsie pouziva co spominal, ale zivotnost neporovnatelna.
 
Ahojky pánové, vím že se to dělá před zimou ale bohužel jsem se k tomu nedostala. Tak se ted hodlám pustit do ošetření podvozku. Na internetu jsem našla přípravek
Body 930 přípravek je na bázi asfaltu a kaučuku je k ochraně proti hluku, korozi a mechanickému poškození podvozku. Máte s tímhle přípravkem někdo nějakou zkušenost?? A další otázka ty koberce u podběhu sundat nebo se raději do toho nepouštět? Mám mazdu6 r 2007 105kw. Děkuji za odpověd
Bude to prvy dodatocny nastrek na 10 rocnej mazde ? Ak áno, vyber si iny material :(
Ja pouzivam Body 930, 950 dlhe roky na svojich mazdach, teraz uz len 950.
Ak su podbehy odkryte , musi sa opakovat nastrek najneskor kazdy druhy rok.
Ak su podbehy kryte plstou, plastom, opakovany nastrek robim kazde 2-3 roky.
Na novych autach este nenapadnute koroziou je Body 950 ideal material na rychlu, lahku, ucinnu ochranu.
Na stare karoserie so sem-tam zacinajucou koroziou sa da tiez aplikovat,
ale odstranenie korozie a protikorozivne osetrenie plechu pred aplikaciou musi byt dokladne.

Specialisti na ochranu karoserie urcite maju aj ine odporucania, ako ja.
 
Ahoj děkuji za radu mazdu mám 3roky já zatím na podvozku nic nedělala. Zhnila není,nejsou ani ze spodu prahy ani podbehy vypadá zachovalé. Nikdo to ještě neosetroval
 
Tak jsem se celkem náhodou při pravidelném servisu dozvěděl, že nástřiky dělá i p. Mikuš v AutoPalkovice. Zítra ji tam jedu odvézt a snad se zadaří :)
Co jsem viděl a koukal, akorát tam měli jednu novější M3 co měli předchystanou na stejnou proceduru, měli ji pěkně odzbrojenou a spodek pěkně vyčištěný. Tak snad ze zadaří :) Při jejich zkušenostech z Mazdami ani nic jiného neočekávám :)
 
Tak jsem se celkem náhodou při pravidelném servisu dozvěděl, že nástřiky dělá i p. Mikuš v AutoPalkovice. Zítra ji tam jedu odvézt a snad se zadaří :)
Co jsem viděl a koukal, akorát tam měli jednu novější M3 co měli předchystanou na stejnou proceduru, měli ji pěkně odzbrojenou a spodek pěkně vyčištěný. Tak snad ze zadaří :) Při jejich zkušenostech z Mazdami ani nic jiného neočekávám :)
Je to Frydek -Mistek? Ptam se protoze na jejich strankach nemuzu najit odkud jsou ale kdyz zadam Palkovice do netu tak to vyhodi F-M. Rad bych to sveril nekomu zkusenemu protoze za Max6 je to pro me komplikovane ze severu Moravy :(
 
Poslední úprava:
Já už jsem u bratří Mikušů byl dutiny a podvozek stříkat a mohu jen doporučit. I když se zrovna všechno nepodařilo dle představ*, nakonec byla i má reklamace vyřízena k mé plné spokojenosti. Stálo to tři a půl tisíce.

* Vlivem použití řídkého vosku - prý vadná šarže, kterou hned vyhodili - mi z pátých dveří tekl vosk přes zámek. Hned další pracovní den vzali auto zpět, navoskovali ho, vyčistili a naleštili a ještě se několikrát omluvili. Ale jinak myslím, že stříkání dutin neodbyli.
 
Sorry kluci že se zeptam,ale zajímá mě věta "stálo to tři a půl tisíce". Když vezmu že na auto typu nová Mazda 3 se splácá 5 litrů ochranýho nástřiku a cca 3-4 litry vosku do dutin,prahů a nosníků,tak cena za materiál je cca 1900Kč v případě přípravků od Dinitrol (cca 1400Kč něčeho levnějšího - ale kvalita/výdržnost jde dolů - třeba HB Body) a práce na takovymhle autě (odkapotování podvozku a podběhů,očištění,odmaštění,nastříkání, zakapotování plastů - POZOR NEPOČÍTÁM DO ČASU DOBU KTEROU TO SCHNE A ANI OKOLNÍ PŘÍPRAVU JAKO OBLEPENÍ KAROSERIE OCHRANOU PÁSKOU ATD...) je okolo 9 hodin čistý práce bez přestávky na vyčůrání a ani cigáro si nedáte. A opravdu beru nový auto,kde se nemusí třeba nic brousit nebo jinak čistit a ošetřovat třeba už vzniklou rez což by byla další doba práce navíc. Takže když z 3500Kč odečtu 1400Kč za materiál (beru ten levnější),tak mi zbyde 2100Kč na práci. Když vydělim 2100Kč deviti hodinama,tak podle kalkulátorova zařízení ty maníci dělají s nebezpečnejma chemikáliema,sakra náročnou práci za maximálně 233Kč s DPH na hodinu ČISTÝ PRÁCE a to jsem nezahrnul ani elekřinu,papírový ubrousky,odmašťovač,atd.... ????? Ty kráso, to je charita. Tím pádem už si nebudu sám stříkat ani svoje auta a budu jezdit k nim. Za to ušetřený zdravý mi to rozhodně stojí
 
Poslední úprava:
Měl jsem to "na fakturu" , takže to bylo 3.500 Kč + DPH. Ale v Dolním Benešově (Halfar) za to údajně chtějí ještě méně.
 
A to už to natírají primalexem za pomocí válečku? Ne, dělám srandu, ale tyhle ceny jsou, ani nevím jak to napsat, charitativní nebo nereálný. Profi firmy co se živí jen nástřikem za to chtějí (u m6 nebo m3) od 6000 do 15000kč podle počtu dalších požadavků - třeba ošetření šroubků na podlaze atd... Ale jestli je to tak a opravdu to nastříkají za tyhle peníze kvalitním materiálem a opravdu všude, tak to se mi opravdu vyplatí jezdit k nim, i si tam zamluvit penzion na pár dní než to udělaj, a i tam budu posílat lidi, protože za takovej nic peníze jim to neudělám ani já ani nikdo koho znám. Teda znám jednu firmu co si za to účtovala 3900Kč, ale použily (podle faktury) jen 3 litry nástřiku a 1,5 litru vosku a samozřejmě je jasný proč to bylo tak levný, když ani pod lemama to nebylo nastříknutý natož aby tam byly 4 vrstvy na hraně zadních lemů jako by tam měly hlavně u mazdy být když má ty super filce vzádu. A to se bavíme o starším modelu kde nebyl spodek zapatlanej tím voskem z antverp, kterej je teď od cca 2014 na všech autech napatlanej a jen jeho seškrábnutí a odmaštění ze všech míst trvá cca 4-5 hodiny práce, protože stačí tam nechat malej kousek a na něj žádnej nástřik nechytne.
 
Poslední úprava:
Doporučuji si zavolat nebo se stavit přímo tam pro podrobnější info, než všemožně spekulovat ;)
Otázka také jak pro ostatní zákazníky, než u nich vedené a jim věrné, jestli je cena podobná apod., protože jak říkáš, jestli se živí firma jen jednou věcí, samozřejmě je cena nadsazená. Oni dělají Mazdy komplet, od rozmontování motoru do šroubku, po servisní prohlídky až po opravy karoserie a vždy vše perfektně :)
 
Doporučuji si zavolat nebo se stavit přímo tam pro podrobnější info, než všemožně spekulovat ;)
Otázka také jak pro ostatní zákazníky, než u nich vedené a jim věrné, jestli je cena podobná apod., protože jak říkáš, jestli se živí firma jen jednou věcí, samozřejmě je cena nadsazená. Oni dělají Mazdy komplet, od rozmontování motoru do šroubku, po servisní prohlídky až po opravy karoserie a vždy vše perfektně :)
Před 5 lety jsem si nechal v Palkovicích udělat dutiny + spodek u mého bývalého GG,bylo to dosti rezavé,jako všechny tyhle auta,trvalo to 3 dny,platil jsem tehdy 3 000 Kč,použili DINITROL,do dneška je nástřik celistvý,hloubková koroze žádná,lemy jak víno.Byl jsem zpočátku u toho,opravdu se s tím pohráli,brousili,všechny plasty i nárazníky pryč,použili i stabilizátor rzi.Ted má auto ségra a jezdili jsme v létě-zimě.Takže za mě 1*.
 
Super vědět ;) Aspoň vím,že je tam můžu posílat lidi,protože jich je kvantum co to chtějí a s nástřikama můžu skončit,protože potřebuju dělat servis a úpravy. :)
Jen by byla dobrá ještě nějaká kontrola,jak to utěch starších aut zbrousej,protože stačí nechat fakt málo,zastříkat to antikorózkou (ono to vypadá potom luxusně),ale za nějakej rok je z toho tohle (ja tam vidět jak se to krásně odloupalo a pod tim je ta rez ještě horší než kdyby to nechali odkrytý)
002-truck-rust-fix.jpg
Peugeot-106-GTi-Rear-Nearside-Arch-Rust-carwitter.jpg
 
Poslední úprava:
Měl jsem to "na fakturu" , takže to bylo 3.500 Kč + DPH. Ale v Dolním Benešově (Halfar) za to údajně chtějí ještě méně.
Halfar ale nedela s Dinitrolem ale pouze tam mazou ten vosk. Jinak dneska jsem volal do tech Palkovic a borci maji pristi tyden dovolenou tak mam zavolat 5.zari tak pak dam vedet jak jsem dopadnul.
 
no co k tomu dodat :( , příště koukat po něčem jiném ...Prostě prevence musí být, jinak nám to shnije pod nohama ;)
http://www.autoforum.cz/zivot-ridic...********************************************* že by fakt sázka na něco od koncernu VW nebo švédského Volva byla jistotou ?
 
Poslední úprava:
no co k tomu dodat :( , příště koukat po něčem jiném ...Prostě prevence musí být, jinak nám to shnije pod nohama ;)
http://www.autoforum.cz/zivot-ridic...********************************************* že by fakt sázka na něco od koncernu VW nebo švédského Volva byla jistotou ?
A ja zase budu koukat po Mazde,mel jsem i M3 r.v. 2003 a ano hnila ale staral jsem se a tak to nebylo tak strasne...Pripadne kdybych vyhral ve sportce tak by to resil nejaky Lexus :)
 
Back
Top