• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Antikorozní nástřik podvozku a dutin

Takhle vypají plechy (i peugeoťáckej superpozink) po externím poškození.
 
Přesně tak. Hlavně u nových generací (cx,gj,bm...) nejdříve začnou hnít zadní podběhy v místě navařených špuntů co drží zadní filc a u spojení podlaha/práh to začne hnít že strany podlahy v bodových svárech. Byť naprosto nechápu tu nesmyslnou plastovou lištu prahu pod kterou se drží akorát bordel, tak práh je pod ní nalakovaný a může začít hnít nejdříve z dir (velký díry tam jsou) do kterých se zacvaknou špunty co drží tu lištu (lidi co mají GG/GY určitě vědí). Stačí pravidelně vystříknout dutiny prahů řídkým voskem do dutin a bude to cajk.Ale tohle na tý fotce mi přijde že je to vinou poškození.
 
Poslední úprava:
Znovu se píše o modelové řadě 2009-2010. Myslíte, že se to u později vyrobených aut zlepšilo? Co jsem se díval na video z továrny Mazdy v Hirošimě, tak zrovna lakovna a příprava na lakování na mě nejlepší dojem neudělaly. Byl to ale sestřih různých částí procesu a je možné, že neukázal vše. Je ale přinejmenším podivné, že Mazda by v takovém videu neprezentovala fosfátování nebo elektroforézu, což je základ moderního lakování aut.

Nezbývá než sledovat stav podvozku a v případě výskytu koroze zasáhnout a celý podvozek ošetřit. Je to nepříjemnost, které lze ale poměrně levně předejít. Odměnou je možnost jezdit v autě, kterých nepotkám za den padesát. ;)
 
Nojo, ale GH z toho roku se pro Státy dělala ve Flat Rocku. Tím nechci říct, že japonské nápravnice, ramena atd. nereznou. Rezne teď už všechno, co se neudržuje, včetně evropské výroby.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
No me to ošetření teprve čeká a v Mazdě mi dokonce doporučili člověka od nás z vesnice :) Prý to dělá fakt poctivě , trvá to tři dny. Tak tam zajedu a domluvím se.
 
http://www.autoforum.cz/zivot-ridic...*********************************************

Nástřik podvozku a dutin je podle téhle zprávy víc než na místě...

Pokud ale vím, tak Ford už hlavní balík akcií co měl, prodal zpátky Mazdě? Naopak jsem slyšel, že tehdy vstupem Fordu se vše zhoršilo. Začali brát plechy, které nebyly v kvalitě, jak měly být... Každopádně jsem si bláhově myslel, že alespoň současná generace aut je už vyřešená...
 
No me to ošetření teprve čeká a v Mazdě mi dokonce doporučili člověka od nás z vesnice :) Prý to dělá fakt poctivě , trvá to tři dny. Tak tam zajedu a domluvím se.
Fakt to necháš dělat u Vojáčka? Kolik za to bude chtít ještě nevíš?
 
Ford snížil podíl v Mazdě z 33.4% (1995) na 3% (2010) a 0% v roce 2015 kdy pro změnu uzavřela partnerství s Toyotou... Ten článek pak mluví o autech které vznikly ještě za doby partnerství s Fordem, takže jen můžeme doufat, že po-Ford Skyactive modely jsou na tom lépe...
 
Pánové zdravím ,jestli to není tajné můžete mi dát kontakt na pana Vojáčka ..... taky chci ošetřit spodek díky.
 
Back
Top