• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Nefunkční posilovač brzd + servo

pawlaslukas

člen KLANu
65
Pánové dnes se mi to rozsvítilo ale ktomu mi nejde seslapnout brzda a skoro nejde otocit volantem tak to asi nebude egr....mam 6tku po fl

Edit Natural: Vytvořeno samostatné téma
 
Poslední úprava moderátorem:
rikam si jestli to neni servo ale ze by se rozsvitily tyhle kontrolky plus brzda nejde seslapnout nevim divne
 
Tak jako to je divny, ze by naraz odesla vyveva, servocerpadlo, a zanesl se egr... A motor normalne bezi? Dobijeni nesviti?

Odesláno z mého Redmi 3S pomocí Tapatalk
 
normalne bezi sic vcera mi odesel jeden vstrik tak jede na tri ...dobijeni nesviti...motor v poradku normalne slape
 
Tak to chce asi diagnostiku. To nebude uplne problem ktery se da vyresit od boku u klavesnice ;)

Odesláno z mého Redmi 3S pomocí Tapatalk
 
jako ale vylekal jsem se ve 120ti v zatacce najednou cvak a skoro jsem neotocil s volantem brzda nic tak narychlo pres rucku
 
Nemaj náhodou tyhle diesely servopumpu a vývěvu na ozubenym převodu z vačky na zadní straně hlavy?
Na klíňáku by měl bejt jen alternátor a klima.

Jako nejhorší variantu kombinace příznaků jede na 3 válce, nejde servo, ani vývěva bych viděl prasklou vačku, ale nevim co by něco takovýho mohlo způsobit. :eek:

RF head.PNG

Zkusil bych sundat vývěvu (3 šrouby) a hned bude vidět co je špatně ;)
 
Jo tak. Ja prave myslel ze je to na klinaku, proto se na to tak ptam. Tak to potom bude fakt nekde u vacky a nebo v ty vyveve :)

Odesláno z mého Redmi 3S pomocí Tapatalk
 
Takze co tedy rict servisakum.? At tedy mrknou na vyvevu servo a vacku jo? A tim sundanim vyvevy prijdou na co...jsem lajk tak kdyztak pardon ze se tak blbe ptam ani nevim co je to ta vyveva
 
Když se sundá vývěva, tak je pak zezadu vidět na konec vačky respektive na ozubený kolo (na obrázku výše to červeně označený), který je k vačce přišroubovaný a je od něj poháněná vývěva a servo, takže bude vidět jestli se uvolnilo, nebo jestli je tam jinej problém.
 
Jak píše @Deri, je to poháněno z vačky. mě se stalo že se mi ucvaknu šroub na tom kole(prej se to stává), podržel vačku a přeskočilo to na rozvodech(naštěstí o jeden zub+čerpadlo o jeden). Ale říkali mi že to klidně mohlo tu vačku podržet až tak, že mohla prasknout, což možná bude případ @pawlaslukas . Každopádně co nejrychleji do servisu a nejezdit.
DSC_0120.jpg DSC_0125.jpg
 
Noooo tak ted jsem dobre vystraseny...tzn jestli to chapu dobre tak mohu mit aj po motoru? Jen mi nejde do hlavy co to ma spolecneho s brzdou
 
Noooo tak ted jsem dobre vystraseny...tzn jestli to chapu dobre tak mohu mit aj po motoru? Jen mi nejde do hlavy co to ma spolecneho s brzdou
Protože ti zřejmě nejde stejně jako mě vakuová pumpa-podtlakem se ovládá brzdový válec, posilovač řízení a turbo-to ti taky určitě nejde...

Vakuový posilovač brzd
V dnešní době je naprostá většina osobních automobilů vybavena vakuovým (podtlakovým) posilovačem brzd. Tento typ využívá podtlaku (desítek kPa) vytvořeného v sacím traktu u zážehových motorů, nebo vakuovou pumpou u vozů s dieselovým motorem.

Posilovač funguje jen při běžícím motoru, po vypnutí tak dvě až tři sešlápnutí pedálu. Pak se stává nefunkčním a brzdy pracují jako by tam nebyl, takže ke stejnému brzdnému účinku je potřeba vyvinout mnohem větší sílu.
 
Krucia vy mate ale vedomosti...pokud tedy tak bude tak co je treba konkretne objednat za dily at se uz mohu podivat na to kolik budu investovat
 
Back
Top