• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Nefunkční posilovač brzd + servo

Pokud to bude stejná závada jako jsem měl já, tak mě to stálo asi 700? za díly z vrakáče z Prostějova + rozvoďák a napínací kladka v Mazdě Olomouc asi 7-8tis? protože jsem nesehnal nikoho mimo autorizák kdo by nastavil rozvody jak mají být :( Ceny střílím, už si to moc nepamatuju.
Ale mě to nejelo na tři válce, takže otázka co tam budeš mít ty....
 
no tak ted jsem se dival a nic uvolneneho neni ted si tak rikam jestli to dobre chapu tak muze byt jen vakuova pumpa v haji pletu se? a tak ze bych nastartoval odpojil treba tu hadicu a zkusil jestli to vubec saje jak ma treba by byla jen hadica v haji ....uze taky byt ? jestli tomu dobre rozumim?
 
Chtělo by to hlavně servisovat auto tam, kde se do Mazd vyznají. Jinak to stojí vždy zbytečné peníze a čas (vycházím z příspěvku před půl rokem, kde jsi psal, že si do auta narval už 80tisíc - předpokládám, že částka se stále navyšuje - zbytečně)

Jak píšou kluci - opravit co nejrychleji, než dojde k větší destrukci. Stav motoru takto neuhodneme, ten se pozná až po rozebrání. Držím palce, ať je to v pohodě.
 
Navysuje navysuje a jeste navysi musim udelat spojku a vstriky.bohuzel nejsem milionar a tak jsem rad za servisaka co moc nechce...diy si dodavam sam...ale bohuzel ta mazda snad nema ani jednu vec v poradku...kazdy mesic se neco pokazi
 
A to je právě ono.. kolikrát (VŽDY) toto šetření má v konečném důsledku za následek, že člověk neušetří zhola nic... Ne nadarmo se říká "Nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci"
 
Chlapi stále tvrdím, že ,,nejdražší" varianta (autorizovaný servis) je v důsledku variantou nakonec nejlevnější. Tedy aspoň co se týká diagnostikování závady. A pak se mohu od něčeho odrazit.
 
hmmmm tak nerozumim ja myslel ze i servo je na to nejak navazane

Nakreslil jsem takovej schematickej obrázek pro představu jak to je na sobě napojený:

- Vačka (hnědá) je poháněná rozvodovým řemenem (černá vlevo)
- Na konci vačky je namotované ozubené kolo (červeno/šedé)
- a na toto kolo je přes zubovou spojku (fialová) nasazena vývěva (modrá)
-
to velké ozubené kolo zároveň pohání ozubené kolo (oranž/zel) servo pumpy (zelená)

rf01.png
 
Zdravím, trochu se bojím, že mě čeká něco podobnýho...mám Mazdu 3 (BK14), 2.0 MZR-CD, 105KW, 220 tis. najeto. Po výměně rozvodů kvůli úniku oleje u vačky jsem poslouchal motor a kolem 3tis otáček začne přímo u serva/pumpy něco slušně rezonovat ("cvrdlikat")...je to slyšet trochu i do kabiny, ale při vyšších otáčkách už to přehlušuje motor. Původně to znělo jako když někde klepe rozechvěný plastový kryt motoru, ale to to bohužel není... Nemáte někdo zkušenosti?

PS: Jo a kdyby někdo věděl, kde sehnat servisní manuál na mojí mazdu, tak super...sehnal jsem jenom k benzínu. Dík.
 
Back
Top