• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Netáhne turbo

Miro

nový člen
5
Zdravím, mám mazdu 3 2011 v dieslu a najednou mi přestalo fungovat turbo. Když dosáhnu otáček a má naskočit tubo, tak naskoči a hned přestane a motor netáhne ?
 
Pokud nejsou nějaké chyby v ŘJ a nevydává to podezřelé zvuky (hlubší hvízdání), tak zřejmě zanesená regulace, eventuálně díra někde v potrubí.
 
Zdravím a prosím o radu.
Nedávno mi během jízdy přestal táhnout motor (pomalé zrychlování) a současně se rozsvítily kontrolky palivového systému a DSC.
20191110_153437.jpg
Druhý den již kotrolky nesvítí, nicméně auto stále netáhne.
Použil jsem bluetooth obd čtečku a zjistil jsem chybu P0299, dle Googlu to může být téměř cokoliv s přetlakováním.
Máte někdo zkušenosti, co je nejpravděpodobnější příčinou?
Mohlo to zapříčinit nekvalitní palivo? Tankoval jsem nedlouho před tím skoro celou nádrž.
Kdysi se mi párkrát stalo, že jsem měl pár kilometrů pocit špatného tahu (bez kontrolek), ale samo od sebe to přestalo, tak jsem to neřešil.
 
Zdravím, neměl někdo problém u Mazdy 3 1.6 cd s turbem? Mám nové turbo, novou regulaci, nový DPF, diagnostika bez chyb. Když nastartuju a přidám, turbo tlačí 2.1 baru ale jakmile otáčky spadnou na volnobeh tak už turbo netlačí ( max 1.3 baru a otáčky max 3000 a je to takové přidušené. Když odpojim regulaci tak to jede jak atmosféra bez problému ale jakmile se regulace zapojí tak to nejede. Už mě nic nenapadá (cidlo tlaku vyzkoušeno).
 
Ahoj, pamatuju si něco podobného z 1.6TDCi na Focusu, tuším že jde o identický motor DV6. Píšeš, že byla vyměněna regulace na turbu, tzn. že se bavíme o aktuátoru přímo na turbu nebo o PWM ventilu, který "mixuje" podtlak od vakuové pumpy na vačce s atmosférickým tlakem a připravuje tak správný podtlak pro nastavení rozváděcích lopatek na turbíně? To PWMko je namontované zezadu na bloku (přístup od poloosy zpod auta).
To že auto nejde do otáček bych přisuzoval přivřeným lopatkám, tj. turbo neúměrně zvyšuje protitlak na motoru, nedivil bych se, že po zastavení auta ti bude spínat větrák, jelikož vyšší protitlak na výfuku = i vyšší teploty výfukových plynů, které vedou k ohřátí přední strany motoru (bez výrazného vlivu na budík teploty na palubovce).
 
Dobrý den,mám 2,2 d /136 kw/ při jízdě po rovině třeba na 5 rych.stupeň sešlápnu plyn a auto netáhne,ani při prošlápnutí plynu se motor nevytáčí,když držím plyn auto postupně začne přidávat.dělalo to tak jednou za 14 dní,nyní takřka denně.Žádná kontrolka nesvítí,napichnutí nepíše žádnou chybu,EGR vyčištěn,váha vzduchu taky ok.Poradí někdo?Děkuji
 
Dobrý den,mám 2,2 d /136 kw/ při jízdě po rovině třeba na 5 rych.stupeň sešlápnu plyn a auto netáhne,ani při prošlápnutí plynu se motor nevytáčí,když držím plyn auto postupně začne přidávat.dělalo to tak jednou za 14 dní,nyní takřka denně.Žádná kontrolka nesvítí,napichnutí nepíše žádnou chybu,EGR vyčištěn,váha vzduchu taky ok.Poradí někdo?Děkuji
Zdravím mám stejný problém. Vyřešil jste to nějak ? Děkuji
 
Back
Top