• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Nižší výkon než udává výrobce

Frozz

člen KLANu
46
Vyreseno:)

V Mazde udelali korekci vstriku a auto bylo hned zivejsi, hlavne 2 a 3 rychlost. DPF filtr byl cisty a pry temer jako novy - viz diag.
 
Poslední úprava:
Nucená regenerace neuškodí, u R2 v max. otáčkách neprobíhá, na originál diagnostice se pozná podle tlaků míra zaplnění a po vypálení i míra zaplnění popelem. Těžko říct, ta křivka se mi zdá dost kostrbatá, je potřeba zkontrolovat regulaci plnícího tlaku, vidím problém spíš v tom, že bude něco zanesené karbonem, solenoid. Jinak sorry, že to píšu, ale kdyby to byl seriózní chiptuner, nenahraje tam svůj software dřív, než se vada odstraní.
 
Děkuji za odpověď!
Chip dělají kvalitní, mají mnoho desítek spokojených zákazníků a na trhu jsou opravdu velmi dlouho, nedělají to v garáži ale o tom se teď nechci bavit, je to trošku složitější a byli jsme tak domluveni...
Takže zkusím ještě do Mazdy napsat ať mi s regenerací rovnou zkontrolujou regulaci plnícího tlaku.

Kdyby měl ještě někdo jakýkoliv komentář budu rád.
 
Pokial viem, turbo v tom motore je verzia s variabilnou geometriou lopatiek.
Ovladanie lopatiek je actuatorom.
Vychadzajuc z toho co napisal shr3k mozno bude problem prave v tom ovladani, alebo v zanesenych - zalepenych lopatkach ktorymi ma pohybovat actuator.
Vyfukove plyny prechadzaju prave cez tie lopatky.
Staci, ze byvaly majitel jazdil so studenym dieslom kratke jazdy, tankoval do mazdy lacnu naftu, menil olej pri-po 20.000 km och a lopatky sa pekne-krasne zalepili.
vid. video aky sajrajt sa uklada na lopatkach.

Mam rovnaky motor R2 , jazdim iba dlhsie trasy s nim, a nemam ani šajnu aký má výkon, na chiptuningu som nebol , ale výkonom na ceste drtí
autá ešte aj s 3 -3,5 litrovymi diesel motormi.
A este jedna vec, na dialnici mi DPF nezvykol regenerovat, ale večne, ked zidem z dialnice , alebo ked vojdem do mesta a som preto stale nasr*ty :mad:

S poslednou vetou shr3k-ovho prispevku suhlasim na 100%
 
Poslední úprava:
Olej byl vždy po 15.000 ale s těma krátkýma trasama a podtáčením je to dost možné, přeci jen to byl důchodce...
Uvidím, co mi řeknou v té mazdě další čtvrtek, snad se povede nucená regenerace a nezjistí se problém s turbem.
Díky i tobě.
 
Jinak sorry, že to píšu, ale kdyby to byl seriózní chiptuner, nenahraje tam svůj software dřív, než se vada odstraní.
Po zkušenostech s chiptuningem a jedním člověkem poblíž Prahy, který to dělá fakt na špičkové úrovni ( i pro Svět motoru) s tím naprosto souhlasím, dokud jsem neměl auto v pohodě, tak do toho nešel
 
" ....s těma krátkýma trasama a podtáčením je to dost možné, přeci jen to byl důchodce..."

Podtáčanie motora R2 ani neviem či existuje, keď už od volnobezných otáčok má silu za dvoch.
Podtáčanie ani nedovolí dvojhmotný zotrvačník - pri veľmi nízkych otáčkach motora, ho ide roztrhnúť a tak sa jazdiť nedá.

Samozrejme, každé auto v bazároch ktoré je na predaj, vlastnili výhradne iba dôchodcovia a preto majú všetky autá tak málo km-ov na svoj vek na odometri....
(pretáčanie odometrov ani nepripadá do úvahy o_O)
 
Lakilaki - absolutne nic o mem autu nevis, neni z bazaru a ano, je po duchodcovi, protoze znam predchoziho majitele.

Topic klidne zavrete nebo vymazte, tyhle s prominutim kecy co pise lakilaki nemam zapotrebi cist.

Dekuju tem ostatnim, kteri se drzeli temy.

Ps: lakilaki, od volnobeznych otacek do cca 1800ot se nedeje absolutne nic a auto je zdechle (staci si precist kterykoliv autotest), proste takhle se chovaji mazdacke nafty a pak prijde zatah. Otazka je, ci si byl zvykly na 100konove auto tak je jasne, ze tohle je pro tebe "strela"...
 
Poslední úprava:
Topic klidne zavrete nebo vymazte, tyhle s prominutim kecy co pise lakilaki nemam zapotrebi cist.
zbytečné emoce... o_O kluci se ti určitě snaží pomoci a aby toho byli schopní, je nutné zjistit fakta o autě a jeho dosavadním provozu. zbytek poznámek o kvalitě služby je pouze konstatování a názor jednotlivce, což je v diskusních fórem myslím běžné. topic zavírat nebudu, pokusíme se to vyřešit ;)
 
zbytečné emoce... o_O kluci se ti určitě snaží pomoci a aby toho byli schopní, je nutné zjistit fakta o autě a jeho dosavadním provozu. zbytek poznámek o kvalitě služby je pouze konstatování a názor jednotlivce, což je v diskusních fórem myslím běžné. topic zavírat nebudu, pokusíme se to vyřešit ;)

Tys tu scházel draku :p
Dělám si prdel
 
Takže postup teď bude následující:
1. Mazda diagnostika zanesení DPF (+ kontrola regul. plnícího tlaku turba)
-> nucená regenerace (pokud se podaří)
2. Aditivum pro čištění palivové soustavy + Aditivum na pročištění DPF
3. Znovuměření výkonu ve stejné firmě

Pokud bude výkon stále nízký, DPF půjde na kompletní vyčištění, nic jiného asi nezbývá (kupovat nový nebudu, DPF OFF též ne kvůli nové legislativě).

Každopádně tak či tak budu informovat ;).
 
Tak sestka je od rana na diag, vecer napisu jak to dopadlo. Prijimaci technik mi pochvalil stav interieru, to me potesil :). Pred par dny jsem nalil do nadrze cistic palivove soustavy a urcite ho budu cca kazdy pulrok (casteji/mene casto?) dolevat....doporucite jeste nejaka jina aditiva a cistidla? Dival jsem se, ze jich existuje nespocet....palivova soustava, vstriky, dpf, prevodovka aby mela hladsi chod (funguje to?) Atd...
Diky
 
Takže výsledek diagnostiky:

- DPF čistý, téměř jako nový, nebyla tedy potřeba nucená regenerace
- zkorigovali (a tuším že i vyčistili - papír s úkony nemám u sebe) vstřiky
- zkontrolovali regulaci plnícího tlaku turba - bez problémů

Hned po rozjezdu na 1. jsem ucítil změnu (předtím jsem si docela stěžoval, že auto se líně rozjíždí, skoro až chcípá), teď má daleko větší vitalitu, to samé platí i ve vyšších rychlost, ne už ale tak markantně. Tipnul bych, že auto je o 10-20% živější a rozdíl je znát. Na 100% to není placebo, poznám své auto a hlavně ty rozjezdy - takže jsem mile překvapen.
Stále si však myslím, že auto nemá takový výkon, jaký by mělo mít.

Co bych ještě mohl nechat zkontrolovat / kde by mohl být problém s nižším výkonem?
Napadají mě už jen ty aditiva...

Technik mi ještě říkal, ať tomu dám pár tisíc kilometrů ještě čas a na té dálnici to protáhnu, že by se ten výkon mohl zvednout (zatím jsem s autem najel cca 8000km a právě tento nájezd se tomu snažím občas pořádně šlápnout, ono je dost možné že auto jezdilo 70.000km do 2-2.500 otáček :()

Děkuji
 
...... ono je dost možné že auto jezdilo 70.000km do 2-2.500 otáček :()
Na dialnici pri 140 km/h, VI. st., moj motor toci 2200 ot.min-1.
Bezne jazdim s dieselom na 2-2500 otacok = najvacsi tocivy moment 400Nm,(1750-3000) najlepsia spotreba 5,4-5,6 l/100km
Podla teba v akych otackach by mali jazdit diesel motory ?!
Moja skusenost po 10.000 km s pridavkami v motore-palive a po 10.000 km bez pridavkov - rozdiel ziadny.

P.S.
Spomenul, si v mazda servise, ze mas chipnuty motor?
Skorigovanim trysiek podla svojich mazda hodnot mohli totiz zrusit chiptunning.
 
Jak jsem již psal, jezdilo se s tím zřejmě nejvíce po městě a dálnice občas + důchodce = podtáčení motoru a tím "auto jezdilo do 2-2500ot" jsem myslel to, že auto se snad nikdy nebo jen párkrát podívalo za hranici 2500ot, což je také dost blbé...

edit: teď jsem to byl večer projet, občas plný plyn a sbírá se to opravdu o dost lépe...takže teď mě čeká znovu změření na brzdě a až budu mít výsledky, pošlu je sem.
 
Poslední úprava:
Když je tu řeč o chipu má s tím někdo zkušenost u benzinové Mazdy 6 GH 2.5 ? Nebude tam asi moc velký nárust výkonu,ale krouťák by se mohl posunout k nižším otáčkám ,no rád si přečtu názor zasvěcených.
 
Když je tu řeč o chipu má s tím někdo zkušenost u benzinové Mazdy 6 GH 2.5 ? Nebude tam asi moc velký nárust výkonu,ale krouťák by se mohl posunout k nižším otáčkám ,no rád si přečtu názor zasvěcených.
Nijak než předstihem a bohatostí směsi směrem nahoru se nedá hýbat. Jak jsem psal na FB, bez vaček a vyvážení kliky, ojnic, pístů se k většímu výkonu nelze dohrabat.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Back
Top