• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Nižší výkon než udává výrobce

159 a už vůbec ne 168 kW nelze u toho motoru při zachování továrních EGT limiterů dosáhnout. To by musel mít lepší intercooler.
 
Záhy jsem tomu nevěřil.
Ani bych nechtěl nějaké navýšení, co by mělo být na hraně možnosti motoru.

Kolik tedy myslíš,že může být reálné navýšení výkonu?
 
Cca 200 koní. Pak už EGT roste strašně moc, hlavně při vypalování to pak omezuje výkon, na dálnici a tak, při vysokém zatížení. Ale třeba jsou chiptuneři, kteří zvednou limitery, pak ale trpí turba.
 
Zdravím za týden přijedu z Německa a kupuji tuto Mazdu... řeším jestli ji chipovat nebo ne...výkon je dostatečný kdyby se zvýšil výkon a hlavně krouťák na rozjezdy v městě tak je to + dále jsem se bavil se známým a to je fakt že ty motory jsou přidušené asi kvůli emisím a tak že... tak se ptám na názor jsem víceméně rozhodnutý spíš řeším kde to nechat dělat protože jsem někde četl kde to nejblíž dělají profi tak v Polsku a pak až v Belgii...jo a ješťe dodatek jezdím hlavně po dálnici dvakrát měsíčně to německo(jak není provoz v neděli ...kolem 200) a jezdím řekl bych svižně :D čas je drahý... předem díky za rady mějte se :)
 
Mam podobny dotaz. Lze nachipovat 2.0 benzin 114 kW? Na netu jsou firmy, co to nabizi, ale v zakladu o 7 kW. Zkousel zde nekdo? Je vubec 7 kW poznat, nebo pujde jen o placebo efekt?
 
Rád bych obnovil tohle téma a nechci základat nové, i když to možná nebylo špatné. Uvažuju o zvýšení výkonu mého motoru ze 110 kW na 130 kW, což odpovídá silnější verzi 2,2 diesel. Jsou nějaké konstrukční rozdíly mezi těmito motory? Myslím tím Skyactive 2,2 D 110 kW a 2,2 D 129 kW... Dělal si někdo z Vás takovou úpravu?
 
Konstrukční rozdíly nejsou. Já jsem měl od VersaTune cca na 200k ze 175k, ale umí i "originál" ze 150k na 175k. Ale za pokus by stálo vzít třeba někoho, kdo má originál KESS V2, vzít 175k se stejnou převodovkou a nahrát to do 150k.
 
Konstrukční rozdíly nejsou. Já jsem měl od VersaTune cca na 200k ze 175k, ale umí i "originál" ze 150k na 175k. Ale za pokus by stálo vzít třeba někoho, kdo má originál KESS V2, vzít 175k se stejnou převodovkou a nahrát to do 150k.
OK, nevím, co je KESS V2, ani jak se to nahrává :) Ale jinak díky za odpověď. Protože to znamená, že se dá bez problému "udělat" ze slabší verze ta silnější a možná ještě silnější.
Jak funguje ten Versa Tuner? Kdo mi to může udělat?
 
OK, nevím, co je KESS V2, ani jak se to nahrává :) Ale jinak díky za odpověď. Protože to znamená, že se dá bez problému "udělat" ze slabší verze ta silnější a možná ještě silnější.
Jak funguje ten Versa Tuner? Kdo mi to může udělat?
http://cs.lmgtfy.com/?iie=1&q=KESS+V2 ... VersaTuner - koupíš s kabelem software s licencí na tvoje VIN a vybereš si naladění, které následně nahraješ do ŘJ. Ty.
 
Hmmm, tak díky za tu instruktáž s vyhledáváním, velmi vtipné :))
Ale přece si na jedno ladění nebudu pořizovat krabičku za 2500 Kč a soft s kabelem za dalších 12 000 Kč, abych si udělal úpravu a pak to strčil do koše :)
 
Hmmm, tak díky za tu instruktáž s vyhledáváním, velmi vtipné :))
Ale přece si na jedno ladění nebudu pořizovat krabičku za 2500 Kč a soft s kabelem za dalších 12 000 Kč, abych si udělal úpravu a pak to strčil do koše :)
Každý svého štěstí strojvůdce. Pokud ti 549 USD přijde moc za to, že budeš mít kvalitní OBD SAE J2534 kabel a budeš si tam moci nahrávat, případně i upravovat mapy sám a zase vracet třeba originál, až pojedeš do servisu, kup si nějaký powerbox s proměnným odporem na čidlo tlaku common railu, taky jsem měl od RaceChipu, ale VersaTune byl prostě o něčem jiném.
 
Koukal jsem na ten RaceChip (https://www.racechip.cz/e-shop/mazda/6-gj-od-2012/2-2-d-150-hp-110-kw-3122-detail.html) a pokud by si šlověk vybral tu střední variantu, tak by cena byla 7 254 Kč bez ovládání mobilem. Ale není mě nějak jasné, jak to funguje a jaký je rozdíl mezi přeprogramováním ECU pomocí Versa Tuneru a tím Power boxem?
Co dělá RaceChip jsem už napsal, posílá řídící jednotce motoru jiná data v závislosti na otáčkách motoru, než která naměří 1 čidlo (případně 2 u té nejdražší verze), datová pole v řídící jednotce motoru zůstávají stejná (tzn. např. plochý vrchol výkonu u 110 kW verze bez gradace v nejvyšších otáčkách). VersaTuner upravuje vícero datových polí přímo v řídící jednotce motoru, podstatný rozdíl mezi 110 kW a 129 kW verzí je asi ve 4 z nich.
 
Poslední úprava:
Back
Top