1. Aby bylo snadnější používat naše webové stránky, používáme soubory cookie. Protože však Evropská unie ve své nekonečné moudrosti stanovila povinnost jasně vás o této skutečnosti informovat, činíme tak tímto textem. Používáním těchto stránek souhlasíte s používáním souborů cookie. Zde se dozvíte více.
  2. Ahoj Host,

    dovolte nám předem několik poznámek k problematice ochrany osobních údajů na těchto stránkách. Veškeré osobní údaje, které zpracováváme a které jsou uživatelem zadávány při registraci, spadají pod oprávněný zájem - údaje jsou nutné k provozu internetového fóra a k věkovému omezení jeho uživatelů (nad 13 let). Zpracovávané osobní údaje lze kdykoliv odstranit pomocí funkce Odstranit účet. Mimo osobních údajů zadávaných při registraci zpracováváme (a periodicky odstraňujeme) IP adresy příchozích návštěvníků formou logů. Tyto de facto technické údaje jsou nezbytné pro diagnostiku, vyhledávání možných bezpečnostních incidentů atp. a taktéž spadají pod oprávněný zájem. Jiné osobní údaje nezpracováváme, ani nevyžadujeme.

představení Nová Mazda 6 Wagon 2018 (IPM)

Diskuzi v 'Mazda6' zahájil vladas75, 6. 2. 2018.

  1. Lubos1

    Lubos1 výkonný člen KLANu

    363
    139
    43
    Mal som aj GJ pred faceliftom ss bixenonami, mal som GJ po facelifte s LED svetlami a teraz GL s tymi istymi LED.
    LED svetla urcite svietia lepsie ako povodne bixenony. Ako kazda Mazda, xenony boli nastavena "na kratko", ale ani po ich zdvihnuti to nebolo ono. LEDky svietia lepsie, matrix celkom funguje. Ale urcite sa po facelifte este zlepsia.
     
    Krabat se to líbí.
  2. shr3k

    shr3k správce Člen týmu

    1 956
    1 325
    153
    Spritmonitor.de
  3. Lubos1

    Lubos1 výkonný člen KLANu

    363
    139
    43
    Svietenie oproti stene nema ziadnu vypovedaciu hodnotu, kebysi mal fotky z exterieru, osvetlenie cesty atd, tak ok. Co si pamatam, mal som pri prevzati auta s LED v noci o dost lepsi dojem.
     
  4. shr3k

    shr3k správce Člen týmu

    1 956
    1 325
    153
    Spritmonitor.de
    Svícení proti stěně je to samé jako svícení do regloskopu. Kdo nevidí ten nebetyčný rozdíl ve svítivosti potkávacích světel (ony ty bixenony jen tak pro srandu králíkům ty ostřikovače a nivelaci nemají), tak už nevím, jak by to bylo možné objektivně dokázat. ;)
     
  5. Lubos1

    Lubos1 výkonný člen KLANu

    363
    139
    43
    Nivelaciu maju aj LED (v M6 urcite) a v priestore urcite svietia lepsie a hlavne dalej ako povodne xenony. Urcite sa to nejako objektivne dokazat da, ale ja som rozdiel videl hned.
     
  6. shr3k

    shr3k správce Člen týmu

    1 956
    1 325
    153
    Spritmonitor.de
    No fyzika (definice světelného toku) a UNECE R113 na to má jiný názor, ale jak myslíš... :) Můžou třeba svítit dále, ale pak nemůžou svítit víc do šířky a do výšky (v případě potkávacích spíše tedy do "nížky"). ;)
     
  7. Lubos1

    Lubos1 výkonný člen KLANu

    363
    139
    43
    V pohode, opisal som svoje subjektivne pocity, nemam dovod klamat. Sirku neriesim, to zabezpecuje celkom slusne matrix.
     
  8. eko1980

    eko1980 rodinný člen KLANu

    940
    425
    63
    Tak to je jasne :D Ted to mlhuje jak ma :)
     
    Natural se to líbí.
  9. Krabat

    Krabat rodinný člen KLANu

    449
    549
    93
    Nemohu srovnávat s předchozí generací Mazdy, ale oproti třeba stávajícímu Superbu svítí Mazda 6 výrazně líp. Toho jsem si všiml hned. U Oktávky Scout jsem měl jen xenony, které svítily super, ale LED u Mazdy jsou jiná třída. Hlavně svítí fakt do dálky a to i na potkávačky. V tom vidím hlavní rozdíl. Mohu automatické dálkové vypnout a pořád mi svítí světla poměrně daleko.
     
  10. Ter Leeloo II

    Ter Leeloo II moderátor Člen týmu

    1 510
    700
    113
    Spritmonitor.de
    No nevim, ta vzdalenost sviceni je takova ... relativni ... s ohledem na rychlost jizdy. Na muj vkus bych to sviceni ani tak nenazval "daleko" :cool:.
     
  11. AlesM

    AlesM výkonný člen KLANu

    126
    46
    28
    Spritmonitor.de
    Kdyz porovnam se svym puvodnim autem VW Golf 4 s halogeny a nyni Mazda 6 s LED tak jezdim v noci jak za dne


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. AlesM

    AlesM výkonný člen KLANu

    126
    46
    28
    Spritmonitor.de
    Mazda 6 vs Honda Accord

     
  13. Lubos1

    Lubos1 výkonný člen KLANu

    363
    139
    43
    Cim novsi Accord, tym horsi design, aspon co sa tyka exterieru.
     
    Natural a Vitus se to líbí.
  14. AlesM

    AlesM výkonný člen KLANu

    126
    46
    28
    Spritmonitor.de
    Naprosty souhlas...z boku mi to pripada jako Audi A5 , interier docela jde...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  15. Sikyl

    Sikyl člen KLANu

    95
    45
    18
    [​IMG]
    Chlapi, ale jedna zásadní: podívejte se do kol na brzdové kotouče! Žádný posun. Malé kotouče bez drážek, nebo vrtaných otvorů bez viditelných změn co se týče navádění vzduchu ke kotoučům (např. otvory v podběhu). Do tak velkých kol by mohli dát s přehledem daleko větší kotouče, které by tak netrpěly u silnějších motorizací. Obávám se, že kroutící kotouče bude téma do nekonečna. Honda nemlich to samé.
    Obě auta mají dle videa totožnou parkovací kameru (alespoň vypadá totožně se stávající na M6) a opět zase bez omývání (ty zimní solanky...).
     
  16. sedvo

    sedvo výkonný člen KLANu

    544
    166
    43
    U GH mám ještě původní kotouče (293500km). Tento FL je povedený, buď si počkám nebo koupím současný model, ten by mohl trochu klesnout na cene.
     
  17. Lubos1

    Lubos1 výkonný člen KLANu

    363
    139
    43
    Aspon vidno, ako isla rokmi kvalita dole :(
    Ja som s kotucmi u GH tiez nemal ziadne problemy.
     
  18. shr3k

    shr3k správce Člen týmu

    1 956
    1 325
    153
    Spritmonitor.de
    Já teda nevím, já jsem naopak při svém dynamickém stylu jízdy častěji odpravil kotouče na GH než na GJ. Na GH jsem dával EBC Grooved někdy při 60, pže jsem měl originály 3x stáčené, teď mám taky originály 2x stočené a drží se i při 85. Ale jsou malé, nechápu proč tam nedávají aspoň 320 dopředu...
     
  19. Lubos1

    Lubos1 výkonný člen KLANu

    363
    139
    43
    Ja som jazdil rovnako, tie iste trasy a na GH som mal povodne kotuce. Na GJ mi ich menili, na dalsej GJ stacali.
     
  20. Ter Leeloo II

    Ter Leeloo II moderátor Člen týmu

    1 510
    700
    113
    Spritmonitor.de
    Coz o to, ale myslel jsem si, ze vicemene delaji brzdy v nejakem vztahu k vykonu auta. A kdyz v USA ted budou mit i ten 2.5T, tak bych tam cekal rozhodne vetsi brzdy, po zkusenosti s temi stavajicimi. Ale ... asi nic?

    Jinak s tim Accordem, zrovna me se teda ten novy Accord fakt libi, @Lubos1-i, je to proste subjektivni. A pokud bych se rozhodoval o sedanu, patrne bych tomu designove exterierove dal prednost pred GJ. Skoda, ze vsak Accord neni liftback, patrne kvuli primemu zamereni na USA. Ale i ten Stinger to tak ma a je zameren primarne na USA.
     

Sdílet tuto stránku