• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 2017 (KF) - obecně

Ono trochu sa clovek boji toho vypinania valcov, ze aku to bude mat zivotnost... Neviem jak je na tom 1.4 tsi 150k, ale co som cital skusenosti z US na inych autach s vypinanim valcov, tak to bol vzdy pruser a kratka zivotnost. Vdaka europska unia za sprisnovanie emisnych limitov!!! To ze zhorsili malicko dynamiku, to by mi bolo jedno. Ale to vypinanie valcov si mohli odpustit. Tak len pevne dufam ze to maju vymakane a poucili sa z chyb inych znaciek. Inak, jazdil uz niekto na tej novej 2.5 v SK/CZ?
 
Mě překvapuje, že se všude píše o tom, že 165 koňový motor ve spojení s 4x4 je línější a má vyšší spotřebu než předchozí CX5 :(
 
ty videa v tom odkazu jsou dobrý. taková krásná kára to byla, bral bych jí i s těma polepama... rána v 50km/h celkem mazec, nechtěl bych vidět naživo, když se srazí protijedoucí a oba valí třeba 80 :eek::confused:
 
Nedával jste už někdo plynové vzpěry kapoty na KFko 2017 ? Jestli ano, pochlubte se a kdyžtak prosím tip kde koupit.
Dík
 
Diky. Na Autoexe jsem koukal a na @Max6 jsem zapoměl i když s ním momentálně něco řeším. Už mu píšu SZ. Ještě jednou dik.
 
Delší dobu to tady sleduji a se zájmem si pročítám jednotlivé informace o nové CX5 2.5l na kterou jsme čekali od poloviny června a.... včera jme se dočkali :happy:. Mohu jen potvrdit všechnu tu chválu, kterou si tento kočár zaslouží. Je to druhá Mazda do rodiny a rozdil oproti faceliftové verzi, se kterou jsem zatím najel 20 t km, je ohromný. O víkendu ji důkladně odskouším.....
 
No CX5 KF s 2.0 AWD je teda dost lina :( tchyne ju ma, dala aj mi aj pojazdit, ziadna slava. Asi som moc zhyckany z dieslov...
 
Asi som moc zhyckany z dieslov
ona pojede svižně, jen je třeba jí držet v otáčkách... je to něco za něco. nemáš turbokurvítko, musíš jezdit jiným stylem. odměnou ti bude "třeba" lepší spolehlivost a menší poruchovost motoru
 
Poslední úprava:
Ano, zvezenie to je velmi pohodlne. Sedacky famozne, motor tichy a treba velmi tocit, aby to islo. Pri vyssich rychlostiach nad 120 mi prisiel dost hlucny, asi su rovnake prevody ako pri M3 G165. Este musim pohladat, ako na navi o_O nebola zakupena...
 
Mazdáááár. :) To jen vyjadřuju radost, že už je 2,5ka doma. Zatím jen cesta ze salonu, takže jen ošahávání a kochání. První dojem úžasný, ale nevím, jestli nejezdit jen režim SPORT, protože na normál to netočí ani 2000ot. Aby ten motor nezlenivěl. Jel jsem jen okresky a samozřejmě opatrně. Když jsem přepnul na SPORT, tak se ot. zvedly cca o 1000. Při ustálené jízdě, kromě rozjezdů a zrychlení, to fakt točilo 1500-2000ot. Ale jel jsem fakt opatrně (pomalu). Ale stejně se mi to zdálo málo otáček, alespoň podle otáčkoměru, protože v tomhle režimu není motor slyšet. Byl jsem zvyklej vozit tašku na zadních sedačkách, ale tady to nejde. Po té kůži to jezdí jak po ledu. Za chvíli jedu do háku a pořádně se projedu asi ve čtvrtek, nebo o víkendu, tak podám víc informací. Jo a deaktivaci (ani aktivaci) válců jsem vůbec nepostřehl.
 
To, že točí 1500-2000 je normálne. Má to nejaký objem ;). Keď na to dupneš tak si aj NORMAL podradí a pôjde vyššie. SPORT režim používam pri predbiehaní (na zdesenie manželky :D) alebo keď si sám v aute chcem zablbnúť (treba vypnúť aktuálnu spotrebu), drží otáčky vyššie, aj pekne do zákruty podradí.
 
Mám, možná pro někoho hloupý, dotaz: mám 19 kola a na zimu bych chtěl 17, jak je to s čidly na přímé měření tlaku? Nastavují se menší kola v palubním počítači, nebo se musí zajet do servisu na nastavení? Dřív jsem měl jenom nepřímé měření, které se nastavovalo ručně čuplíkem a s čidly nemám žádné zkušenosti. Díky za radu.
 
Mám prvých 3000km, a už mi niečo búcha pri ľavom prednom kolese. A to som sa včera smial kamarátovi, ktorý kúpil v auguste dva Swifty a na jednom odišla spojka :D
 
Back
Top