• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 2017 (KF) - obecně

Vsimli ste si, ze 2.5 motor je novej CX-5 je oznacovany ako Skyactiv-G194, zatial co predosly 2.5 motor "iba" 192?
Jedna sa o novy motor? Vraj sa budu pri nizkej zatazi vypinat dva valce...
 
Podle MESI pro CX-5 KF to zatím nevypadá, není tam o vypínání válců ani zmínka.
 
Jelikož současná M6ka má už hodně za sebou, zajímal jsem se o CX 5ku a vypínání válců potvrdil i prodejce. Co si o tom vypínání válců myslíte ? Zajímá mě to po technické stránce. Nejsem závodník :)
 
A myslíš, že tam CX-5 bude? V nahlášenejch premiérách je jenom Mazda 3.... Ale třeba už neberou CX-5 jako premiéru, nevím... :)
 
Takze v novej cx5 je 12 LED v kazdom svetle a ostrekovac svetlometov !!!!
Neslýchané, neuveriteľné, také niečo, čo nie je povinné, na mazde ?! :eek:
Že by pri svietivosti 12-tich LED, to už bola povinnosť o_O


cx5 led.jpg
 
Asi není vůbec ještě k dispozici pro EU ani jako novinářská verze - není homologován a tudíž asi nejsou známy přesné parametry.
 
Divne, v cenniku uz je uvedena...
Inak som trochu sklamany z dynamiky uvedenych motorov.
 
Mna by zaujimalo, ci sa bude montovat "novy" 2.5 194k motor aj do sucasnej 6, alebo tam nechaju povodny.
 
To, že je něco uvedené v ceníku a jde to objednat přece neznamená, že už je to homologované, k dispozici a že to má známé všechny technické parametry.
 
To je sice pravda, ale prodejce mě ujišťoval, že je jedno jakej si objednám motor, že dodací lhůty jsou stejný. Chci totiž novou Mazdu a teď sbírám informace abych se rohodnul jestli M6, nebo cx 5ku.
 
Tak to je fajn, já mám info, že evropské 2.0 a 2.2 se bouchají už teď, kdežto 2.5 se bude pro Evropu dělat až v květnu.
A mám tu info o deaktivaci válců: Při nižším zatížení motoru (reálně, při cca 90% jízdních situací – do rychlosti cca 140 km/h) se vypnou dva ze čtyř válců. Dojde tak ke snížení reálné spotřeby minimálně o 10 %. Když motor pracuje v režimu deaktivace válců, zastaví se spalování ve válci č. 1 a č. 4. Rozsah deaktivace válců je definovaný v rozpětí od 1 200 do 4 000 otáček za minutu.
 
Poslední úprava:
Teď jsem pro jistotu volal jednoho prodejce a pokud objednám teď s 2,5kou , tak dodávka je nejdříve srpen.
 
Tak to je fajn, já mám info, že evropské 2.0 a 2.2 se bouchají už teď, kdežto 2.5 se bude pro Evropu dělat až v květnu.
A mám tu info o deaktivaci válců: Při nižším zatížení motoru (reálně, při cca 90% jízdních situací – do rychlosti cca 140 km/h) se vypnou dva ze čtyř válců. Dojde tak ke snížení reálné spotřeby minimálně o 10 %. Když motor pracuje v režimu deaktivace válců, zastaví se spalování ve válci č. 1 a č. 4. Rozsah deaktivace válců je definovaný v rozpětí od 1 200 do 4 000 otáček za minutu.
Deaktivaci ve 4válci?, v 6ti to je logické.to musí krásně znít po městě:eek:
 
Back
Top