1. Aby bylo snadnější používat naše webové stránky, používáme soubory cookie. Protože však Evropská unie ve své nekonečné moudrosti stanovila povinnost jasně vás o této skutečnosti informovat, činíme tak tímto textem. Používáním těchto stránek souhlasíte s používáním souborů cookie. Zde se dozvíte více.
  2. Podložky pod RZ s logem MazdaKlanu

    Ahoj Host, naši členové neúnavně vymýšlejí, kromě již několika realizovaných dodávek kvalitního oblečení, další identifikační znaky s logem MazdaKlanu, tentokrát se jedná o podložky pod RZ. Pokud máš zájem, hlasuj v anketě tamtéž.

    Dismiss Notice

Nová Mazda CX-5 2017 (KF)

Diskuzi v 'Mazda CX-5 (KE/KF)' zahájil shr3k, 27. 10. 2016.

  1. Ter Leeloo II

    Ter Leeloo II rodinný člen KLANu

    Zprávy:
    630
    Počet lajků:
    259
    Trofejní body:
    63
    Aktuální spotřeba:
    Spritmonitor.de
    He? Mazda premiovka? Kde, jak? To snad ani ve vlastnich prezentacich, ne?

    Je mozne, ze to vidim spatne, protoze takova ta postupna degradace vetsinou neni moc videt, jak to neni skokove. Kdybych treba ted postavil novou sestku s bilym interierem vedle sve, kdo vi, treba bych uznal, ze ta moje uz je hodne jeta. Takze me asi berte s rezervou, porovnani nemam, akorat mi to proste prislo zachovale.
     
  2. djaara83

    djaara83 nový člen

    Zprávy:
    13
    Počet lajků:
    1
    Trofejní body:
    3
    Prave ze Mazda se skutecne snazi cpat do premioveho segmentu. Je to na nekterem z videi co jsou k nove CX-5 na Youtube z oficialnich ust, bohuzel to ted nemuzu dohledat.
     
    lakilaki se to líbí.
  3. lakilaki

    lakilaki výkonný člen KLANu

    Zprávy:
    227
    Počet lajků:
    48
    Trofejní body:
    28
    Neuveritelne, ale je to oficialne vyjadrenie.
    Ci mysleli na EU trh, alebo na ine, zaujimavejsie trhy pre mazdu ....:rolleyes:
    Nie sme pupok sveta , ani CZ ani SK
    S cenami svojich aut uz su v rozbehu aj na nasich trhoch. :eek:
     
  4. Ter Leeloo II

    Ter Leeloo II rodinný člen KLANu

    Zprávy:
    630
    Počet lajků:
    259
    Trofejní body:
    63
    Aktuální spotřeba:
    Spritmonitor.de
    Tak to dnes prislo i mailem jako obchodni sdeleni primo z Mazdy. Jak psali ostatni, bude tam:
     
  5. Jarda_Mazda

    Jarda_Mazda člen KLANu

    Zprávy:
    35
    Počet lajků:
    1
    Trofejní body:
    8
    Tak už ji máte někdo objednanou ? Kdy ji čekáte ?
     
  6. djaara83

    djaara83 nový člen

    Zprávy:
    13
    Počet lajků:
    1
    Trofejní body:
    3
    Ve smlouvě mám konec září. Tak snad to bude o něco dřív. Údajně si počkám kvůli zvolené motorizaci.
     
  7. Jarda_Mazda

    Jarda_Mazda člen KLANu

    Zprávy:
    35
    Počet lajků:
    1
    Trofejní body:
    8
    A ta zvolená motorizace ?
    Já mám objednanou 2,5 benzín a datum 28/8/2017, samozřejmě ve smlouvě srpen/září.
     
  8. djaara83

    djaara83 nový člen

    Zprávy:
    13
    Počet lajků:
    1
    Trofejní body:
    3
    Taky 2.5 benzín.
     
  9. Lubos1

    Lubos1 výkonný člen KLANu

    Zprávy:
    123
    Počet lajků:
    38
    Trofejní body:
    28
    Niekde som sa docital, ze zrychlenie s tymto novym benzinom bude omnoho orsie ako so starym (8s - 9,5s) a spotreba ostane v podstate rovnaka (7.2 - 7.1).
    Je to dost cudne, vypinanie valcov tomu asi moc nepomohlo.
     
  10. Ter Leeloo II

    Ter Leeloo II rodinný člen KLANu

    Zprávy:
    630
    Počet lajků:
    259
    Trofejní body:
    63
    Aktuální spotřeba:
    Spritmonitor.de
    Nezacali treba Japonci jinak merit zrychleni? :D Pry i nova Honda Civic zrychluje rychleji, nez je v oficialnich materialech.
     
  11. Lubos1

    Lubos1 výkonný člen KLANu

    Zprávy:
    123
    Počet lajků:
    38
    Trofejní body:
    28
    Neviem, co sa stalo, ale nezda sa mi to. Vykon isiel hore o 2k, motor je novsi. Dufam, ze to bol iba preklep.
     
  12. djaara83

    djaara83 nový člen

    Zprávy:
    13
    Počet lajků:
    1
    Trofejní body:
    3
    Mám zkušnost s North America (NA) verzí 2016.5 CX-5 GrandTouring 6AT. Ta dala 0-60mph (95kmh) za 7.9s papírově, reálně naměřeno od 7.6s po 8.3s (https://www.edmunds.com/mazda/cx-5/2016/road-test-specs/). Pro KF jsem ještě žádné reálné výsledky neviděl.

    v NA je to motorově takto (ten motor je trochu jiný, má kompresní poměr 13:1 oproti 14:1 v EU):

    2016 | 2017
    184hp @ 5700rpm | 187hp @ 6000rpm
    185 lb-ft @ 3250 rpm | 185 lb-ft @ 3,250 rpm FWD/185 lb-ft @ 4,000 rpm (AWD)



    Takže AWD má teď posunutý vrchol kroutícího momentu k 4000 rpm, u FWD to zůstalo beze změn. Převodovka 6AT je naladěna stejně, omezovač je u 6500rpm - tedy stejně jako byl. Homologovaná spotřeba je o něco vyšší než byla (z 24/30mpg to šlo na 23/29mpg - z 7.84l na 8.11l na dálnici) a motor plní přísnější emisní normy v US.

    Pohotovostní hmotnost šla z 3589lb na 3655lb (1628kg -> 1658kg => +30kg), což by snad nemělo mít výrazný vliv.

    Dle prezentací zapracovali na tom aby auto mělo rovnoměrné zrychlení, kvůli zlepšení řidičského zážitku, což může znamenat že skutečně zrychluje pomaleji (nebo taky ne) - dle posunu maxima kroutícího momentu u AWD bych tipoval, že tohle bude jeden z důvodů proč je pomalejší.

    Všechny recenze co jsem zatím viděl byly od lidí co si je Mazda pozvala do San Diega, zaplatila letenky, hotel... A od nikoho z nich jsem neviděl nějaké negativní komentáře, takže čekám kdy se k nové CX-5 dostane někdo s kritičtějším pohledem aby se dalo soudit jak se to auto povedlo.
     
  13. Lubos1

    Lubos1 výkonný člen KLANu

    Zprávy:
    123
    Počet lajků:
    38
    Trofejní body:
    28
    Aj v EU ma ten motor kompresny pomer 13:1. Je ale trochu silnejsi, mal by mat 194 hp. Tiez som zvedavy na realne merania.
     
  14. djaara83

    djaara83 nový člen

    Zprávy:
    13
    Počet lajků:
    1
    Trofejní body:
    3
    Máš pravdu, já měl za to že v EU má jak 2.0, tak 2.5 kompresní poměr 14:1, ale tohle platí jen pro dvoulitr. NA dvoulitr má jen 13:1, proto jsem předpokládal, že EU 2.5 má taky vyšší kompresní poměr.
     
  15. djaara83

    djaara83 nový člen

    Zprávy:
    13
    Počet lajků:
    1
    Trofejní body:
    3
    Technicke udaje CX-5 KF:
    Screen Shot 2017-04-25 at 14.19.46.png
    Bohužel zrychlení 2.5 AWD tam nemají... Teď když to vidím, tak možná ta 2.5 G194 ještě nemá EU homologaci a proto nemá uvedené technícké parametry a dodání je až srpen/září...
     
  16. shr3k

    shr3k správce Člen týmu

    Zprávy:
    1 000
    Počet lajků:
    598
    Trofejní body:
    113
    Aktuální spotřeba:
    Spritmonitor.de
    Už se to v tomto tématu probíralo 40 příspěvků zpět. ;)
     
  17. lakilaki

    lakilaki výkonný člen KLANu

    Zprávy:
    227
    Počet lajků:
    48
    Trofejní body:
    28
    V tabulke ma zarazil rozdiel hmotnosti medzi najnizsou vybavou a najvyssou .
    Pri benzin verziach je to rozdiel 1360/1561 + 200 kg, pri nafte 1480/ 1671 +190 kg.
    A taku + hmotnost je uz citit na vsetkych jazdnych vlastnostiach auta.
    Emotion bude asi jazdne zabavnejsie auto, ako Revolution TOP o_O
     
    Vitus se to líbí.
  18. Jarda_Mazda

    Jarda_Mazda člen KLANu

    Zprávy:
    35
    Počet lajků:
    1
    Trofejní body:
    8
    Ale 2,5 motor s výbavou Emotion ale nekoupíš
     
  19. lakilaki

    lakilaki výkonný člen KLANu

    Zprávy:
    227
    Počet lajků:
    48
    Trofejní body:
    28
    No a prave to je ta diletantska obchodna politika importera aut.
    Tu je dokaz ze sa Emotion/Maxx cx5 2.5 vyraba, len sa ku nam nedostane

    2017-04-25 (2).png
     
    Poslední úprava: 25. 4. 2017 v 19:33
  20. efface

    efface člen KLANu

    Zprávy:
    70
    Počet lajků:
    61
    Trofejní body:
    18
    Za to nemůže tak úplně importér. On dostane nabídku od Japonců s definovanýma výbavama. Pokud chce něco jinak (jak třeba němci, poláci nebo rakušani, kteří si jednotlivé stupně výbav upravujou), tak si musejí objednat a odebrat větši množství aut té dané výbavy (např. několik tisíc), která je odlišná od evropské edice. Hold se v ČR prodává těch mazd málo a importér si asi netroufne udělat nějakou velkou objednávku u Japonců na výbavu mimo katalog bez jistoty, že to pak prodá (mají nějaké vlastní analýzy, jaké motory a výbavy se asi prodají). Pokud ale někdo chce 2.5l emotion a v některém evropském státě (např. DE) se prodává, tak mu ho importér může zajistit ;). Nicméně, nevím za jak "výhodných podmínek" :D.
     

Sdílet tuto stránku