• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Vzdyt ten displej je uzky a siroky i podle fotek interieru. Takovy Lexus nebo BMW styl, ne? Vsak Mazda chce byt premii ;).

Takze ... 21:9? Idealni na filmy? :D Vsak kdo by tam chtel navigaci, ze jo ... :cool:
 
Nova M3 ma vypinani valcu?
Viz o kousek vyse ...

FYI mild hybrid systém a systém deaktivace válců dostane i 122k dvoulitr, stejně jako Skyactiv-X. Mild hybrid má elektrický posilovač brzd, 12 V akumulátor bez senzoru proudu, 1,7 kW DC/DC konvertor, běžný startér a 6 kW kombinovaný alternátor/startér pro přídavný pohon, pod autem jen 0,16kW Li-Ion baterie. Mild hybrid snižuje spotřebu o 0,6 - 0,8 l/100km. Skyactiv-X se vejde pod 100 g/km CO2. Bude mít TPMS s přímým měřením. Odhlučnění by mělo být na úrovni modelu GL IPM Takumi Plus. Nejprve bude u prodejců G122 HB od února, SDN a Skyactiv-X u prodejců od června.
 
Takze pristi auto bude jeste ok, koupim 6Ku 2.5i pred poslednim faceliftem. Ale co pak? Bude jeste nekdo nabizet obycejnou atmosferu bez eko nesmyslu? o_O
 
Tyhle nekonecne vzdechy :D. Tak chces nove auto nebo nechces? Muzes spokojene provozovat veterana s krasnou obycejnou atmosferou bez eko nesmyslu, dokud Ti to nezakaze legislativa, coz urcite brzo udela :D. Je potreba se dat do politiky, pokud chces jezdit tim, cim chces ;).
 
No jo no, chtel bych nove auto, s normalnim motorem bez eko nesmyslu, ktere ti pri klidne jizde z auta udelaji vibrator :D Je mi jasne, ze to bude cim dal vice nerealne, proto uz zbyvaji jen ty vzdechy ;) Ale zatim mam jeste na par let klid, za 2 roky vymenim GH za 2.5i bez vypinani valcu a co bude potom se uvidi.
 
Je potreba se dat do politiky, pokud chces jezdit tim, cim chces ;).
No jo, dá se do politiky, zkazí se jako ostatní politici, bude si jezdit čím bude chtít (páč si za prachy nechá ze Států dotáhnout normální auto) a my ostatní zase budeme jezdit v těch EKO(EU)srágorách.
 
Vtipný je, že na novým Mazda Connectu neběží AA ve fullscreenu... buď chyba v předprodukční verzi FW a nebo Mazda používá nestandardní poměr, kterej není s AA kompatibilní.

- čas 7:00

Carplay běží normálně na celém displeji.

Odezva celkově infotaimentu je snažně svižnější než v první generaci MZD Connect :)
 
Poslední úprava moderátorem:
Akorát jsem cekal ze nabidnou i verzi G-167 (nejakou evoluci G-165 :D) a ne jen G-122 nebo jak to je... Pravdepodobne je v tom ale zamer (jen muj názor), aby se zacaly prodávat ty sky-X pokud někdo chce silnejsi motor...
 
Tak včera na Bruselském autosalonu první dojmy z nové 3ky. Musím říct, že hatch teda na živo vypadá lépe než na fotkách, ale pořád je sedan designově lepší, elegantnější a vyváženější.

Hatch klasicky červený a tmavý interiér + manuál. Z výbavy chybělo asi jen střešní okno. Bohužel právě díky volbě interiéru a malým oknům vnitřek působil docela ponuře. Když si v hatchi nastavím sedadlo na sebe (185 cm) tak za sebe si sednu docela s obtížemi, výhled ven nicméně jsem čekal horší. Sedan měl světlý interiér + právě střešní okno a vypadá to daleko lépe, vzdušněji a hodnotněji.

Obecně ale musím říct, že interiér vypadá skvěle a troufám si říct luxusně. Vše pkně lícuje, materiály se zdají být kvalitní. Sedadla se mi zdály dokonce na první pocit pohodlnější a lepšíí než v naši 6 s Takumi packem. Pozice za volantem bez výhrad, sedí se pěkně nízko.

Nový volant mi přijde méně přehledný než třeba na 6ce, ale je to věc zvyku. Nadšený jsem naopak byl z infotainmentu. Funkce zůstaly skoro stejné ale vzhledově a rychlostí odezvy to konečně vypadá na současnost a to samé i grafika navigace.

Z toho, co jsem vyzkoušel u dalších značek (více se kdyžtak rozepíšu v cizích značkách) musím říct, že jako celek to dojmem překonává většinu aut ve třídě a kvalitou interiéru to na mne společně s A-klasse a A3 dělá nejlepší dojem. Takže Mazdě palec nahoru.

hatch 1.jpg hatch 2.jpg hatch 3.jpg sedan 1.jpg sedan 2.jpg sedan 3.jpg
 
Pravda že z této fotky nevypadá ten C sloupek u hatche tak hrozně, jen se mi zdá koncovka výfuku dost malá na ten masivní "zadek"o_O
 
Pěkný jsou obě, ale jestli je fakt, že maj už všechny M3 vypínání dvou válců, tak pro mně bohužel Mazda skončila.:(
 
Pěkný jsou obě, ale jestli je fakt, že maj už všechny M3 vypínání dvou válců, tak pro mně bohužel Mazda skončila.:(

Já tedy obecně také nejsem nadšen z moderních vymožeností nových motorů aby výrobce splnil eko limity ale na druhou stranu, zatím jsem nikde nečetl zprávu o fatální poruše motorů z důvodu vypínání válců. A to že dneska vypínání válců používá již hodně výrobců. Spíše my to přijde stejné jako se tvrdilo že oturbenej 3-válec se musí vysypat za rohem po vyjetí z autosalonu. Chci tím říci že mi přijde škoda kvůli jednomu předsudku (kdy navíc v budoucnu již stejně asi nebude moc na výběr) se ochuzovat o výběr auta.
 
Ono možná nejde o vypínání válců jako takové, ale spíš o to jak se to chová v šestce - nedivím se, že se toho pak lidé budou obávat.
 
Podle mně je to stejný jako i-stop, o tom se taky ze začátku nepsalo, že škodí motorům, teď už si to dost motoristických novinářů nemyslí. A soudě podle žádostí na deaktivaci i-stopu na zdejším fóru, si to asi nemyslí i dost majitelů Mazdy. o_O
 
Back
Top