• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Obnova výkonu motoru + čištění / dekarbonizace

BG preparaty funguji. Pouzivaji si prevencne i jako reseni urciteho problemu ci uz jen jako cistidlo pred GO. Samozrejme je fakt dany ze chemicky neopravite mechanicke pouziti to je fyzikalni jev ktery neobejdete. Co se tyce usazovani spalit a necistot. Necistoty se usazuji v kazdem motoru a v dieslu vic je to dano teplotou spalovani dalsimi chem. Deji kter jsou v motoru. A to se deje v kazdem motoru a to i pri castejsi vymene oleji nehlede degradace oleje je jasna. Pri vymene oleji nevymejete vsechen olej a usazeniny v motoru ci dokonce mazaci kanalky, ano riziko usazenin je mensi ne vsak nulove! Proto vidim pouzivat BG jako prudukt k prevenci. Co tyce poskozeni motoru od pruduktu, ano muze nastat jen pri spatnym pouziti... bohuzel i takovy lidi se najdou. Ja jsem BG cistil uz pres 15 aut a nejenom pruduktem BG109 ale i bg 208 a 244 atd. A zatim nebyl problem vzdy doslo ke zlepseni spotreby, snizeni hlucnosti motoru dokonce i snizeni spotreby oleje kdyz nepocitam BG- RF7 ktery je na toto urceny + vetsi tlaky na valcich ci aspon srovnani tlaků. Takze dotazy na BG smerujte na bez problemů. Takze BG zdar :) a Mazdam vic!
 

Přílohy

  • 20151007_172437.jpg
    20151007_172437.jpg
    628,4 KB · Zobrazení: 49
Jsem rád Míro že jsi se k tomu vyjádřil :) přeci jen furt o tom víš více než já :) a i Ty jsi mi toto doporučil a vůbec toho nelituju.

Auto je prostě jiné uvidíme až najedu alespoň 2 000 km zatím mám jen 500 km :D
 
dá se ta BG109 EPR a ta BG 44K do paliva nechat přes někoho z vás koupit a předat někde na sraze ? měnit olej teda budu až po zimě, ale ptám se kapánek s předstihem. případně kolik tyto dvě pixle stojí ? díkes
 
Můžete prosím uvést ceny ?
Trochu zagoogluj a najdes... je to cca kolem tisice za tu pixlu. jen toto se nechava v oleji asi 2tkm pusobit narozdil od BG tesne pred vymenou coz se mi moc nezda

Odeslano pres app Tapatalk
 
Máte niekto skúsenosti s prípravkom na čistenie vstrekov a palivovej sústavy od firmy TEC-2000?

Plechovka má skoro 400ml a má sa vyliať do nádrže, kde je málo paliva a motor sa má nechať naštartovaný 15-20min. Čo sa stane, keď to vylejem do nádrže, kde je skoro 5L nafty? Predsalen ten pomer bude 1:10 a to by čisto teoreticky mohlo mať aj +/- tj nejaký dopad na motor. Túto očistu chcem robiť z 2 dôvodov. Neprešiel som kalibráciou vstrekov, v Mazda Balvin im to zahlásilo chybu. A potom chcem spraviť aspoň akú takú preventívnu údržbu.
 
Popravdě tahle aplikace je složita a BG 244, které je v sadě na vliv na vstřiky taky.. nezapomínejte taky na tlak v palivové soustavě, který je taky potřebný :)
 
Trochu zagoogluj a najdes... je to cca kolem tisice za tu pixlu. jen toto se nechava v oleji asi 2tkm pusobit narozdil od BG tesne pred vymenou coz se mi moc nezda

Odeslano pres app Tapatalk
Babička mi řikala, myslet znamená prd veděť :) domluvíme se a ukážu ti jak se vše dělá a jak to funguje. A je třeba mít na chemii, každá reakce funguje jinak a je třeba říct, že výrobky který tady Tom zminoval jsou na dekarbonizaci systemu! at. jedna zmala věcí který maj certifikat na rotary už mluví dost za své pokud máte aspon trochu představu co obnaší peče o rotary.
 
vysvětlí mi tu někdo jeden zásadní rozdíl mezi konkurenčními přípravky který mají za cíl to samé... ? BG leju údajně do oleje těsně před výměnou, kdežto konkurenční (viz odkaz výše autosalon) se leje do oleje s nájezdem cca 2tkm před výměnou. nerozumím tomu, ale selský rozum mi říká, že když něco působí v motoru daleko déle než pár minut, tak asi odvede v rámci čištění lepší práci. plánuju se do toho po zimě pustit, tak ať v tom mám jasno. díkes
 
O kokurenci nejde spíš mi jde o ten výrok potom... Nevím jak funguje Tech 2000, ale BG funguje na rozkládání uhlíkových vazeb což má za výsledek velké degradování oleje, navíc je závislý na teplotě tzn. čím vyšší teplota tím lepší učinek .... nehledě rozpuštění karbonových usad se bud to spalí či rozpustí do oleje, který opět a zas tím degraduje. proto se to dělá při výměně a ne při 2000km udělat to můžeš, ale může dojít k poškození ( neslyšel jsem o tom nikdy takže i tak dobrý) výsledky čistých motorů jsou zřejmě u svýho auta jsem si to nevyfotil a většinou k ostatním se nedostanu abych sundaval vanu a víko před a po. Proto se vrátím k začátku a to jest, že nevím jak funguje Tec 2000, ale rozhodně nic dobrýho ti to nepřinese nechat ten v motoru. Koukám jsem taky blb... :D ještě jsem četl něco o vstřikách, kde použítí je jen nalít do nádrže, což čistí nejenom vstřiky ale i palivovou soustavu, kde se zbavuje kalu a soustavy tzn. ve výsledku čistý rostrik z hlediska vstřiku, ale i z hlediska lepší pruchcodnostni a menší unavy čepadla atd. atd.
 
Naprosto souhlasím. Hlavně v případě odborné aplikace. Jen doplním, že TEC2000 opravdu neslouží k dekarbonizaci a proto jsem odkazoval na druhou diskuzi.
 
Back
Top