• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Obnova výkonu motoru + čištění / dekarbonizace

Koukal jsem na TEC2000 a funguje na stejný bázi akorat tam není řečeno na co působí (moje otázka je proč ?) a co a proč vlastně čistí... Jinak ve výsledku chceš dosáhnout u vstřiku toho stejného a tzn. čistý a správně funkční vstřik => BG je uživatelsky jednoduší, ale rozhodně furt lepší než nic.
 
No na stejný bázi fungovat klidně může. Z pohledu laika (a nejen toho) je ale rozdíl, pokud se naleje nějaká složka do oleje, nebo do palivové soustavy. Bavím se stále o přípravku na čištění vstřiků (TEC 2000 Diesel Inector Cleaner), o kterém je toto druhé téma: Čištění vstřiků pomocí TEC 2000 . S tímto přípravkem se pracuje i na autorizovaných pracovištích různých značek.
Předpokládám, že jsme se špatně pochopili, a ty máš na mysli TEC2000 Oil Booster nebo Engine Flush. S těmito přípravky zkušenosti nemám a ani bych se neodvážil tvrdit zda je něco lepší nebo horší.

Každopádně aby můj příspěvek vyšel správně. Nejsem žádný odpůrce dekarbonizování. Jsem rád, že se tomuto někdo věnuje a určitě to také ocení mnoho mazďáků a mazďaček.
Můj negativní postoj, který zazněl i v příspěvcích na předchozích stránkách směřuje hlavně na adresu dekarbonizování motoru v nesprávných rukou. V rukou odborníka v tomto případě nemám ani půl slova ;)
 
Špatný ne to je jasný každá peče navíc je fajn. Špatná ruka ke každýmu auto a je to jedno jestli výplach... Jasně :) já myslel to čištění vstřiku já doporučuju všem celý balíček jako má TEC jen jsem chtěl poukazat na lepší používání. Poslední věc je, že se mi nezdá když ti má bordel který čistit kolovat v autě... proto se to dělá tak jak se to dělá u BG, proto se mi nezdá TEC ale taky nevim jak fungují asi muj afekt :D...
 
Já mám zatím vyzkoušeno pouze 44K u MPSky, nějaká změna nastala, ale nijak zvlášť jsem to zatím neprověřoval. Chystám se na výplach olejového prostoru tou 109 u Suzuki, který papá olej, tak dám vědět, jak to probíhalo.

OT: @Miroslav Hrubý to je nějakej novej styl, to tvoje psaní, nebo seš stylistickej retard? (bez urážky, nevím jak jinak ty tvoje nečitelný texty nazvat, ale tu informaci, kterou chceš předat, je fakt těžký rozluštit...)
 
Poslední úprava:
Chvátal jsem, neměl jsem čas dostatečně chytrý člověk si to přebere. Jestli je zvýšená spotřeba oleje doporučil bych BG 109, RF7 - ta je přímo na dotěsnění kdyby čistě výplach nepomohl tak bych to zvážil. Počeknul bych kde tu utíka a nebo pokud je to realný a uděláš si to sám bych mrknul na ventili jak moc jsou zakydaný. Protože 44k pomáhá i na ventily. Já osobně jsem na MPS udělal 109tku a přestala spotřeba oleje i turbo je čistější potom co proběhla kontrola před a po. Před mi brala cca 0,4l na 1000km (s tím že byl rozhozený rozvod - VVTI kolo časování - KO, Retez vytažený...) tedka jsem se dostal cca při stejné jízdě na 0,1l na 1000km a spokojenost. Samozřejmě tižší a kultivovanějšší chod.
 
jen trošku přidám do diskuse, před čase jsem použil BG na Volvu s najezdem 215.000 km a byl jsem spokojen. Je pravda, že jsem jen čistil dekarbonizoval vstřiky BG 240, do oleje jsem to nedělal, ale i tak se auto sklidnilo a mělo lepší tah .
 
Tak jsem objednal TEC 2000, uvidim co to udela, pak postnu report
9ee498743584add053ac7b4a85d93299.jpg

Odeslano z Lenovo Vibe pomoci aplikace Tapatalk
 
Mám zato že pro prvotni dekarbonizaci je zapotřebí litrové balení a pak co 10.000 km toto malé
 
Než si dávat do motoru Tec 2000 a další podobné čističe, tak to radši vyměním 3x po sobě olej po 2000km. Můj názor, ale možná u totál dojebaných motorů to třeba efekt bude mít.
 
Dojebanej urcite nejni, to spis pro muj lepsi pocit

Odeslano z Lenovo Vibe pomoci aplikace Tapatalk
 
Podívej s tim pocitam...nakonec to tak asi bude

Odeslano z Lenovo Vibe pomoci aplikace Tapatalk
 
Podívej s tim pocitam...nakonec to tak asi bude

Odeslano z Lenovo Vibe pomoci aplikace Tapatalk
Co bude, jdeš nebo jsi šel do toho Tec 2000? lepší je vyměnit dvakrát za sebou olej... i mně to řekl kámo fachman přes motory
 
Trošku abych rozvíříl zas vody :) @Thomas17 ujeto 10t km a BG jsme nasadilo znova a opět zlepšení :) doufám že sem dopíče recenzi po ujetých Km zatím bez závad :) samozřejmě se zlepšením :) tec2000 nemá takovou učinost jako BG - věc na delší debatu :) Víc info když tak podám na Pálavě ;) budu tam firemní RX8 kde se BG používa standartně ještě s Metabondem a olejem Petro canada, kterým dodáváme :)
 
Ja mam take na sve M6 2.3i,r.v. 2003 za sebou dekarbo od BG (vyplach,stabilizator a davku do nadrze) a bylo opravdu znat zlepseni.. Je to cca 1500km zpet.. Nyni mam stav necelych 285tis km..
 
Back
Top