• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Obnova výkonu motoru + čištění / dekarbonizace

Klucí sorry že jsem to nepročetl celý,ale kdo tady BG dotahává ? Potřeboval bych zase nějakou tu 109 na výplach
 
Paní Jeřabkovou znám jako svojí sousedku a vedoucí z mé součastné firmy :) od které přecházím k DEMAR partners který se zabíaví dekarbem @Max6 není problém dodat ve větším množstím... omlouvám se za grammer píšu pozdě v noci a noční víkendové naladě i když v v počast pracovního týdnu :) takže není problém se na mě obratit :)
 
ohledně tohoto téme jsem přešel do expertise modu :) takže @Max6 mě kontaktuj a pořešíme možnosti apod. sám jsem testoval na MPS, Rottary :) s Tomášem Engelmajeru :) a s vždy pozitivníma výsledkama a stale čekáma na rekapitualic od Tomáše po 10T km :) @Thomas17 snad se tu bzro ukaže a napíše :)
 
Téma se trochu zaprášilo tak jen dodám další svou zkušenost s BG109.
Ocitla se mi na dílně M6MPS (ne ta naše, tu už tady nechci vidět :D ) a jeden z problémů co jsem řešil byla spotřeba oleje 1 litr na cca 1500-2000km. Jelikož už s tímhle fundamentem od BG mám delší zkušenosti tak než abych rovnou rozebíral motor a dělal kroužky, tak jsem to při výměně oleje nalil do motoru (kecam, jsem prostě línej :bag:).
No a světě div se... MPS pořád frčí na 0W-30 jako posledních 200000km a podle posledních zpráv je spotřeba 0,5 litru na 5000km. Nikde nic neteče, T-čko proplach taky zřejmě rozdejchalo, gufera guferujou a až přijede příště na servis, tak jen zkusím tlaky ve válcích (ty jsem blbec předtím nezkouknul)
 
No to by uz aj bylo na case dekarbonizovat mam na svoji 2.3i 2003 uz 311k naletanych a olej temer 200km novy a pri kontrole je jak ropa
 
Já si o tom myslím, že je to "podvod na tvoji peněženku". Sami na stránkách uvádějí, že se tak děje vlivem zvýšení teploty ve spal. prostoru. Čily to stejné jako když vytočíš motor a trochu to proženeš v otáčkách. Samozřejmě fungovat to bude, to jako proč ne.
Za mě je zábavnější jiný způsob, jako třeba, zezadu se ozve: "Ty jo tati, kolik jedeme?" Já na to:"108 broučku, a to tam máme ještě čtyřku, pětku a šestku." A zprava hned slyším: "a víš že jsi ve městě a je tu 80-ka?!" Ještě že malej mi do toho nekafrá, páč ještě nemluví.
On to asi nebude zase tak marnej styl, protože výslednou průměrnou spotřebu čistě po městě PP nakonec ukázal 4,8. Ale to už je teď po upgrade na řídící jednotce a celkově systému, kdy rádce řazení je posunut o 300 ot/min výše a už se neumím rozjet aniž by aktuální spotřeba neklesla pod 18, a taky je tam nastaven delší měřící interval. Tak uvidím potom při tankování o kolik PP bude kecat oproti skutečnosti, dřív to bylo do 4%.
 
Ahoj kluci,

Pořídil jsem mazdu 3 se 120 000 km pravidelně servisovanou, ale byl tam lit originální olej. Řekl jsem si, že přejdu na ravenol, ale jelikož tam byl orignál, rád bych použil tenhle průplach motoru co je probírán v této diskuzi BG 109 EPR
. Chtěl jsem se zeptat jestli ho můžu použít i jen jako prevenci, motor nic nežere a je tichoučký jako kotě. Nechtěl bych s ním právě nic pokazit když je vše ok, ale byl tam naléván original 5w30 a na něj jsem se nedočetl nic pěkného :D

Díky
 
No tak motor si po něm přede jak kotě, tak asi tak špatnej není. Nesmíš taky věřit všemu, co se tu píše....?
 
:D :D takže prostě spokojené nenasytné kotě :D . Každopádně mám do toho jít do toho proplachu zkazit se tím asi nic nemůže ne ?
 
Back
Top