1. Aby bylo snadnější používat naše webové stránky, používáme soubory cookie. Protože však Evropská unie ve své nekonečné moudrosti stanovila povinnost jasně vás o této skutečnosti informovat, činíme tak tímto textem. Používáním těchto stránek souhlasíte s používáním souborů cookie. Zde se dozvíte více.
  2. Ahoj Host,

    dovolte nám předem několik poznámek k problematice ochrany osobních údajů na těchto stránkách. Veškeré osobní údaje, které zpracováváme a které jsou uživatelem zadávány při registraci, spadají pod oprávněný zájem - údaje jsou nutné k provozu internetového fóra a k věkovému omezení jeho uživatelů (nad 13 let). Zpracovávané osobní údaje lze kdykoliv odstranit pomocí funkce Odstranit účet. Mimo osobních údajů zadávaných při registraci zpracováváme (a periodicky odstraňujeme) IP adresy příchozích návštěvníků formou logů. Tyto de facto technické údaje jsou nezbytné pro diagnostiku, vyhledávání možných bezpečnostních incidentů atp. a taktéž spadají pod oprávněný zájem. Jiné osobní údaje nezpracováváme, ani nevyžadujeme.

OUT

Diskuzi v 'Mimo téma' zahájil Vitus, 14. 4. 2015.

  1. Max6

    Max6 mistr Mazdího řemesla

    513
    475
    1 000
    Omlouvám se za mizernou fotku
    IMG_20171113_0914438~3.jpg
     
  2. Ter Leeloo II

    Ter Leeloo II moderátor Člen týmu

    1 510
    700
    113
    Spritmonitor.de
    A @TomT ma nejake extra odhlucneni? Si nejak nevzpominam, ze by to u tom neco psal, nebo?
     
  3. Max6

    Max6 mistr Mazdího řemesla

    513
    475
    1 000
    Nevím jestli se chlubil nebo ne,ale lepil jsem mu odhlučnění kufru,předních podběhů a pak si ještě doma dodělával kapotu atd.... Neuvěřitelně mě s tím zlákal kluk jeden :D
     
    Poslední úprava: 13. 11. 2017
  4. TomT

    TomT rodinný člen KLANu

    557
    385
    63
    No já jsem to dodělal prakticky minulí víkend. Ještě jsem to dolepoval,aby to trošku vypadalo a nebylo to jak od prasete :).
    Jinak jak psal Max, tak u něj jsme dávali odhlučnění do kufru. Tam se lepil Gladen Aero Multi a já jsem si tam pak dal na střed kufru a kolem subáče ještě druhou vrstvu Gladen Aero Wave, protože sem toho měl víc (hold když si to blbě spočítáte a koupí se toho víc).
    Na přední podběhy se použil Gladen Aero Neoprene. Ale jen na předek, protože na ty zadní filcáky by to bylo na prd a tam by to nedrželo.
    Doma jsem dodělával kapotu a to je prakticky stejné jak poslal Max fotku z toho Civika. První vrstva byl Profidamp ALUBUTYL 25 a na to pak překrytí Gladen Aero Wave (tak aby to pak zakryl ten deklík co tam je).

    U mě totiž docházelo k rezonancím, které se projevovali cca. kolem 70km/h. Když jsem plynule pomalu zrychloval, tak mě začalo něco rezonovat mezi palubovkou a předními dveřma řidiče (jako nebylo to nic strašného, ale já to prostě pokaždé vnímal a vadilo mě to. Naopak přítelkyně to nevnímala nikdy. Hold ženská :) ) Nepřišel jsem na to co to přesně bylo. No a po vytlumení tohle přestalo a vše utichlo. Největší rozdíl byl po vytlumení kapoty. To bylo opravdu hodně poznat.
    Celkově je to takové jiné. Víc se mě to teď líbí. Když se jede fakt normálně (50/90/130), tak je auto mnohem tichší. Ale i ve vyšších rychlostech je to pořád lepší než to bylo. A líbí se mě, že teď se víc "projevuje" výfuk a když se přidává, tak je to takový nasraný traktůrek :D
    Dokážu si představit, že v defaultu (bez uřvaných věcí :) ) by ten rozdíl byl ještě větší.
    A taky si toho rozdílu všimla i přítelkyně, což beru jako velké +.

    Dle mého by stálo za to vytlumit aspoň tu kapotu kdo o tom uvažuje. A nevyjde to ani na velké prachy. Cca. 1500,-. stačí jen 2x Profidamp ALUBUTYL 25 a 2x Gladen Aero Wave. A to ještě nějaký matroš zůstane (beru to podle mé CX-3ky).
     
    Natural se to líbí.
  5. Max6

    Max6 mistr Mazdího řemesla

    513
    475
    1 000
  6. Vitus

    Vitus správce Člen týmu

    4 908
    2 962
    183
    Spritmonitor.de
    Milda6 se to líbí.
  7. Vitus

    Vitus správce Člen týmu

    4 908
    2 962
    183
    Spritmonitor.de
    UPS.... ?!?!?

    26734369_1572613636163964_5154144151064552183_n.jpg
     
  8. Max6

    Max6 mistr Mazdího řemesla

    513
    475
    1 000
    Tohle není UPS,ale ultra high tvrdej podvozek. Sice ne v takovimhle měřítku (to jen zrezlotiny),ale už jsem měl možnost vidět popraskaný nosníky co pár let snážely hodně tvrdě nastavený coilovery (štelovatelný tlumiče). I moje 323BJ měla prasklinku na pravý misce tlumičů kvůli přetvrzenýmu podvozku.
     
  9. Milda6

    Milda6 rodinný člen KLANu

    962
    336
    63
    Viděl bych to na už jednou špatnou opravu kdy to bylo zrezle. Jo a Ups!
     
  10. lakilaki

    lakilaki výkonný člen KLANu

    666
    178
    43
  11. MCX3

    MCX3 výkonný člen KLANu

    306
    199
    43
  12. vladas75

    vladas75 rodinný člen KLANu

    1 121
    632
    113
    Bielan se to líbí.
  13. devil5

    devil5 nový člen

    16
    4
    3
    Zamlžený okna je jedna z mála věcí co pozoruju u své první Mazdy ( na krartší vzdálenost i se zapnutou klimou ) To mě stará Vectra B nedělala..... Samozřejmě zbytek z požitku z jízdy je jednoznačně pro Mazdu.....
     
  14. JaMiJa

    JaMiJa výkonný člen KLANu

    500
    115
    43
    Pěna na holení pomůže. Vyzkoušeno. Okno umýt, osušit, nanést pěnu nebo gel na holení, Gillette pro Mazdu to nejlepší, rozpatlat po okně a po 5ti minutách vyleštit suchým hadrem.
    Zaručený výsledek. Vydrží měsíc.
     
  15. Vitus

    Vitus správce Člen týmu

    4 908
    2 962
    183
    Spritmonitor.de
    to jako fakt? :D
     
  16. Rajty

    Rajty člen KLANu

    77
    50
    18
    Spritmonitor.de
    :D chystám se to vyzkoušet
     
  17. JaMiJa

    JaMiJa výkonný člen KLANu

    500
    115
    43
    Zkus to ;)
     
  18. Vitus

    Vitus správce Člen týmu

    4 908
    2 962
    183
    Spritmonitor.de
    to jsou vynálezy :D i když zrovna uvažuju, že něčím ošetřím zadní okno proti mlžení.... ale asi sáhnu po přípravku proti mlžení :)
     

Sdílet tuto stránku