1. Aby bylo snadnější používat naše webové stránky, používáme soubory cookie. Protože však Evropská unie ve své nekonečné moudrosti stanovila povinnost jasně vás o této skutečnosti informovat, činíme tak tímto textem. Používáním těchto stránek souhlasíte s používáním souborů cookie. Zde se dozvíte více.
  2. Podložky pod RZ s logem MazdaKlanu

    Ahoj Host, naši členové neúnavně vymýšlejí, kromě již několika realizovaných dodávek kvalitního oblečení, další identifikační znaky s logem MazdaKlanu, tentokrát se jedná o podložky pod RZ. Pokud máš zájem, hlasuj v anketě tamtéž.

OUT

Diskuzi v 'Mimo téma' zahájil Vitus, 14. 4. 2015.

  1. Max6

    Max6 rodinný člen KLANu

    383
    365
    63
    Omlouvám se za mizernou fotku
    IMG_20171113_0914438~3.jpg
     
  2. Ter Leeloo II

    Ter Leeloo II rodinný člen KLANu

    1 073
    502
    113
    Spritmonitor.de
    A @TomT ma nejake extra odhlucneni? Si nejak nevzpominam, ze by to u tom neco psal, nebo?
     
  3. Max6

    Max6 rodinný člen KLANu

    383
    365
    63
    Nevím jestli se chlubil nebo ne,ale lepil jsem mu odhlučnění kufru,předních podběhů a pak si ještě doma dodělával kapotu atd.... Neuvěřitelně mě s tím zlákal kluk jeden :D
     
    Poslední úprava: 13. 11. 2017
  4. TomT

    TomT rodinný člen KLANu

    550
    367
    63
    No já jsem to dodělal prakticky minulí víkend. Ještě jsem to dolepoval,aby to trošku vypadalo a nebylo to jak od prasete :).
    Jinak jak psal Max, tak u něj jsme dávali odhlučnění do kufru. Tam se lepil Gladen Aero Multi a já jsem si tam pak dal na střed kufru a kolem subáče ještě druhou vrstvu Gladen Aero Wave, protože sem toho měl víc (hold když si to blbě spočítáte a koupí se toho víc).
    Na přední podběhy se použil Gladen Aero Neoprene. Ale jen na předek, protože na ty zadní filcáky by to bylo na prd a tam by to nedrželo.
    Doma jsem dodělával kapotu a to je prakticky stejné jak poslal Max fotku z toho Civika. První vrstva byl Profidamp ALUBUTYL 25 a na to pak překrytí Gladen Aero Wave (tak aby to pak zakryl ten deklík co tam je).

    U mě totiž docházelo k rezonancím, které se projevovali cca. kolem 70km/h. Když jsem plynule pomalu zrychloval, tak mě začalo něco rezonovat mezi palubovkou a předními dveřma řidiče (jako nebylo to nic strašného, ale já to prostě pokaždé vnímal a vadilo mě to. Naopak přítelkyně to nevnímala nikdy. Hold ženská :) ) Nepřišel jsem na to co to přesně bylo. No a po vytlumení tohle přestalo a vše utichlo. Největší rozdíl byl po vytlumení kapoty. To bylo opravdu hodně poznat.
    Celkově je to takové jiné. Víc se mě to teď líbí. Když se jede fakt normálně (50/90/130), tak je auto mnohem tichší. Ale i ve vyšších rychlostech je to pořád lepší než to bylo. A líbí se mě, že teď se víc "projevuje" výfuk a když se přidává, tak je to takový nasraný traktůrek :D
    Dokážu si představit, že v defaultu (bez uřvaných věcí :) ) by ten rozdíl byl ještě větší.
    A taky si toho rozdílu všimla i přítelkyně, což beru jako velké +.

    Dle mého by stálo za to vytlumit aspoň tu kapotu kdo o tom uvažuje. A nevyjde to ani na velké prachy. Cca. 1500,-. stačí jen 2x Profidamp ALUBUTYL 25 a 2x Gladen Aero Wave. A to ještě nějaký matroš zůstane (beru to podle mé CX-3ky).
     
    Natural se to líbí.
  5. Max6

    Max6 rodinný člen KLANu

    383
    365
    63
  6. Vitus

    Vitus správce Člen týmu

    4 163
    2 380
    183
    Spritmonitor.de
    Milda6 se to líbí.

Sdílet tuto stránku