• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Parkovací senzory - montáž, zkušenosti

Tak já už to mam vyřešené, prodejce mi je rovnou namontuje (se slevou ) za 5580 Kč jinak montují za 6200 kc, to taky není hrozný. Dávám prodejci Algon Cheb pochvalu. Jinak kdo by měl zájem tak toto mi napsaly z Auto Klement Roudnice nad Labem : "originální čidla pro model Mazda CX-3 nabízíme za 6.950 Kč včetně DPH a včetně montáže, neoriginální čidla nabízíme za 4.900 Kč včetně DPH a montáže."
 
Poslední úprava:
ta cena mi přišla velmi příznivá, než jsem si všiml že je to jenom za jednu stranu auta...
 
Psal jsem asi na 10 servisu cena u 8 z nich byla 7500 - 11000 Kč, tak si myslim že kolem 5500 Kč to není zase hrozný. Jasne dají se v Dataru koupit senzory za 500 Kč, ale ....
 
Jasny, komentoval jsem originalni prislusenstvi, ne Cinu..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
M cx3 má zadní senzory od výrobce, verze revolucion a rev.plus má i couvaci kameru.Přední jsou jen na přání cena ofiko Mazda 5890,-Kč. Objednal jsem je s novým autem tak ta cena byla nižší.
 
Oprava emotion a chellange jsou bez.Atraktion pouze zadek bez kamery.
 
Psal jsem asi na 10 servisu cena u 8 z nich byla 7500 - 11000 Kč, tak si myslim že kolem 5500 Kč to není zase hrozný. Jasne dají se v Dataru koupit senzory za 500 Kč, ale ....
Kdybyste věděli, jaký opruz je to namontovat, tak byste se nedivili, že to tolik v servisu stojí. :D Kvalita tě senzorů je dlouhodobě velmi schopná, nevím jestli se něco měnilo, ale používají se OEM výrobky od italského META System. Výhodněji to lze koupit třeba v UK, švagr si takhle pořídil komplet předek-zadek na svoji RHD GH asi za polovic.
 

Přílohy

  • C860-V7-285.pdf
    3,5 MB · Zobrazení: 78
  • C860-V7-285A.pdf
    6,8 MB · Zobrazení: 58
Kdybyste věděli, jaký opruz je to namontovat, tak byste se nedivili, že to tolik v servisu stojí. :D Kvalita tě senzorů je dlouhodobě velmi schopná, nevím jestli se něco měnilo, ale používají se OEM výrobky od italského META System. Výhodněji to lze koupit třeba v UK, švagr si takhle pořídil komplet předek-zadek na svoji RHD GH asi za polovic.
Díky za info, člověk je zas o něco chytřejší.

Jen pár poznámek k originálním čidlům:

- pokud při couvání k nějaké překážce zastavím, tak v určité vzdálenosti přestane fungovat zvukový indikátor vzdálenosti a při dalším pohybu do zadu to začne pípat až s nějakou prodlevou. Dost nepříjemná vlastnost.

- nerozumím tomu, proč auto plné elektroniky a to včetně "chytré brzdy" není schopno přijít na to, že člověk dojíždí k nějaké překážce a čidla se ozvou až po zmáčknutí čudlíku (pokud se před tím čidla neaktivují zařazením zpátečky). To asi nebude problém čidel, ale nastavení od výrobce auta. Na druhou stranu je fajn, že čidla neřvou, když se někdo rozhodne trochu potlačit auto nebo zeď před sebou :D
 
- nerozumím tomu, proč auto plné elektroniky a to včetně "chytré brzdy" není schopno přijít na to, že člověk dojíždí k nějaké překážce a čidla se ozvou až po zmáčknutí čudlíku (pokud se před tím čidla neaktivují zařazením zpátečky). To asi nebude problém čidel, ale nastavení od výrobce auta. Na druhou stranu je fajn, že čidla neřvou, když se někdo rozhodne trochu potlačit auto nebo zeď před sebou :D
Moje exGH GTA měla přední čidla z výroby a ta se zapínala sama, když rychlost poklesla cca pod 10 km/h a IMO stejně se chová si sada domontovaných 8 čidel z originálního příslušenství GH. Důvod pro zavedení tlačítka - možná ušetření nákladů za propojení s CAN, možná to otravovalo.
 
Moje exGH GTA měla přední čidla z výroby a ta se zapínala sama, když rychlost poklesla cca pod 10 km/h a IMO stejně se chová si sada domontovaných 8 čidel z originálního příslušenství GH. Důvod pro zavedení tlačítka - možná ušetření nákladů za propojení s CAN, možná to otravovalo.
Tlačítko není špatná věc, ale projevuje se tu nekonzistence v logice japonského inženýra - parkování se tlačítkem aktivuje, ale třeba takový i-stop se tlačítkem deaktivuje. Podobně oranžová barva na přístrojové desce znamená deaktivovanou fci, u ovládání klimatizace a topení znamená oranžová aktivní fci.
 
Ja mam na druhem aute dodelavane nejake obyc senzory od Jablotronu vcetne prednich. Zadni se aktivuji zpateckou, predni zrejme nicim, jsou aktivni stale. V praxi to neni moc dobre, kdyz napr. dojedu moc blizko na krizovatce za nekym a celou dobu to pisti. Zaroven se tomu obcas nelibila vodni trist za autama na dalnici, tak si to nekdy piplo.

Tedy ja jsem se zapinacim tlacitkem spokojen.
 
U mé Cx3 se přední zapínání spínačem a zadní s kamerou zařazením zpátečky.
 
Back
Top