• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Pískání při nezapnutém pásu

pkadecka

výkonný člen KLANu
247
Už mě to pískání začíná pěkně štvát. Poutám se vždycky, ale asi o 5 vteřin dýl než by auto chtělo a taky se rozepínám při couvání, takže auto furt píská a píská... a aktivuje se to už při 8 km/h, takže i když člověk pár metrů couvá při parkování, už to zase řve.

Jak to slušně vypnout? Představoval bych si rozpojit nějaký konektor a vrazit do něj drátovou propojku. Nějaký konektor by měl být pod sedačkou, ale zatím jsem ho nenašel. (Jen tak na prasáka stříhat dráty se mi nechce.)

Předpokládám, že to slouží jenom jako připomínátko pro sklerotického řidiče --> žádná vazba na airbagy, protože u spolujezdce to není.

edit Vitus: přesunuto do Společných témat ,-)
 
Poslední úprava moderátorem:
Cauvec, u staré trojky jsem to nechal vypnout přes diagnostiku, tak snad by to mohlo jít i u 6 tky, ne ? Ber to ale z té lepší stránky - jsi donucen se pásat, nebudou pokuty, je to bezpečnější : ))
 
Pokutu jsem dostal za celej život jen dvakrát, jednou stovku za lékárničku ve firemním autě a podruhý za parkování na zákazu zastavení, kterej tam ale byl kvůli čištění ulice, takže jsem ráno nestihnul včas odjet.

Připoutanej jsem vždycky, na to nezapomínám, jenom ve specifických případech se nepoutám / odpoutám, typicky při tom parkování. Diagnostiku nemám.
 
Poslední úprava:
Konektor od pásu je pod sedačkou (dvoupin)
Stačí ho jenom rozpojit. Nic se nemusí propojovat, protože spínač v přesce je rozpínací.
Já to takle měl vyřešený, když sem měl v autě závodní pásy, aby mě to neotravovalo.
 
Na po face 6 to ide vypnúť cez diagnostiku. Vypne sa len pípanie signalizácia ostane aktívna.

Odoslané z SM-G900F pomocou Tapatalku
 
u GH to přes diagnostiku vypnout nejde (podle slov Aut Duba). Taky mě ze začátku strašlivě štvalo pípání pásů, ale už jsem si zvykl a jsem rád že jsem to neodpojil ....
 
Mne taktiež hovorili že to asi vypnúť nejde a Kubajs se znojma(myslím že niektorí ho poznáte) to mal za 5 min. hotové.

Odoslané z SM-G900F pomocou Tapatalku
 
Tak dlouho se říká, že něco nejde, až se najde někdo, kdo to udělá ;)
 
Já to mám zaplé schválně kvůli spolujezdci, ale ještě, že u poFL to začne řvát až nad 20km/h :) A u předFL je to ještě kloudný zvuk oproti poFL, tam jsem třetí tóninu nevydržel a už jsem to zapnul :D
 
u GH taky až nad 20km/h a zvuk je to příšernej, člověka to donutí se zapnout hned
 
Osobně nevim co by se muselo stát, abych se zapomněl připoutat, proto mi celý tohle pípání/blikání přijde jako absolutně zbytečný.
 
u GH to přes diagnostiku vypnout nejde (podle slov Aut Duba). Taky mě ze začátku strašlivě štvalo pípání pásů, ale už jsem si zvykl a jsem rád že jsem to neodpojil ....
Ale jde to ;)

Každopádně nechávám také výstrahu zapnutou.
Jednou jsem vezl spolujezdce, tak mu říkám, že pokutu si platí sám.... nakonec pípání nevydržel :D Na GH je ještě celkem decentní pípaní, ale na GG FL to je jiná palba.
 
Já tak nějak tušil, že déle než minutu nevydrží :headphone: U výjezdu z parkoviště už sahal po pásu.
 
Spolujezdci se poutaj, nejzodpovědnější jsou děti. Ta nejmenší začne i brečet "já nejšem pšipoutaná". (Nepřipoutá se sama, to musím já, je v dětský sedačce.)

Jinak u spolujezdce mi to nepíská, žádný spínač tam není. Pokud by se ovšem odmítal připoutat, tak by se mnou nikam nejel. A kdybych měl minutu poslouchat, jak mi auto řve, protože není připoutanej, nevydržel bych to já a poslal bych ho na metro.
 
Měly by, protože si pak si auto bude myslet, že je pás stále zapnutý (platí u předfaceliftu, kde je ve sponě pasu skutečně spínač)
Oproti tomu u pofaceliftu jsou ve sponách místo spínačů hallovy snímače, takže tam to je trochu složitější s deaktivací (snímá přítomnost kovové části pasu ve sponě, ale i to je řešitelný například vložením nějakého kusu plíšku do spony vedle senzoru)
 
Tohle mě rozčiluje trochu jiným způsobem. Když mám na sedadle spolujezdce láhev vody nebo kabelku s trochu těžším obsahem, tak mě pro změnu píská upozornění, že není spolujezdec připoután, protože to má asi nějaké váhové čidlo a systém si myslí, že tam sedí člověk...Tohle by nešlo nějakým způsobem deaktivovat?
 
nebo kabelku s trochu těžším obsahem,...Tohle by nešlo nějakým způsobem deaktivovat?
To chce vyprázdnit "nepotřebné" věci z kabelky :D :D
Jinak předpokládám, že deaktivace půjde i u nových modelu přes diagnostiku.
 
Back
Top