• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

karosérie Příčníky na pevné body

Kluci ty Hagusy na té CX 3 jsou opravdu luxusní.Já jsem se ptal v Mazdě na Hagusy na mojí CX5 a bylo mi řečeno,že by se musely vrtat do střechy 4 díry,protože Hagusy se montujou z výrobi jen pro Asijský a Ruský trh,tak fakt nevím.Nemáte někdo zkušenost_20170416_183836.jpg
 
Kupil som original mazda nosice, lebo boli o 90€ lacnejsie, ako nosice od firmy Prorack... akurat som musel v mazde este dokupit listy kus 15€, skusal som s nimi pojazdit, velky hluk nerobia...
 
Listu musis vymenit, alebo si ju vyrezat na mieste, kde su kotviace body... alebo kupis uchytenie, ktore ide az do falcu dveri, ako kedysi na Š105-120 ;)
 
Listu musis vymenit, alebo si ju vyrezat na mieste, kde su kotviace body... alebo kupis uchytenie, ktore ide az do falcu dveri, ako kedysi na Š105-120 ;)
:D neblbni, to jako fakt? To máme ještě možná někde v garáži, takový kožený pásy asi na lyže na starou š 105. To by byla frajeřina dát si to na novou M3.:D
 
Jo ty jsou pěkný, ale je pravda, že dražší než originál "Mazda", ale tam se zase dokupují nějaké lišty. Tak nevím...
Jenže ty od Mazdy alias Thule jsem viděl a vzhledově hrozný už jsem objednal a zítra mají dojít v černé barvě.
 
Jaký je asi u CX-3 120k nárůst spotřeby se střešními nosiči a boxem, např. při cestě k moři?
U každého auta a motoru je nárůst spotřeby jiný...
 
Jaký je asi u CX-3 120k nárůst spotřeby se střešními nosiči a boxem, např. při cestě k moři?
U každého auta a motoru je nárůst spotřeby jiný...
Je pravda že bude hodně záležet na typu boxu a maximální rychlosti kvůli obtékání vzduchu.
Mám příčníky Whisbar a zde není poznat jak spotřeba ani hluk. Bohužel starý box od Neumanna na ně nepasuje. Chtěl jsem nahradit za Adventure 130 bohužel nepasuje na díry vůči T drážkám. Dále jsem zkoušel Thule Touring S, nezdálo se mi to. Vzal jsem Thule Touring M a při jízdě nad 80 km/h to začne dělat pěkný rachot spotřeba se zvedla cca o 0,4 l/ na 100 km.
Foto z výběru dodám.

IMG_20181031_121222.jpg IMG_20181031_121536.jpg IMG_20181101_104406.jpg IMG_20181101_104503.jpg
 
Poslední úprava moderátorem:
Je pravda že bude hodně záležet na typu boxu a maximální rychlosti kvůli obtékání vzduchu.
Mám příčníky Whisbar a zde není poznat jak spotřeba ani hluk. Bohužel starý box od Neumanna na ně nepasuje. Chtěl jsem nahradit za Adventure 130 bohužel nepasuje na díry vůči T drážkám. Dále jsem zkoušel Thule Touring S, nezdálo se mi to. Vzal jsem Thule Touring M a při jízdě nad 80 km/h to začne dělat pěkný rachot spotřeba se zvedla cca o 0,4 l/ na 100 km.
Foto z výběru dodám.

Zobrazit přílohu 16869 Zobrazit přílohu 16870 Zobrazit přílohu 16871 Zobrazit přílohu 16872
Díky za info. Také jsem přemýšlel o této kombinaci Whisbar + Adventure 130 a jsem zklamaný, že to nepasuje?!
A ta skutečnost, že se značkovým boxem od Thule je to už od 80km/h hlučný, je zklamání. Vzhledem k předpokladu převážně dálničního provozu 6-8h a rychlosti kolem 130-150km/h si to tedy nedovedu představitvit...
 
Díky za info. Také jsem přemýšlel o této kombinaci Whisbar + Adventure 130 a jsem zklamaný, že to nepasuje?!
A ta skutečnost, že se značkovým boxem od Thule je to už od 80km/h hlučný, je zklamání. Vzhledem k předpokladu převážně dálničního provozu 6-8h a rychlosti kolem 130-150km/h si to tedy nedovedu představitvit...
Moc nerozumím tomu, co očekáváš... chceš si dát na střechu box o objemu +- 400-500l (což je cca objem tvého kufru?) a očekáváš, že se nezvýší hlučnost, při tak výrazném narušení aerodynamiky vozidla? Je třeba si taky uvědomit, že box není nalepený na střeše, ale mezi střechou a boxem je mezera odhadem 8-12 cm, což je asi ten největší problém. V tom Ti asi žádná prémiová značka boxu výrazně nepomůže snížit hluk u tvého vozidla.

Mám M3 s 165k motorem a box Hapro Traxer 6.6. Tedy o něco nižší auto (stejně "dobře" odhlučněné řekl bych) s poměrně objemným boxem 410l. Odpor je samozřejmě znát, jak na spotřebě, tak na hluku. U toho hluku to není nic strašného. Co se týče té spotřeby, tak mi to podle PP žere +- o litr navíc při tempomatu 130 km/h. Ono dost záleží jak fouká vítr. Spotřeba s boxem je u mě cca o 15% vyšší než bez boxu.
 
Poslední úprava:
Právě že ne, chtěl jsem malý box o objemu 250 - 300 L (Adventure 130). Ale sv0092 překvapil, že už od 80 km/h je s Thule rachot - to jsem nečekal. A co se týká spotřeby, pokud máš s Mazdou 3 s výkonem 165k navýšení cca 15%, tak to já budu mít určitě k 20%...
 
S Mazdou3 jsem ještě s "rakví" nejel (musím koupit příčníky), ale u Ochcafky v ropě 100kw mne stoupá spotřeba cca o půl litru s boxem Thule na střeše (500L). Přesněji když jedu normálně do těch 110km/h. Potom od těch 110km/hod už to jde geometrickou řadou a u 150 mám klidně i 1.5 litru navrch. Hluk jde spíše od těch příčníků než od boxu. A tuším, u boxu v návodu je někde psáno že se nemá jezdit nad 110km/hod ? Nebo tak něco okolo.
 
Moc nerozumím tomu, co očekáváš... chceš si dát na střechu box o objemu +- 400-500l (což je cca objem tvého kufru?) a očekáváš, že se nezvýší hlučnost, při tak výrazném narušení aerodynamiky vozidla? Je třeba si taky uvědomit, že box není nalepený na střeše, ale mezi střechou a boxem je mezera odhadem 8-12 cm, což je asi ten největší problém. V tom Ti asi žádná prémiová značka boxu výrazně nepomůže snížit hluk u tvého vozidla.

Mám M3 s 165k motorem a box Hapro Traxer 6.6. Tedy o něco nižší auto (stejně "dobře" odhlučněné řekl bych) s poměrně objemným boxem 410l. Odpor je samozřejmě znát, jak na spotřebě, tak na hluku. U toho hluku to není nic strašného. Co se týče té spotřeby, tak mi to podle PP žere +- o litr navíc při tempomatu 130 km/h. Ono dost záleží jak fouká vítr. Spotřeba s boxem je u mě cca o 15% vyšší než bez boxu.
Vlastním starý box od Neumanna a s hlukem jsem neměl žádný problém ani při 100 km/h. Tento box nemá na spodní straně žebrování které nejspíše tento hluk způsobují u Thule Touring M.
 
Back
Top