• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Problémy s reklamací dieselu u Auto Jeremiášova (ředění oleje)

Co s tímto tématem?


  • Celkem voličů
    60
Já to mám u koncernovýho 2.0TDI bez AdBlue také tak - často krátký trasy, občas neúspěšné regenerace a přesto žádný přírůstek oleje. Ten je zřejmě kompenzovaný tím jeho přirozeným úbytkem. A to vše na Longlife dle přání leasingovky - chudák motor. Ale když vlastník to tak chce.... Snad další majitel přejde včas na pevný roční olejový interval:(
 
Ahoj všem,
přestože to bylo dost psychicky náročné, zvládnul jsem pročíst celé tohle... no... prostě diskuzi.
Koukám po ojeté Mazdě 6 tak koukám na recenze motorů. Asi jsem trochu pomalejší, nicméně ať se snažím jak se snažím, nemůžu dojít k žádnému závěru. Je tedy 2,2D Skyactiv motor k ničemu, nebo je jen náchylnější na údržbu, ale bát se ho nemusím?
Díky
 
Ahoj všem,
přestože to bylo dost psychicky náročné, zvládnul jsem pročíst celé tohle... no... prostě diskuzi.
Koukám po ojeté Mazdě 6 tak koukám na recenze motorů. Asi jsem trochu pomalejší, nicméně ať se snažím jak se snažím, nemůžu dojít k žádnému závěru. Je tedy 2,2D Skyactiv motor k ničemu, nebo je jen náchylnější na údržbu, ale bát se ho nemusím?
Díky

pokud jsi zvládl přečíst tento celý topic, jsi psychicky velmi odolný jedinec :) A jestli jsi to dal na jeden zátah, smekám klobouk! Doporučoval bych spíše tohle téma Nákup ojeté Mazdy 6, kde se probírají kromě problému s "vačkami" u GJ před FL Skyactiv dieselu, především konkrétní poznatky a zkušenosti ,-)

Speciální téma pro dieselový před FL problém u GJ je zde Zadírání výfukových vaček motoru 2.2 Skyactiv-D (SH)
 
když Mazdu, tak v benzínu ;), tím netvrdím, že všechny nafty jsou k ničemu, ale pravděpodobnost jejich poruchy je prostě podstatně vyšší
 
#462 kontakt na Byvaly Mazdak, ten to zažil na vlastní kůži a určitě se rád podělí o své zážitky s dýzlovou mazdou 6......:D
 
Vitus:
Ok, díky za přesměrování. Bohužel už jsem neměl sílu dal googlit. Čtení mě stálo dost sil a 2 panáky Diplomatica:D

Vladas75:
Chápu a souhlasím. Bohužel zajímavý benzín začíná kolem 500 000kc :cool:

99luftbalons:
Jenže ten řeší problém s novou Mazdou:D Navíc tvrdí, že neví co je špatně a je mu to fuk. Takže toho zajímá jen jak žalovat konkrétního dealera. A to není zrovna typ informací, které teď potřebuji. Ale mohl bych ji koupit a pak Mazdou zažalovat... :greedy:
 
Prvotně vybrat kus s jasně danou historií, tedy i případně vyměněnou vačkou a záleží, kde se bude auto pohybovat, tak k tomu upravit servis, tedy výměnu oleje. Nic víc to nechce.
 
Prvotně vybrat kus s jasně danou historií, tedy i případně vyměněnou vačkou a záleží, kde se bude auto pohybovat, tak k tomu upravit servis, tedy výměnu oleje. Nic víc to nechce.

zcela souhlasím. Ale to už je debata, která patří sem: Nákup ojeté Mazdy 6

To je základ, rozumím. Teď prodává zajímavý kus Klokocka. Nicméně to asi patří do jiného vlákna. Zítra ho pročtu, pro dnešek to stačilo. Díky pánové...
 
Ahoj všem,
přestože to bylo dost psychicky náročné, zvládnul jsem pročíst celé tohle... no... prostě diskuzi.
Koukám po ojeté Mazdě 6 tak koukám na recenze motorů. Asi jsem trochu pomalejší, nicméně ať se snažím jak se snažím, nemůžu dojít k žádnému závěru. Je tedy 2,2D Skyactiv motor k ničemu, nebo je jen náchylnější na údržbu, ale bát se ho nemusím?
Díky
Mazdě a Libni obloukem se vyhni. Je to banda podvodníku. Prodávají auta s výrobní, konstrukční vadou a reklamace neřeší.
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=805&t=1263048&st=0&sk=t&sd=a&start=2280
 
Poslední úprava moderátorem:
Pan Kiriakovský ředidel import Mazda, se k tomu vyjádřil ve Světě Motoru. Cituji: Nikdo nic neplatil. I o ty, které problém postihl až po záruce, jsme se postarali. A to je lež jako věž. 3 krát jsem byl odtažen během dvou let s novým autem do značkového servisu a vždy jsem si musel zaplatit výměnu oleje (odmítli vydat auto), v kterém bylo cca 1 litr nafty po ujetí cca 10.000km. To vše se dělo po konzultaci servisu se zastoupením Mazdy CZ. Servis odmítal vydat auto, protože zastoupení Mazdy mu tu výměnu odmítlo proplatit. Tak si to nechal zaplatit spotřebitelem. Trvalo to asi 10 dní než jsem vyměkl a výměnu oleje v servisu Ústí/L, auto BEK zaplatil a auto si odvezl. Důležité ale bylo, že jsem se dozvěděl, že auto BEK dělalo svoláváčku při které měnili měrky oleje, čímž se smažili maskovat problém s naftou v oleji.
Svět Motoru už o tom problému psát nebude, protože si u něj Mazda zaplatila drahou reklamu za podmínky, že o to už nebudou pasát
 
Mam takove mrazeni, jako bych to uz nekdy cetl.

Co takhle nejake novinky, jak jsi daleko se soudnim sporem? By me zajimalo, jak takove veci probihaji. Ale je fakt, ze ty nase soudy, to bude tak na par let.
 
četls to už asi 20x, stejně jako všichni ostatní. Nového se nedozvíš nic, ale příběh o trojitém odtahu a výměně oleje už tu byl mockrát
 
Fabulace je jedna vec, ale me by fakt zajimal ten vysledek, jak si s tim poradi ceske soudy. Videl bych to na tvrdy stret s realitou dnesniho konzumniho sveta, ale ... kdo vi? Ja mam samozrejme svuj tip ;).

Nicmene to jen za predpokladu, ze @Byvaly Mazdak ma koule na to, to skutecne tahnout az do konce a ne tu jen opakovat porad to stejne a hrozit virtualni pestickou (jak bude vsechny zalovat).
 
http://infosoud.justice.cz/InfoSoud...cnik=2018&typSoudu=os&autoFill=true&type=spzn

@Vitus Vypadá to, že tomu fakt rozumíš. Když tam byl měněn vač. hřídel tak asi věděli proč se mění, protože se dřel s vačkami. Následek byl piliny v oleji. Piliny v oleji tady někde popsal ve svolávačce p Shr3k jenomže tam jaksi opomněl napsat to nejdůležitější. Piliny v oleji poškodily pisty, kroužky a válce. Takže žádná výměna hřídele nepomůže. Ten motor je zralý na GO a to se nevyplatí.
 
Poslední úprava moderátorem:
Back
Top