• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Problémy s reklamací dieselu u Auto Jeremiášova (ředění oleje)

Co s tímto tématem?


  • Celkem voličů
    60
Tak ja to myslel jako provokaci ;). Uprimne proste uvidim za tech par let, nenadelam s tim nic, beztak.
 
Pánové ono je to úplně jedno, dělám ojetiny a každé auto má slabé místo, tak u SkyD, když nebude měněna vačka, tak kupujícímu tuto záležitost doporučím udělat (stojí cca 10000,-), ono když je auto starší, tak na ty díly je i sleva, takže to není problém. Benzínů je nedostatek a bude jich pořád málo.

Ale já to myslel také jako provokoci :)

PS: AUTO A ŽENSKÁ JSOU NEJHORŠÍ INVESTICE V ŽIVOTĚ a toto mi zatím nikdo nevyvrátil. U auta je výhoda, že jde udělat GO a dál to rozebírat nebudu :)
 
Radši 3x go celýho auta, než cálovat ženskou. Dělám vše tak, aby při odchodu stačila jen igelitka a pa :D

P.S. nějaké info k těm svodům u 2.5 sky?
 
Jenom taková myšlenka, olej sis dodával sám,nemůže mazda kopat, že za ojetou vačku může dodaný vlastní olej? :D
Samozřejmě, můj servis se drží hesla "náš zákazník, náš pán", takže sice nabídne Mazda olej tak, jak to má předepsáno coby autorizovaný servis, ale pokud chci jiný a lepší, nic jiného mu nezbývá - bloková výjimka platí pro všechny. Ad Mazda, myšleno asi zastoupení, kopat si může jak chce, olej má specifikace dané v návodu k použití a tím to hasne. Se zlou by se u ČOI potázali, kdyby podmiňovali záruku jen a pouze speciálním značkovým olejem, se kterým mají motory sice super spotřebu ve zkušebně, ale v praxi moc nemaže. To zase dobře vědí.
 
Sice je tohle vlákno o konkrétním servisu, ale dám to sem (když tak to přehoďte):

Pro majitele dieselů tady mám poslední dozvuky maléru zadírajících se vaček a následného ničení turba a vývěvy pilinamismiles_brekbrek.gif. Takže, v posledním čísle SM v rámci článku o nové CX 5 se pan Vaculík zmínil o nerudné reakci šéfa dovozce Alexeje Kiriakovského:exclamation.gifprý je to stará záležitost...nikdo nic neplatil...o všechny se postarali i po záruceexclamation.gif
Takže všichni, kdo máte dojem, že s vámi Mazda vydrbala, máte možnost napsat tomu pánovi svoje dojmy (třeba s kopií do Světa motorů).
 
Jen takovej dotaz. Proč se tomu pořád říká problém "vaček" a né vahadel ? Všude kam kouknu, je slovo vačka. Jestli se nepletu a i podle EPC je tam změna na vahadlech a vačky jsou pořád stejný :muted:
 
Asi že vahadla dojebou vačky a udělají z nich nízkozdvihové... :D
 
No to by se pak měnily vačky - byla by v EPC změna vaček. Ale ty tam jsou od počátku doteď SH01-12-420 a SH01-12-440. Ale když kouknu na výfukový vahadla,tak tam je změna že první byly SH01-12-150A a pak je změnily (a jsou psaný jako alternativa) kompletně překopaný SH09-12-150. Jako pohopim,že jestli vahadlo doj.... nějaký díly,tak se mění všechno,ale příjde mi,že ten problém co to způsobuje jsou právě vahadla a ne vačky. Nevim, nejsem nafta fan.
 
Ale když kouknu na výfukový vahadla,tak tam je změna že první byly SH01-12-150A a pak je změnily (a jsou psaný jako alternativa) kompletně překopaný SH09-12-150. Jako pohopim,že jestli vahadlo doj.... nějaký díly,tak se mění všechno,ale příjde mi,že ten problém co to způsobuje jsou právě vahadla a ne vačky. Nevim, nejsem nafta fan.
Však píšu někde vpředu, že nová vahadla jsou cementovaná a ne nitridovaná, takže se ojíždí rovnoměrně obojí.
 
Jen takovej dotaz. Proč se tomu pořád říká problém "vaček" a né vahadel ? Všude kam kouknu, je slovo vačka. Jestli se nepletu a i podle EPC je tam změna na vahadlech a vačky jsou pořád stejný :muted:
Asi proto, že piliny jsou z těch vaček, jinak nevím...
Příčina je opravdu ve vahadlech, žádné rolny, pouze kluzné plošky.
Ve výsledku je to jedno.:cool:
 
Benzinov je nedostatok? Pokial viem, benziov sa preda viac ako dieslov.
To je sice pravda, ale mladé benzínové ojetiny nejsou. Ty auta nemají takové nájezdy, tak proč to prodávat, takže jich bylo, je a bude nedostatek.
 
IMG_1954.jpg Tak to je on. Pan ředitel Mazdy ČR a SR a hlásá tyto bludy, viz obrázek.
https://www.auto.cz/leditel-mazdy-sr-sr-alexej-kiriakovsk-odpovdal-vale-dotazy-77183

Pane řediteli, jak jste se semnou vyrovnali? Vše jsem si musel zaplatit. Dokonce, když se mi to stalo poprvé, když jsem jel do Německa a skončil jsem v Ústí v autorizovaném servise B.E.K., tak jste mě nutili abych si v Ústí nechal udělat garančku. Kdybych Vám na skočil, tak jste udělali garančku, vyměnili olej a já to vše zaplatil. Do garanční knížky by jste napsali, provedená garanční prohlídka + výměna oleje. Na to jsem nepřistoupil a trval na tom , aby závada na vozidle byla odstraněna. Ta odstraněna nebyla. Byla provedena výměna oleje s tím, že na Váš pokyn to servis odmítl zapsat do garanční knížky. Nechal jsem to dopsat technikem rukou na fakturu! Olej jsem si musel zaplatit, protože servis mi odmítal vydat auto bez zaplacení oleje. To handrkování se servisem trvalo cca 10 dní. 10 dní jsem měl půjčené náhradní auto. Dle smlouvy s asistenční službou mi mělo být opravené auto dopraveno do místa bydliště. Nebylo! Musel jsem si pro auto dojet na vlastní náklady. Mám na to svědka, který byl semnou vyzvednout auto + popsanou fakturu. To vše se mi stalo 3x! Naposledy jsem byl odtažen do servisu Auto Jeremiášova. Úplně stejný problém. Znehodnocení oleje. Mám na to opět doklad vystavený servisem. Olej jsem si musel zaplatit. Navíc pan ředitel servisu Valocký mi vyhrožoval, že když podám žalobu, že mě to bude bolet. Mám na to svědka, pan Valocký to jistě nepopře, nebyl jsem u toho jednání sám, ale vzal jsem si sebou svědka, který byl přítomen a tiše mlčel a vše poslouchal.... Závěrem, auto opravené není a žalobu ladím. Problém s naftou v oleji nemá jenom CX-5 ale taky Mazda 6, která má úplně stejný motor.
 
Poslední úprava:
a fakt si myslíš, že když vytvoříš na MK 10 témat, problém se vyřeší? Asi bych to spíš ventiloval směrem k importérovi, potažmo svým právníkům a mediím.....

je potřeba aby o něm vědělo co nejvíc vlastníků CX-5 a M6

pokud o tom problému ještě někdo neví, těžko se to dozví tady, protože to bude nejspíš autolaik, který fora a informace o značce nečte......
 
téma CX5 zamykám a dávám přesměrování na původní topic, je nesmysl jedno téma drobit
 
a fakt si myslíš, že když vytvoříš na MK 10 témat, problém se vyřeší? Asi bych to spíš ventiloval směrem k importérovi, potažmo svým právníkům a mediím.....pokud o tom problému ještě někdo neví, těžko se to dozví tady, protože to bude nejspíš autolaik, který fora a informace o značce nečte......

Moc bych se divil, kdyby o tom importér ještě nevěděl. Na žalobě pracuji, piluji ji. Mediím to předám. Minimálně Svět Motoru by to mohlo zajímat.
 
Poslední úprava moderátorem:
Ve světě motorů je jako bazarovka CX5 a naftu tam zásadně nedoporučují. Paradoxně píšou, že nejhůř jsou na tom auta s malým nájezdem, ty co jsou jako dálniční stíhačky, tak problémy mají, ale o dost později.
 
Back
Top